8 kuunkiertoa juurikin tänään!
Höyryt sille :esmoke:
Printable View
8 kuunkiertoa juurikin tänään!
Höyryt sille :esmoke:
90 minuuttia :D, tai siis 91 minuuttia nyt.
^toi on niin totta :D ...reilu 3vuotta höyrytelly ja KAIKKIALLA onjotain sähkis kamaa! Totaali luopumista en oo vieläkään tehny tupakasta mutta esim nytte oon viimesen kuukauden aikana polttanu 2 röökiä. Yleensä ei vaa tee mieli mut joskus poltan jos tuntuu siltä että haluu analogisen muutenhan 'röökiä' tekee mieli koko ajan.
Hankin super tankin joskus 2011 syksyllä. Olin savuttelematta 2kk kunnes ato kärähti ja velholta ne oli loppu. Alotin taas polttaa analogisia :antismoke:
Löysin super tankin kuukaus sitten ja tilasin heti uudet atot. Nyt menee tankki kiertoon ja tilalle tulee lambo + 6ml tankki <- vähä offtopic
Kolmatta viikkoa mennään, analogista ei tee mieli yhtään ja aion höyrytellä hamaan tappiin saakka :esmoke:
Liian vähänaikaa vielä. Mutta tästä se vaan jatkuu ja analogiset ei enää tule ikinä kysymykseenkään. sigussahan tuo tarkka aika näkyy :esmoke:
Mulla kävi niin et hävitin Provarin. Alko niin paljon ketuttamaan, et siirtysin takasin analogiseen. Muutama kuukausi sitä paskaa ja onneks sain taas hommattua uuden Provarin :) Nyt on sit kovaa vauhtia tulossa GGTS:ssä :D Saa sit taas hävittää jommankumman, niin ei ainakaan höyryttely lopu :P niin, noin 6kk tullut höyryteltyy...
Kauheeta ajatella, että mun provari hukkuis. Ei justiinsakaan ole kuin tuo yks laite.
Onneks varalaitteen saa alle tunnissa käteen, ettei tuu analogiset mieleen..
Itse hommasin Lavan rinnalle Boltin häviämisen tai rikkoutumisen varalle ja onhan tossa vielä uusi Mini Ego, ettei ihan ilman höyryjä jää vaikka jotain noille vehkeille tapahtisikin. Litkuja on monen kuukauden tarpeeseen.:esmoke:
Tossa alla näkyy höyryttelyaikani, yhtään savua en ole sinä aikan vetänyt
Hui helvata! Kerran näin painajaista tollasesta tilanteesta ja siinä unessa sapetti niin paljon et tulin foorumille ragettamaan kunnolla ja lopetin höyryttelyn.. :/ Onneks aamulla oli kamat tallessa.. :)Lainaus:
Alkuperäinen postaaja vrtane
No onneks tossa SSGGTS putkessa on yksilöivä sarjanumero niin on vielä pieni mahdollisuus saada rakkaansa kotiin jos sattuis hukkumaan.
Vasta vajaa kaksi viikkoa, tupakoinnin lopetin reilun 15 vuoden jälkeen samantien. Ekat höyryt otin healthy cigistä tmv. lelusta jonka sain ilmaiseksi tutulta, sillä ei pystynyt röökiä korvaamaan joten rupesin ottamaan selvää asiasta ja päätin aloittaa lavatubella ja tankilla. Lähitulevaisuudessa pitää ostaa joku toinen modi, että on varaväline jos toinen hajoaa...
Nyt tulee aikalailla 4 kuukautta täyteen ilman tupakkaa. On tuossaki ajassa kertyny jonkun verran nuita höyryttely vehkeitä :D
2011 syksyllä ekat laitteet tuli postilaatikkoon eli n. vuoden verran. Aluksi höyryttelin satunnaisesti, kotona pääsääntöisesti mutta aika nopeasti se alkoi kulkea joka paikkaan mukaan :)
Sigistä näkee kauanko on höyryttelyä takana, yli vuosi nyt :) ...ja kun ensimmäisen laitteen viime syksynä hankin niin ensimmäisen höyryhenkosen jälkeen en oo hatsiakaan röökiä vetäny :) ...eikä siinä loppujen lopuksi mennyt edes kauan ettei tehny edes mieli enää röökiä, on toi höyryttely vaan niin ylivoimasen hieno juttu :D ...nesteitä ja varaosia ym härpäkettä on jo niin paljon että piti ostaa tollanen "työkalusalkku" mihin saa kaikki mukavasti ja siististi säilöön ja "piiloon" ettei tarvii kattella joka hyllyn nurkassa vermeitä :D ...mut on se kiva fiilis ottaa salkku olkkarin pöydälle aina välillä ja kattoo et mitähän kivaa sitä tänään touhuis :D ...ja höyryttelyn lopettamista en oo edes harkinnu missään vaiheessa :)
Vuosi, mutta viimeiset kolme kuukautta menty analogisilla. Nyt on taas toimivat sähköröökikamat käytössä. :smoke:
Vuosi.
19.9.2011 tilasin ekat höyrykkeeni. Kohta saapuva paketti oli postissa mennyt rikki, ja kaikki nesteputelit oli jossain huitsin nevadassa tai muualla. Laitteet oli tallessa, mutta sekin eGo-T startteri oli dead 1kk kuluttua saapumisesta. Ei hyvin alkanut tän vapottajan ura, mutta uutta pantiin putkeen ja siirryttiin merkkituotteiden kuluttajaksi tässä lajissa.
Vuosi ja viikko :esmoke:
Päivälleen 9kk. Se oli Uutena Vuotena kun aloitin. Silloin avasin röökiaskin ja ekan viikon aikana 5 tupakkaa siitä itse poltin. Kaverille tarjosin yhden. Maaliskuussa siinä askissa oli vielä 14 kpl jälkellä ja nekin heitin sitten roskiin. Sen jälkeen en ole tupakkaan koskenu.
Parin viikon päästä tulee täyteen 11 kuukautta, tänä aikana ei ainuttakaan analogista.
Yksi avaamaton marlboro-aski on edelleen kaapissa muistona, mutta ei tee todellakaan yhtään mieli :antismoke:
JepulisJee!! Rapee vuosi höyryilla
Näkyy tuossa alapuolella bannerissa.
Aloittelin automaatti 510 jota käytin noin viikon. Sitten tuli eGo-t, sitä imeskelin reilun kuukauden. Löytyi tankit ja kartot, lavatubet, Bolt, clearot ja lopulta 308 drippailuun. Nyt vakiovarusteet on minilava ja boltti taskussa lyhyillä tankeilla ja bogen lr kartoilla. Kotona on normi lavatuubi jossa 308.
Nesteet ovat Pink Spottia ja hätävarana sitten Dekang ryynästä, jokus LF ryynästä
Top nesteet:
Pink Spot - Pink Spot
Pink Spot - Gummy Bears
Pink Spot - Washington Red Apple
Liberty Flights - Ry4
Dekang - Ry4
Sekoitan kaikki nesteeni itse, Inaweran powerbasaa ja Pink Spotin tiivisteet, nam nam. Löytyy myös isohko kokoelma inaweran omia makutiivisteitä joita ei ole tullut käytettyä, ehkä joku päivä leikkii taas kemistiä ja sekoittelee jotain päräyttävää sotkua.
Normi rööki haisee niin pahalle nykyään että jos baarissa pitää valita ulkona olevan kaatosateen tai tupakkakopin savusumun välillä niin sade kuulostaa ja tuntuu paremmalta.
Tänään on juhlapäivä, pyöreä vuosi höyryttelyä täynnä! :esmoke:
Onneja Jalipolle ja muillekkin merkkipaalun ohittaneille!
Ps. Mitä tää mun banneri tahtoo sanoa tolla -1kk? Tähän joskus tallensin tuon päivämäärän eikä sitä muualla muistilokeroissa ole :esmoke: Ei sillä että se mitään merkkais, mutta joko mun 1v päivä on mennyt vai onko se vasta tulossa?:)
Waparille ja Jalipolle onnee! Merkkipäivät ne pitää höyryjenkin kanssa olla.
tänään tasan 3 viikkoa :D ja rahaa mennyt noin 300€ :esmoke:
Kohta 8kk höyryttelyä takana! Rahaa mennyt paljon...
Tänään tulee illasta joskus 6-7 välillä vuos täyteen :) Mitenhän tätä juhlistais ? Laskurin mukaan jo eilen, mutta 13.10.2011 eka paketti wizardilta tuli :)
EDIT: Juhlistimpas kirjoittamalla höyryvuodesta pienen blogipätkän.
Vuosi vierähti!
Jej, vuosi takana! :)
Onnittelut kaikille tuon 1 vuoden merkkipaalun saavuttaneille :) Itsellä tuli juuri 10kk täyteen ja rahaa on höyryttelyyn mennyt paljon. Tosin ei kyllä harmita yhtään, koska tää on kivaa :D
joskus helmikuussa hommasin egopaketin. Nyt tulee pari kuukautta viimesestä analoogisesta kun on tullut noihin kännäilyiltoihinki panostettua sillai ettei akut ja nesteet lopu heti kesken!
lasketaas 11kk ja 2 pv
aloitin 4.1.2012 :) kun ensimmäiset kamat saapui
Puol vuotta meni niin että hujahti. Ja tämä siis ilman ainuttakaan hatsia röökiä, josta olen todella ylpeä (6-7 vuotta takana, aski päïvässä). Ei oo edes viihteellä tultu testattua. Nuuskaa oon käyttäny satunnaisesti, muutaman kiekon puolen vuoden aikana.