Vanhaa kunnon EASYn Ry4 tällä kertaa 16mg vahvuisena. Laitteena toimii eGo Tank uudenkarheella low resistance atomisoijalla. :smoke: On se vaan niin hyvää!
Printable View
Vanhaa kunnon EASYn Ry4 tällä kertaa 16mg vahvuisena. Laitteena toimii eGo Tank uudenkarheella low resistance atomisoijalla. :smoke: On se vaan niin hyvää!
Mulla Tornado tank ja makuina Libertyn Mild 7 ja silk blend, molemmat 8 mg
Libertyn Blueberry 18mg, Coffee 14mg ja Licorice 14 mg.. (mustikka ja lakritsa etenkin ovat nam :D)
Hei Andy! Mä poltin erittäin mietoja röökejä, eli Ykkös-savukkeita ja tämä 8 mg tuntuu ihan samalta kuin se tupakatkin. Sopii siis mulle.
Easyn usa mix vg:nä ja todella maukas ja halpa kokopäivä poltto 11mg.hitit on monesti kiinni kiukaasta..paska kiuas huonot hitit.
Easyn USA MIX 11mg VG höyryy täällä tällä hetkellä makuja on kymmeniä mutta tän höyryttelen nyt alta pois :)
polttelis uus eGo tankki muttaku ei oo massia :(
Nyt eGon tankissa Liberty Flightsin Cherry Cola 18milligrammasena VG:nä. On ihan maukasta ja savu... siis höyryä, tulee kyllä PALJON. Ainakin low resistance aton kanssa. :)
Perus-510:ssa WizMix RY4 16mg. Eli niin bulkkia kuin olla ja voi :laugh:
dekangin red usa mix 24mg. lempimaku itsellä tällä hetkellä. 8) vaikka toisaalta niin perinteinen.
Vermillion River Range Kentucky Vanilla Blend 25Mg
ja
Dekang RY4 24Mg 50/50 PG/VG mix
vaihtelee päivän mittaan, DCC 18650:n perässä.
WizardsMix Professor Pepper höyrynny useamman päivän, harmi 10ml pullosta pohja alkaa paistaa.
Dekangin Cinnamon 18mg :smoke: yks parhaista mehuista, mitä oon maistanut.
Liberty Flightsin Red Bull-maku. :D Aika hauska. Vielä VG-pohjasena, niin höyryy tulee reilusti.
Taitaapa olla dekangin kookos.. aika jees :P
Ja sitten mansikkaa..
Inaweran Port Tagos / Liberty Flights Clove Black 50:50. Tuli mahtava sekoitus, savua saisi olla lisää, mutta maku aivan loistava!
Edelleenki odotan inaweran makuja, varsinki tuolta coffee puolelta että saan boostattua näitä ns. mauttomimpia nesteitä. Toivottavasti huomenna tulisi.
Suosikki on vieläkin Inaweran Gold Ducat, tilasin sitä vähän lisää :)
ENjuice Premium Mojito 18 mg. Raikas ja hyvä maku. Tykkään mojitoista ja tykkään kyllä tästäkin! :smoke:
LF:n Pineapple (8mg) PG:nä koska VG pääsi loppumaan ja Real Banana (11mg). Näiden lisäksi jotain random makuja kuten mm. mansikka, mustikka ja omenapiirakka.
Ehkä vähä väärä lanka kysellä tätä mut kysyn kuitenkin...
Mille tuo Professor Pepper sun mielestä maistuu?
Otin sitä pullon kun viimeksi tilasin wizardilta ja toi mun liemi ei kyllä maistu oikeen milleen.
Luulin nesteen olevan Dr pepperiä, mutta taisin olla väärässä?