2kpl, kiitos ja kumarrus!
Printable View
2kpl, kiitos ja kumarrus!
Miekin voisin yhden ottaa, mikäli liikenee.
Mulle kans yks jos liikenee.
Kyllähän tuo on erinomainen keksintö, ja samalla uniikkituote, että mulle 1-kpl kiitoksia.. :smoke: (näin aluksi)...
Komia on ei voi muuta sanoo... :smoke: , ja ainahan messinggin saa kiillotettua.. :smoke:
Sä voisit harkita yhtä asiaa: Kun sulla on sorvi, niin iso hylsy tankiksi, ja 9mm päähän trip tipiksi... :smoke:
Aivan loistava tuote, ja varmasti löytyy markkinarakoa.. :smoke:
Kaikki erikoinen kun tuppaa kiinostamaan ihmisiä... :smoke:
Erämiehet varmasti ostaisivat, kuin hullu puuroa.. :smoke:
Tämä on hatunnoston paikka, että jotakin erikoista joku viitsii keksiä..HYVÄ!.. :smoke:
Mun mielestä tämän voisi laittaa tittelillä: VUODEN 2012 TUOTE GOLDEN 9mm BULLET DRIPTIP , vai mitä :D, karvanen setä :D
Siis hinta kympin?
Kai minäkin tuollaisen otan jos jaksat tehdä :D
Mitäs persettä? Oon ekana viittaamassa tässä ketjussa, kun kiinnostusta kyseltiin, mutta en edes alustavalle listalle päässyt. :(
Jotenkin on nyt alkanut tuo näyttämään homo-eroottiselta noissa kuvissa. Miten pääsen yli tästä mielleyhtymästä :D
Ja radiosta kuulin yks päivä, että miehet "kättelee" toisiaan saunailloissa ilman käsiä.
Lisäksi kuulemma "telakoituminen" on varsin yleistä, eli käydään ns. sovittamassa siinä huulilla.
9 mm luoti huulien välissä ei ole siis läheskään yhtä gay juttu, kuin nuo "miehiset" saunaillat...
Niinpä, mä en kyllä ala telakoitumaan. Hieno on siitä huolimatta drip tip.
Ai jos kysytään notta "onko kukaan kiinnostunut omistamaan moista?" ja vastaukseksi huidon kädellä ilmaan, sitä ei lasketa kun en hintaa tietämättä kirjoita perään että haluan 1000kpl?
Noh noh, eläs nyt hermostu. En huomannut tuota käden viittomista, mutta lisäilen sinut tuonne listalle siis. :)
Silti kannattanee specifioida paljon niitä toivoisit saavasi ;)
Vai tuleeko tuhat? :laugh:
En hermostu. :D On välillä tuota sarkasmia vaan vaikea saada tekstin kautta välittymään. Ehkä olisi ollut selkeämpi jos olisin yhden tälläisen :P laittanut tekstieni perään..
Mutta tosiaan laitetaan mulle ainakin alkuun 1 kappale tulemaan, luulen että sointuu kivasti lipasmodini kanssa yhteen. :D
2kpl kiitos! :esmoke:
pari vois tännekkin ottaa! 8)