510-T oli ensimmäinen, siitä pari viikkoa ja jatkettiin eGo 1100mAh ja sillä tiellä ollaan edelleen :)
Edit. Tosin täälläkin ollaan vaihdettu cartoihin.
Printable View
510-T oli ensimmäinen, siitä pari viikkoa ja jatkettiin eGo 1100mAh ja sillä tiellä ollaan edelleen :)
Edit. Tosin täälläkin ollaan vaihdettu cartoihin.
Joytech eGo-T starter 1000mAh akuilla kaverin suosituksesta...
Provari. Ensimmäinen ja ainoa. Jonkun varalaitteen voisi ehkä hankkia.
Ecigwizardin 510 starterkit. 3 päivää käyttöä vakuutti ja vitutti, joten Ego-T tilaukseen.
eGo-T
Genesiksen 510 Starter Complete Kit. Heti perään uusia pattereita ja atoja + paskanesteitä. Nyt on ja pysyy Joyen eGoT USB useammalla akulla. Miksi helvetissä piti mennä pistämään melkein satku noihin aloitusvirityksiin, kun samalla rahalla olisi saanut heti paremmatkin kamat. Meinasi toisiaan mennä usko koko e-hommaan, kun jatkuvasti oli säiliö kuiva tai akku lopahti juuri kun pääsi reissun päälle. Ps. Mikähän siinä mahtaa piillä, kun en huomannut kenenkään aloittaneen Greensmokella ? Ei muuten voi olla totta. ???
510 ja ne ala-arvoiset cartot mitkä mukana tuli ja se liemien suuhun kuseminen ja ne kirosanat,akun kesto. Tämä on ehdottomasti paras laite minkä omistan, se on saanut kunniapaikan kodissani olen jopa kehystänyt kyseisen aparaatin seinälle. Siitä en tule luopumaan koskaan, se näytti minulle koordinaatit suunnistaessani tähän höyryn ja makujen ihmeelliseen maailmaan :DVielä tulen haikeana muistelemaan niitä ensimmäisiä höyryjä jotka rakkaalla 510 otin, tämämuisto elää sielussani loppuelämän :'(
Mie alottelin kahella eGo PT 900 mAh:n akulla ja Smoken dual coil LR kartoilla. Suomesta tilasin, kun halusin nopeesti ja samalla tukee suomalaista yrittäjyyttä. Hyvät löylyt noilla on saanu ja kylillä noilla mennään vieläkin. Ovat olleet myös käytössä täysin ongelmattomia.
DSE-901 ja edelleen käytössä veikkaisin , että 4 kk oon tota nyt käyttänyt. Ei ole tarvetta vaihtaa niin kauan kuin varaosia löytyy.
Velholta myöskin 510 Get started-kitti...ja oikein kaksin kappalein :)
Dse302 ihan hirvee romu mutta sai sieltä höyryt. Tuohon verrattuna laitteet on parantunut älyttömästi. Paska automaatti oli se.
510 ja Ego-t
Welholta 510 starteri. Tosin jo ennen kuin se oli saapunut laitoin ego-t:n akun ja tankkeja tilaukseen.
Genesis 510, halpa ja oiva tapa testata onko höyryttely se oma juttu :)
TW:n tornado-t ja täysin samalla kokoonpanolla mennään ku aloittaessa. Alkuperäinen atokin toimii vielä täysin ilman ongelmia. "koputtaa puuta"
genesis 510. nyt käytössä ego :)
Sauhuttomasta Ego t startteri a- malli, ja muita mulla ei olekaan.
Echo-systeemi Genesikseltä. Ja mikä parasta niin suosin noita Echon kartoja taas LR Dualeiden jälkeen. Eli paluu menneisyyteen... ;) Noh, onhan se kohta jo kolme kuukautta täynnä ja sydän sykkii täysillä e-jutulle :D