-
Vs: Paras kahvinmakuinen neste?
Itse en käytä paljon muuta kuin kahvinmakuisia nesteitä!! Jonkun verran noita eri valmistajien kahveja tullut testattua!!
Ehdoton 1 on freedom smoken:coffeexx...todella vahva pelkkä kahvin maku ilman makeaa ja rasvan makua eikä mitään pistävää nikotiinin makua...mustan kahvin maku. Haittapuolena on että pänikkä ei kauan kestä kun sitä on mukava jatkuvasti höyrytellä ^-^
2 on DV:coffee brasiliano...tosin hemmetin imelä makea maku sivumakuna....olisi mainio maku jos tuo kahvi olisi voimakkaampana.
3 jakaa Hangsenin cappuccino ja dekangin mocca....yleensäkin nuo ovat ainoita kinuski nesteitä mitkä menettelee!!
-
Kerokaas paras CAPPUCCINO maku??on tullu aika paljon ostettua libertyn omaa CAPPUCCINO Pg:tä mutta sitä ny ei oo ollu hyllyssä varmaan 4kuukauteen!!
-
Tilasin just VR:n Caramellized Cappuccinoa eli toivon, että se on se. Sitä on kyllä haukuttukin aika paljon.
Muiden arvioita on kiva lukea, mutta koskaan ei tiedä ennen kuin itse maistaa. Kahvimauista olen testannut Cafe Brasilianoa, joka on liian kuiva ja samalla jotenkin liian imelä. Libertyn Original sarjan Cappuccino maistuu jokseenkin samalta kuin saman lafkan Chocolate, eli ei cappuccinolta, eikä suklaalta, mutta menettelee. Pink Spotin Baileys & Coffee nesteeseen mulla on viha-rakkaussuhde, enimmäkseen kuitenkin viha.
-
T-Juice:en Java Juice! Sen parempaa kahvi/cappuchinoa ei löydy! piste! :D
-
Itellä on kans tota VR:n Caramellized Cappuccinoa ihan ok!mutta ei mikään paras kyllä ja kämppää sai tuulettaa kaks tuntia et sai sen hajun pois..jäi meinaan leijailee aika vahvasti ympäristöön!!
Mistä tota t-juicee sais tilattua??
-
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
SiB77
Kiitti!! Pitääpäs pistää tilaukseen noita muitakin nesteitä.. vaikuttaa aika asialliselta kaupalta!
-
Hienoa että täällä on muitakin kahvimakujen ystäviä! :) Itselle ei sovi mitkään makeat nesteet, jostain kumman syystä moiset yskittää aivan perkeleesti. :antismoke: Dekang - Coffeeta kärytän 24/7 ja on ehdottomasti suosikkini kaikista mauista mitä olen maistanut. Tosin olen vielä aika aloittelija näiden makujen suhteen. :D Seuraavaksi aattelin heittää tilaukseen Doppio ospresson ja premium cafe brasilianon.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Anaalitunkki
Hienoa että täällä on muitakin kahvimakujen ystäviä! :) Itselle ei sovi mitkään makeat nesteet, jostain kumman syystä moiset yskittää aivan perkeleesti. :antismoke: Dekang - Coffeeta kärytän 24/7 ja on ehdottomasti suosikkini kaikista mauista mitä olen maistanut. Tosin olen vielä aika aloittelija näiden makujen suhteen. :D Seuraavaksi aattelin heittää tilaukseen Doppio ospresson ja premium cafe brasilianon.
Toi Premium Cafe Brasiliano oli ainakin omaan makuun ihan ökymakeeta...Doppio on maultaan erinomainen kahvi, mutta koostumukseltaan kovin hankala kun ei tahdo mennä kartoon sitten millään (PG/VG & VG testattu), drippailemalla toimii hyvin.
Suoriltaan en ole toimivaa hyvää kahvia löytänyt, mutta kun noi kaikki litkut olen laittanut yhteen puteliin ja antanut hautua muutaman päivän niin avot, kyllä kelpaa. Sekaisin siis Coffee xx, Premium Brasiliano ja Doppio. Suhteella 40ml,30ml,40ml :esmoke:
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
-ih-
Suoriltaan en ole toimivaa hyvää kahvia löytänyt, mutta kun noi kaikki litkut olen laittanut yhteen puteliin ja antanut hautua muutaman päivän niin avot, kyllä kelpaa. Sekaisin siis Coffee xx, Premium Brasiliano ja Doppio. Suhteella 40ml,30ml,40ml :esmoke:
Kiitos sekottelu ohjeesta! :) Pitääkin testailla tuolleen! :) Ja täytyy vielä harkita ton bralisilianon laitaa, jos se kerran kovin makea on. :/ Kun ei putoa oikein noi makeat nesteet missään määrin, osasta tulee joku maata kaatava yskä. Ja osa muuten vaan etoo.
-
olen uusi höyryttelijä ja minulla on tuota cafe coffeeta. ihan hyvää mutta haluisin testata jotain muitakin. kun kaveri sano että ei tuo atomisaattori ole mikään hirveen hyvä tässä ego akussa
-
Onko kukaan kokeillut tehdä kahvitiivistettä itse uuttamalla? Tekisi mieli jossain vaiheessa kokeilla esim Kulta Katriina tiivistettä :p
-
Freedom Smoke USA:n Cappucino Smooth, nam nam. :P
-
Enjuicen vg-phojaisista kahvimauista tällä on jäänyt vakiotilaukseen "Espresso Mocha Primo" (karskimpi aamuhöyryttelymaku) ja "Black Label Coffee Supreme" (smoothi baileyskahvimainen jäkiruokamaku).
-
Tuota finnvapen myymää 18 mg Liquan kahvia kannattaa kokeilla. Ihan hyvän makuista.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Marcuz
T-Juice:en Java Juice! Sen parempaa kahvi/cappuchinoa ei löydy! piste! :D
Täysin samaa mieltä !
-
Kahvi on iloinen asia, joten on vain kohtuullista, että höyryttelen kahvinmakuisia nesteitä sikäli kun kahvinjuonnilta suinkin kerkiän. Ja kuinka ollakaan, olenkin tässä hetkisen juuri tuprutellut muutamaa kahvinmakuista nestettä. Juon paljon kahvia. Suodatinkahvia, pannukahvia, automaattikahvia, kahvia, kapselikahvia, toista suodatinkahvia, sitten syön muutaman pavun ja sitten taas kuutta muuta kahvia, noin hieman kärjistäen.
- Vermont Vapor Café au lait: Ok. Melko mieto ja makeahko maitokahvi. Ei huono. Mieto. Hienostunut. Ehkä jopa laiha. Hieman kuivakka. Hieman city-hipsterin kahvia.
- Vermillion River Cafe coffee: Ok. Tummempi paahto. Kuiva hieman pohjaanpalanut pannukahvi ilman sokeria. Pienen posliinikupin viimeinen hörppy, johon tulee mukaan tuota hienoa suussa aavistuksen karheaa kahvinpurua.
- Liqua coffee: Ok. Papuisempi maku. Melko paksua kahvia, hyvässä mielessä. Ei maitoa. Tasapaksu, hyvä ja tukeva.
- Decadent Vapours Cafe Brasilliano: Ok. Makeampi tumma kahvi. Kevyempi.
- Freedom Smoke USA Capuccino Smooth: Ok. Vaikea sanoa onko tämä nyt capuccinoa. Tarvitsisi hieman lisää kahvia, ja hieman lisää makeutta. Kyllä tästä vielä kahvimaun tunnistaa mutta ei paljon. Myönnetään että smooth on oikea arvio. Kevyt tuulahdus maitokahvin suuntaan.
Loppujen lopuksi jokainen kuitenkin maistuu enemmän tai vähemmän kahville. Tällöin on selviö, ettei yksikään pääse kaatopaikan täytteeksi. Näistä maistelluista järjestys jossa purkit tyhjenevät on kuitenkin seuraava: LC, VRCC, DVCB, VVCAL, FSUSACS.
-
Kahvimakuihin kans tykästyneenä Decadent Vapours Café Brasilliano maistuu mulle kahvimauista kaikkein parhaimmalle. Ehdoton ykkönen. Liqua coffee on toiseksi parasta. Libertyn XO coffeeta + Vermillion River Cafe coffeeta + Vermillion River Caramellized Cappuccinoa + Wizard mixin Coffeeta, noita kaikkia maistoin ensin yksitellen, mutta mikään niistä ei oikein napannu. Pistin sitten noita kaikkia neljää sekaisin (yhtä paljon kaikkia), niin siitä sotkusta tulikin yllättävän hyvän makuinen yhdistelmä.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
cisco
Kahvimakuihin kans tykästyneenä Decadent Vapours Café Brasilliano maistuu mulle kahvimauista kaikkein parhaimmalle. Ehdoton ykkönen.
Tälle peukku
-
Menee vaan hiukan työlääksi löytää tuota Decadent Vapours Café Brasillianoa 30 ml pullossa. Libertyn ja Welhon sivut huutaa eioota. Damn.
-
Liquan coffee on ihan ok makuista...mutta jos siinä olisi vielä voimakkaampi tuo kahvin maku niin se olisi mainiota. DV:n Café Brasillianoa oli mielestäni aikoinaan ihan hyvää mutta mitä olen viimeksi tilannut niin ihan outoa tököttiä tuli...tosi väkevä maku ja kahvista ei ollut tietoakaan. En tiedä onko makuaistissa jotain vikaa mutta myös samoin kävi tuon dekangin mochan kanssa....maukas neste oli viimeksi ihan soopaa. No dekangilla toki ymmärtäisi että tulee mitä sattuu!!
Tuo liquan neste kyllä paranee kun lisää tankkiin arominestettä esim cafe espressoa "XO:n muistaakseni koska noista pikkuputelien etiketistä häipyy noi tekstit pois hetkessä"
Hangsenin 24mg cappuccino oli ennen hyvä neste ...mutta jotain meni pieleen tehtaalla ja järkyttävää mönjää ollut jo pitemmän aikaa....tulee kuulemma takasin LF:n myyntiin kun laatu on palannut takasin. Kaikki mitä myydään nykyään on 18 mg cappuccinoa ja se on ihan eri tavaraa kuin 24 mg. Täysin tiskivettä mun makuuni ja se pätee myös dekangin mochan suhteen. Mielummin sitä tilaisi noita laimeampia nikotiininesteitä mutta maku senkuin laimenee samaa tasoa. Jagerin kanssa sama asia 24 on hyvää 18 ei :o...
-
Uutena testattuna WizMix Coffee, joka on myös ok. Maitokahvi, laimeahko. Tosin muita alemmalla nikotiinimäärällä varastosaldollisesti haasteellisesta myyjästä johtuen. Liqua Coffee putoaa nyt alemmas. LC:n papuiluun kypsyy turhan pian, kun taas WMC kestää parin päivänkin töhöttelyputkia. LC+WMC täydentävät toisiaan hyvin saman tankin sisällä.
Puolittainen testi ehdittiin tehdä myös Perfumer's Apprentice Mocha -liemellä, mutta teknisistä ongelmista johtuen tästä suurin osa katosi eri paikkoihin, mm. pitkin pöytää. Pikamaistelun perusteella ihan ok. 100 % VG. Kermainen ja paksu kahvi. Lisäkermalla. Johon on dipattu HK:n sinistä. Erikoinen. Ei kamalan kahvinen, mutta siis ehdottomasti kyllä kahvia. En tiedä mistä tuo nakki siihen tulee. Kahvimakuna johonkin puoliväliin tämä sijoittuu.
VRCC, DVCB, WMC, LC, PAM ja muut hännillä.
-
House of Liquidin Brasileiro on paras kahvimaku, mitä itse olen maistanut :esmoke:
-
Tän hetkinen ehdoton suosikki. Joko Toscana Mallilta tilattun...niiden sekoittamana "tosi tuju maku" tai sitten itse sekoitettuna LF:ta...Coffee Kona...siinä neste josta todella pitää tai inhoaa sitä. Ite kun en pahemmin muita höyryttele kuin kahvinmakuja...ei viitti tilata kun jää lojumaan kaappeihin..niin tänhetkisistä kahveista voimakkain ja paras maku.
http://www.toscanamall.com/en/e-liqu...pprentice.html
tai sitten tilaa Libertyltä nikotiininestettä ja perfumers apprenticen aromia coffee kona niin tulee halvemmaksi!! tosin ei tuo paljon maksa toscana mallilta valmiinakaan.
toi coffee kona aromi on muuten niin voimakas että se pelastaa monet paskanmakuiset kahvinesteet mitkä jääneet lojumaan kappeihin.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Höyry-jooseppi
En tiedä mistä tuo nakki siihen tulee.
Jos höyryttelet bogella, niin vika voi olla siinä. Uusilla bogeilla joskus tulee jotain palanutta pekonin makua
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Raipe
Jos höyryttelet bogella, niin vika voi olla siinä. Uusilla bogeilla joskus tulee jotain palanutta pekonin makua
Niilläpä hyvinkin. Kiitos vinkistä, täytyy ottaa tuo myöhemmin uudelleen maisteluun. Tuon nakkimaun lisäksi yksi boge paloi totaalisesti ja maistui kuolemalta, millä saattoi olla psykologinen vaikutus (pelonsekaiset odotukset) seuranneisiin maisteluihin.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Thyroid
House of Liquidin Brasileiro on paras kahvimaku, mitä itse olen maistanut :esmoke:
Ehdoton komppaus tälle. Caramelized cappucino ja cafe brasiliano on ollu mun makuun molemmat ihan liian makeita ja synteettisen makusia. Tää on kun hörppis espressoa rantakuppilassa Sisiliassa sikaria poltellen... Lähtee kyllä heti tilaukseen kunhan varsinaisesti tulee myyntiin, samplepullo meni jo...
Periaatteessa siis tupakkapohja ja kahvia, mutta se tupakka on tosi taustalla, tuo vaan mukavasti kuivuutta ja maanläheisyyttä mukaan.
-
Laatikossa lojus varmaan päälle 20ml Virgin Vaporin Kona Coffee Milkshakee. Ei vaan toimi ei sitten millään. Saattasin olla tuon ehkä halukas lahjoittamaan kiertoon korvauksetta. :)
Muutamia kaffemakuja testannu ja kaikki ollu aika jäätävän hirveän makusia.
-
Mä en oikeastaan muuta käytä kuin kahvinmakuja. harva niistä on hyviä mutta coffee kona on mainion makuista etenkin itse valmistettuna. Siis PA:n coffee kona. Jos laiska on niin sitä saa myös halvalla valmiina toscana mallin sekoituksena.....alussa se oli mainiota mutta maku alkoi hiipua ja tuli itte alkaa väsättyä sitä ja nostettua tuota aromin prosenttia. 20 % aromiosuus on ihan hyvä sekoitus. Ite vetelen noita 24 mg nikotiinisekoituksia.
Itse nää nesteet kannattaa tehdä niin säästyy rahaa ja tietää mitä saa!! ku löytää hyvän maun niin mitä sitä rahaa tuhlaa ja tilailee 20 euron pulloja millä ei ole mitään käyttöä sitten. Jokunen pullo ja euro mennyt hukkaan ku tilaillut noita eri merkkejä ja soosseja.
Tuo on hyvää itse tehtynä:
http://www.toscanamall.com/en/e-liqu...pprentice.html
-
Halon Cafe Mocha on jotenkin uponnut viimeaikoina vaikka en erityisesti kahvimakuisista sooseista ole tykännyt...ällömakeat ei toimi ollenkaan ja toisissa taas se kahvin maku on ollut jotenkin synteettisen oloinen...tietysti Halo alkuun maistui perinteisen parffyymiseltä mutta kun kunnon tuuletus oli takana niin kummasti rupes maistumaan.Tosin tämäkin on sellainen että jos koko ajan imuttaa niin aika äkkiä kyllästyy mutta kahvikupin päälle imaistuna ihan mainio..
-
Kaikki kahvinesteet poikkeuksetta mitä olen testannut ovat olleet enemmän tai vähemmän maultaan ihan syvältä. Hiljattain ostin People's Vapen Manifestoa ja hyi! Tuoksuu kyllä ihan meillyttävälle, mutta höyryssä maistuu lähinnä VG ja joku epämääräinen maku. Tämä siis Aspire BDC:stä imailtuna, kait se jotenkin tukkii atopään, kun on niin paksua tavaraa, muuttuu se nestekin ajan myötä clearossa vaaleammaksi. Yläkoilillisesta clearosta maistuu hieman paremmalta. Oon kyllä ravistellut pulloa ja vähän tuuletellutkin, mut eipä ole ainakaan toistaiseksi auttanut.
Nyt, kun tuli People's Vapea haukuttua niin Cosmonaut on kyllä erinomaista!
-
Ecigwizardin, rich bean rocket aivan pirun hyvää, muistuttaa vanhaan aikaan syötyjä sokerisia kahvipapuja. Miten tätä saisi itse sekoiteltua ?!?