Vs: Vapefest Finland 2012 epäviralliset ETKOT. 1.12.2012 Painobaari
melko tuiterissa jo nyt. illasta varmaan tulee mielenkiintoinen :D
Itse jo käynyt täällä espoossa pelailemassa bilistä ja muutaman olusen ottanut. Koti kieppi siitä helsinkiin kuulaa mätkimään ja siitä paino baariin tapaamme siellä. Eka miitti alkaa jo kuumottaa. :D
Re: Vapefest Finland 2012 epäviralliset ETKOT. 1.12.2012 Painobaari
Vs: Re: Vapefest Finland 2012 epäviralliset ETKOT. 1.12.2012 Painobaari
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jalippo
En tiedä miksi, mutta itsellä on aina saan jonkin sortin kiksejä kun matkalla jonnekkin ja ottaa junassa pari stobee. =D Harmi vaan ku ei saa vapotella vaunussa. ::)
3 Liitteet
Joko joku istuu painobaarissa? Oon varmaan tunnin päästä siellä. Heitän vaan repun hotellille. Pitäkää höyryttimet esillä niin löydän oikeaan pöytään.
Vs: Re: Vapefest Finland 2012 epäviralliset ETKOT. 1.12.2012 Painobaari
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Hanus
Joko joku istuu painobaarissa? Oon varmaan tunnin päästä siellä. Heitän vaan repun hotellille. Pitäkää höyryttimet esillä niin löydän oikeaan pöytään.
Kohta lähen käppäilemään siihen suuntaan...
Mun juna tais olla 16.50 stadis. Hotel arthur pitäs olla ihan liki niin ei kauan kestä kun oon pelipaikoilla.
Minä ja broidi pamahetaan koht sinne. Fedora hattu ja ruutu paita päällä. Provari kädessä tai joku muu.
C U THERE!
Korjasn... pipo on äässä...
Jos sitä tästä aamukahvin nautittuaan lähtis tulemaan. :D
Jokos siellä on kovakin meno päällä?
Hemmetti, kaipa tästä on pistäydyttävä sielläkin vaikka olis hirvee enkehtootauti :)
täytyy vaihtaa takkia, näyttäis ulkona oleva -10, sekin vielä :)
Ei muutakuin hauskaa iltaa kaikille, huomenna nähdään pääkallopaikalla! Laittakaa nyt jotain tilannetiedotusta niin voin olla kateellinen :D ÄLÄKÄ Jalippo hävitä mun vaihtareita ;)
Mä oon tässä tilannekuvia odottanu kanssa vähän. Oisitte voinu sen livestreamin laittaa tuolta jatkoilta jo ni olis ollu vähän katottavaa samalla kun vääntää uusia setuppeja laitteisiin valmiiks.
Pitäkää toisistanne huolta elkääkä juottako Niscaa känniin (se osaa sen ittekki) :D
Hauskaa iltaa! Yksi kaikkien kaikki yhden puolesta!
Tää päivä meni laituria nostaessa (hankien keskellä) ja ilta menee huomiseen valmistautuessa, joten Ottakaa vaan sopivan iisisti.
Onkos siellä vielä ketään mestoilla? Tässä ollaan kovaa vauhtia Existancen kanssa ajamassa takas helsinkiin ja tarkotus olis suhata painoon hetimiten. Jos vielä ehditään.
Miitistä kotiuduttu, osa lähti jatkoille ja muutamat sinnikkäät jäi vielä Painobaariin istuskelemaan.
Oli melkosesti porukkaa (~30 suunnilleen, joista osa teki vain pikavisiitin) ja mahtava nähdä niin vanhoja tuttuja aiemmista miiteistä, kuin myös aivan uusia tuttavuuksia ja saada taas naamoja nimimerkkien takaa näkyviin. :)
Kiitokset omasta puolestani osallistuneille ja huomenissa (tai oikestaan tänään) sitten jatketaan Festien merkeissä. ;)
Jos tuolla etkoilla oli jo 30 henkeä niin paljonkohan mahtaa itte tapahtumaan tullakkaan? :D Monellekko ihmiselle siellä ylipäätänsä on tilaa?