Ravistelin juu kyllä, lähinnä heiluu toi kirkas neste, muuten on tahmeaa jankkia. No yöksi huoneenlämpöön ja aamusella katsoa mitä löytyy pullosta. Ellei nämä olleet sitten maanantai kappaleita.
Printable View
Ravistelin juu kyllä, lähinnä heiluu toi kirkas neste, muuten on tahmeaa jankkia. No yöksi huoneenlämpöön ja aamusella katsoa mitä löytyy pullosta. Ellei nämä olleet sitten maanantai kappaleita.
Tässä lainauksena madvapesin nyt 3kk jatkuneesta testistä(tulee aina uutiskirjeen mukana) Näyttää varmaan vähän hölmöltä, toivottavasti saatte selvän :-\ en vaan osaa
Lainaus:
These are the results from my last batch of testing, but results for the first 3 months. Sorry for the delay in sharing the results but we did not run a newsletter during our move. The testing is done on the 1st Friday of the month and should be in that newsletter from here on out at that time.
Sample Name
Nicotine Concentration
Start Month 1 Month 2 Month 3
Refrigerator
35 mg 35 mg 35 mg 35 mg
Room Temp Office
35 mg 35 mg 35 mg 35 mg
Room Temp Window Sill
35 mg 35 mg 34 mg 33 mg
Room Temp Window Sill Open Bottle
35 mg 35 mg 33 mg 32 mg
Täytyy varmaan raivata kaapista tilaa ja siirtää nesteet jääkapin ovesta jonka ne on melkein kokonaan vallanneet, nesteet on jääkapin ovessa sinne mahtuvissa ananaskirsikan koreissa :)
http://lehis.kuvat.fi/kuvat/Link-it/...pg?hash=111701
menis toi/noi korit varmaan kaappiinkin joka saattaa tosin lämmetä kesällä kun on lähellä ikkunaa.
Jotkin maut maistuu tosiaan hiukka "vetisiltä" oltuaan jääkaapissa, joissakin nesteissä on taas "jäykkyyttä" ettei meinaa saada pullosta ulos, yleensä ne on VG:tä
Yksi neste on osoittanut huonoa säilyvyyttä, Green Cow, sitä kuivahti pikkutankkiin (3.5ml) ??? ja sen putelikin näyttää kovin arveluttavalta, ollut jääkaapissa sekin.
mulla on ollu autossa pari 30ml pulloa nyt kesähelteillä kuukauden verran eikä tuo ole mielestäni sen kummempaa kuin uutenakaan.
Ite säilyttelen nesteitä just siellä, mihin sattuu käytön jälkeen unohtumaan. :D
Kiitos neuvoista. aloin itse miettimään ett missä nesteitä säilyttää. olen varannut tarvikkeille omasta kaapista yhden hyllyn. Mut en tiedä miten ois säilyttäny sellaset nesteet mitä ei tule käytettyä. Mut jäi vähän epäselväksi noitten FSUSA nesteiden ja welhon omat litkut ett miten ne säilyy paremmin.
Sit kysymys. Mikä on FSUSA vanilla classic nesteessa ku ei tuu oikee maku esille. kokeilu kaikki kikat mitä tääl neuvottu. suoraan atoon tiputtelu ja ym ym. mut en saa sitä vanilla makua esiin. ainoastaan sellanen makea maku tulee ehkä sellanen karamellimainen maku.
Siirtäkää omaa osioon jos on väärässä paikassa.
Iso kiitos SIB77 avusta ja videoista. Yrittäkää tehdä kunnon video ego-t welhon versiosta arvostelu. En ole varma joko on??? voin olla sokeakin. My bad.
Säilyykö pelkkä vg nikotiinipohja pitempään pakastimessa kuin valmiit nesteet?
https://dl.dropbox.com/u/11701671/E-...3%A4kaappi.jpg
Niksanesteillä taitaa olla yleinen :Parasta ennen 12kk: juurikin tuon valo/lämpö/ilma tekijän takia.
Parasta ennenhän tarkoittaa, että sen jälkeen sitten nesteen 'laatua' ei voida enää taata.
Kun säilytys tapahtuu viileässä, niin tuo elinikä myös pitenee.
Ja kuten MadVapesin NCOT testin ensimmäisestä 8vk näkyy, että pimeä/viileä on paras
https://dl.dropbox.com/u/11701671/E-...%20IV/NCOT.jpg
Vähän necro postaan, mutta näin pienenä offtopicina. Yakousei mistä ostit tuon mini jääkaapin nesteille? Itselläni aikoinaan oli yksi, mutta se oli aika paska ja myin sen pois.
Tuo pieni ovi hylly lähinnä vaikuttaa todella hyvältä nesteille ja olis taas kiva saada mini kaappi jossa säilyttää omia pohjia ja puhdistus aineita.
Just tän... eiku eilen tuli sähköpostiin mainos mulletoi.com:ta pikkujääkaapista näytti kyllä kuvien perusteella liiankin pieneltä :)
Tulin kans sellanneekseni Mulletoin ja puljun tarjontaan mutta ei oikeen mitään mun mielestä pätevää näkynyt.
itse hommasin ainaki 0db minibaarin Festrent:intä (myy siis käytettyä hotelli kamaa) hinnat olivat 20-100€
omani oli tingytty hinta 60€ lukollinen peltier elementillä toteutettu eli 0db siisti kaappi ja toimii kuin unelma (lukko plussaa kun taloudessa 2 apinaa :) )
nyt kaikki ei käytössä olevat litkut lukkojen takana ja omarauha itsellä että lapset ei juo niitä
Ei varmaan pöllömpi hankinta. Harmi kun niiden sivut on luokkaa.....parempi kun ei edes ois sivuja. Ois makee päästä vähän kattoo valikoimia
juu kotisivut suolesta
palvelu ok ja kandee tingata :)
ne 100€ kaapi oli aika "porvari" mallisii upotettavaa,lukollinen,lasinen naamataulu ja jotain jalopuuta ylä ja alaosa
voin otella kuvia kyllä sulle jos haen romuja lisää sieltä
olisko toi mul kaapinvetoisuus ollut 30l eli just se mitä haettiin
samanlainen mitä 99% hotellit käyttää
eerit: sivuilla on Muut tuotteet siellä o jotain kuvia kaapeista
oma kaappi kuva 10 & 11
"porvarikaappi" 12 & 13 & 14
Ota ihmees vaikka valikoimastakin enemmän selvää. Oon laakista ottamassa sellasta edukasta käytettyy, koska en haluu mitään virvelikauppa.com muovista matka wc:n näköistä pärisijää tohon vollottaa
mulla oli 2 päivää tossa semmonen ns halpa virvelikaupan matkaminijääkaappi ja meni hermot siihen ääneen
(asun isossa omakotitalossa ja jääkaappi oli melkein toisellapuolella kämppää)
kuten sanoin toi omani on 0db eli voit pitää sitä vaikka sängyn alla ja et kuule mitää :)
Semmonen kysymys tuli mieleen että "laimeneeko" noista nesteistä maku jos on korkit auki pöydällä? Jotenki semmonen olo että tosta highbrowin Mansikka limusta on maku laimentunut.. tai sitten mun suussa on vikaa
Itse olen huomannut toisista laimenee toisista voimistuu