Vs: Uusi modi suunnitella
Ehkä mä sit oon tarpeeks vässykkä etten tarvi jöötimpää ;)
Jos mun päivät kuluis yksinomaan kotisohvalla köllötellen, sitten voisin tommosta isompaa harkita. Hereilläoloajasta kuitenkin ylivoimaisesti suurin osa kuluu muualla kuin kotona, ja tässä astuu kuvioihin laitteen mukanaraahattavuus. Saman mukanaraahattavuuden takia en myöskään mesh-vehkeisiin ole sekaantunut, koska niistä ei ilmeisesti vielä tähän päivään mennessä ole saatu vuotamattomia.
Menee ehkä hitusen ohi aiheen, mutta kuka tietää vaikka joskus joku modin suunnittelija ottais tämänkin seikan huomioon ;)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
veljon11
pki kerro lisää tuosta rda:sta? Tai video tms jos löytyy jostain..
Hyvä lähteä tekemään täysin uutta laitosta ihan tyhjästä ja päivän varoitusajalla, eikä ole kädessä koskaan mitään silicavehkeitä ollutkaan. Saas nähdä mitä tästäkin tulee :D
No vaikkapa ihan esimerkkinä RDA:sta - http://www.esmoke.fi/product/243/phoenix-dome-rda
RDA siis tarkoittaa Rebuildable Dripping Atomizer ja vaikkapa youtubesta noita esittelyvideoita löytyy melko paljon..
Perus infoa vaikkapa linkistä: http://clockworks-cornwall.co.uk/
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
pki
Kokemukseni perusteella, en osta enää ikinä 14-sarjan mekaanista modia.. ne on mulle liian vässyköitä.
Omaan kätöseen tuo 18-sarjan tuubi sopii paremmin.
Mielipideasia, meitä on moneen junaan ja silti osa jää vielä asemallekin.. :D
"yhdyn" tähän. 18-sarjan vekotin sen olla pitää.
Re: Uusi modi suunnitella
Mulle on ainakin melkeen sama. 14500 on vähän pitempi, mut kapeempi. Akut vastaa suorituskyvyltään aika samaa. Käytän siis 18- putkissa pelkästään 18350 akkuja.
Suunnitelmat ja kuvat, check!
Kiinteä tankki vaihtui 'kiinteään' lasiseen ja tulitus pohjanapiksi tilanpuutteen takia. Ulkomitta pysyi silti 20mm:ssä ja pituuskin kurissa. Sitten kun tuo vielä toimisi halutulla tavalla niin avot!
Vs: Re: Uusi modi suunnitella
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
veljon11
Kiinteä tankki vaihtui 'kiinteään' lasiseen ja tulitus pohjanapiksi tilanpuutteen takia. Ulkomitta pysyi silti 20mm:ssä ja pituuskin kurissa. Sitten kun tuo vielä toimisi halutulla tavalla niin avot!
Mahtava juttu! Tuleeko toi nyt sitten silicalla vai meshillä? Millon tulee ekoja kuvia? :
Molemmilla. Huomenna on tuurilla jo kuvaa tarjolla jos ois protot aamulla valmiit :)
18350 akkuputken ja silica tankkiatomisaattorin yhdistelmä jos tulee niin mä olen ainakin todella kiinnostunu. Mahtaako olla vielä yhtään silica hybridiä jos ggts+odysseusta ei laske?
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jali
18350 akkuputken ja silica tankkiatomisaattorin yhdistelmä jos tulee niin mä olen ainakin todella kiinnostunu. Mahtaako olla vielä yhtään silica hybridiä jos ggts+odysseusta ei laske?
SvoeMesto + Kayfun :P
Aivan. Jännä kun ei tullu toi mieleen vaikka kayfun mulla tässä kädessä kokoajan on :D
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
kalma
vaikuttaa kiinnostavalta! Ketju seurantaan.
samoin, seurantaan merkitty :)
Jos mestari kaipaa jotain mielipiteitä tai ideoita sen silica-aton toteuttamisen suhteen, muttet vielä halua julkistaa koko konstruktiota, niin minuun(kin) voi ottaa yhteyttä privana luottamuksellisesti. :)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
veljon11
Minulle tuli mieleen josko se lasitankki menisi modin sisään ala tippatankki sillä erotuksella että nyt "korkki" olisi siinä yläpäässä kuten myös kaikki tarpeelinen "reiästö" ja sitten se cäppi vielä siihen päälle, eli korkissa voisi olla kahdet kierteet välissä tila mistä saa otteen.
Kuvitellaan tippatankki kiinteästi akkuputken jatkona ja cäppiin yläpuolelle toiset kierteet ja +- navat vastukselle ja siihen hattu tippeineen
Ok, vähän taas karkasi mielikuvitus :)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jalippo
Jos mestari kaipaa jotain mielipiteitä tai ideoita sen silica-aton toteuttamisen suhteen, muttet vielä halua julkistaa koko konstruktiota, niin minuun(kin) voi ottaa yhteyttä privana luottamuksellisesti. :)
Samma häär :) En tiedä saako multa parhaita neuvoja, mutta ainakin mielikuvitusta löytyy :
^ Hienoa että olette hengessä mukana, tyhmiä kysymyksiä tulee riittämään kunhan päästään vauhtiin :D
Jää kenties ostamatta kun noita vehkeitä on jo tarpeeksi, mutta todel... Plöh, en taida uskoa itsekkään, ei tämä eka kerta olisi kun nämä päätökset ei pidä. No se on teille kaikille tuttua, mutta oli minulla ihan asiaakin. Todella mielenkiinnolla odotan, varsinkin jos tekijällä ei ole silica vehkeistä kokemusta, voi tulla jotain oikeasti innovatiivisen uutta. Ties vaikka maailmaa mullistavaa :D noh, kunhan tekijä pitää jalat maassa tai ainakin tarpeeksi lähellä niin minä rakentelen pilvilinnoja täällä. Onnea tälle rojektille, nyt kunnon vehje pihalle niin että saadaan taas olla ylpeitä suomalaisuudesta! En malttaisi odotella että pääsee imuttelemaan ja hypistelemään :p
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
eLehis
Minulle tuli mieleen josko se lasitankki menisi modin sisään ala tippatankki sillä erotuksella että nyt "korkki" olisi siinä yläpäässä kuten myös kaikki tarpeelinen "reiästö" ja sitten se cäppi vielä siihen päälle, eli korkissa voisi olla kahdet kierteet välissä tila mistä saa otteen.
Kuvitellaan tippatankki kiinteästi akkuputken jatkona ja cäppiin yläpuolelle toiset kierteet ja +- navat vastukselle ja siihen hattu tippeineen
Ok, vähän taas karkasi mielikuvitus :)
Ihan hyvä, tulee vaan yksi hankala osa lisää tuolla tyylillä, vaikka komeampi olisikin. Koitetaan ainakin tässä vaiheessa pitää paketti mahdollisimman simppelinä kun tuskin tulee vielä edes toimimaan kunnolla.
Vähän huono järjestys näissä meidän tekeleissä, ensin tehdään ja sitten ihmetellään että millainen ois pitänyt olla :)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
veljon11
Enemmänkin kuin mahdollista. Ainakin tässä vaiheessa näyttää siltä :)
Hyvä :) count me as buyer
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
veljon11
Vähän huono järjestys näissä meidän tekeleissä, ensin tehdään ja sitten ihmetellään että millainen ois pitänyt olla :)
Sitä kutsutaan protoiluksi. Ihan nuin olen tehnyt softaakin.
Re: Vs: Uusi modi suunnitella
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja jarif
Sitä kutsutaan protoiluksi. Ihan nuin olen tehnyt softaakin.
Normaali tapauksessa juu, nyt ei vaan ole edes tietoa miten lopputuloksen pitäisi toimia :) vahvalla pohjalla mennään siis!