Kaikkia label series laitteita sekä ainakin pari puhallettua.
Printable View
Kaikkia label series laitteita sekä ainakin pari puhallettua.
Voisitko gixxxer ottaa mukaan jugoja?
Otan ainakin 20 pulloa mukaan.
Harmi kun on kaukana (Tampereelta), olisi ollut mukava pyörähtää, mutta ajokortti vielä 2,5 vko pois omasta hallinnasta. :< Toivottavasti tännekin päin tulee pian uusi miitti.
Kymysyksiä:
1.
Oisko kellään kiinnostusta vaihdella pätkää 2,5/3mm vaijeria 2mm vaijeriin?
7*19 3mm, 7*7 3mm, 7*7 2,5mm, 7*19 2,5mm.
Tuli nuo innosta piukeena tilattua mutta eihän noi sovi misteriin, oishan senkin voinu kokeilla. ps. mulla ei ole leikkuria :D
2.
Onko halukkaita kyytiin LÄHELTÄ MALMIA, tai matkan varrelta kehä 1 tai kehä 3 malmilta.
Paluu saattaa jäädä (ja luultavasti jääkin) omaksi huoleksesi :D
2-3 paikkaa vapaana, riippuen lähteekö mamma kuskiksi (2paikkaa) vai ei (3paikkaa, minä ajan ja auto jää sinne) :D
Vissiin noi kiinakloonit on tehty Temonin pohjalta, eli ovat liian paksuja (16mm -> Mini DID 14mm), mutta ota toki mukaan jos jaksat. pdz4:n kanssa olikin jo juttua privassa, että siltäkin löytyy kiinaversio jonka ottaa miittiin mukaan, mutta eihän sitä tiedä jos vaikka oisivat eri mitoissa. :)
Minä voisin leggins udella sulta kyytiä kunhan tyhjennät pikkasen yv laatikkoa :)
No nyt mahtuu taas, mistä noita viestejä oikein tulee?
:blushing:
Tuun Vantaalle muksun kanssa viikonlopuksi, niin saattaisin ehtiä poiketa Espoon miitissä. Sattuu vielä oma mummu asumaan tuossa Tapiolassa niin kohtalaisen tuttua seutua, mutta nämähän alueet muuttuvat :D
Jugoa on muuten pakko ottaa yks pottu miitissä, pikamaisti tuossa pihalla foorumilaisen nesteestä:
:thumbsup: :wheee: :worship: :cheers:
Täällä näkyy,kerta tarpeeks lähellä sattuu olemaan! Hienoa tavata kanssahöyryttelijät!
Vapaa viikonloppu, ehkä ajelen paikalle, jos löydän.. siitä on pikkuisen aikaa kun missään päin Espoota olen pyörähtänyt.
Jos ei mahdottomuuksia tule eteen, niin olen vielä tulossa ja 3-4 ensimmäiselle olis 4-5ml spessuryynästä tarjolla maistiaisiksi omasta stashista :)
Kuullostaa hyvältä, että saadaan taasen kunnon miitti aikaan. Otatko funkkis JB 2,9:ä mukaan? Mulla on tuota 2,5 settiä tarjolla.
Tulossa ollaan myös... haluutko elwoodi sen mini kaiffarin??
Mulla on sekä 2.5 että 2.9 mukana :)