Tuo Äidin tissi = Mom´s sweet boobs. Oletko maistanut koskaan?
Usein puhutaan myös tissimehusta ;)
Printable View
Tuo Äidin tissi = Mom´s sweet boobs. Oletko maistanut koskaan?
Usein puhutaan myös tissimehusta ;)
Jatketaanpa uusilla silmillä tätä hommaa. Kaikkien korjaukset ja lisäykset eivät vielä tavoittaneet listaa, mutta kaikki aikanaan. Erityiskiitos Apossiumille oikoluvusta ja lisäyksistä! Olit tehnyt suuren työn.
Pieni korjaus, Eric Clapton on englantilainen eikä jenkki. :)
Juup, ei kestä :)
Suosittelen muuten yhtenäistämään fontit, itse tein tuon Poista muotoilu -täpän kautta. Samoin kun litania on noin pitkä, hahmottamisen helpottamisen vuoksi ei olisi IMO huono idea laittaa vaakaviivat erottamaan eri kirjainten välillä olevia määritelmiä. Löytyy laajennetun muokkauksen takaa valikosta, kielletyn ajosuunnan vierestä "Insert Horizontal Line".
Fontit tuossa yhdistin ainakin mielestäni. Vaakaviivojen lisäyksen teen tässä myös. Kiitos ja jatka hyvää työtä. Koetan itse myös touhata ahkerasti.
Muistaakseni windowsiin sain jostain Merge-(tai jokin muu nimi)-ohjelman joka vertasi kahta tiedostoa ja näytti eriävyydet, on myös Ubuntuunkin mutten muista sen nimeä.
Kopsaa viestit kahteen tiedostoon ja lataa molemmat ko ohjelmaan :)
ah, tuolta WinMerge, käytin silloin kun oli windows... XP :)
http://winmerge.org/about/screenshots/
ja Ubuntuun Meld
http://screenshots.ubuntu.com/screen...5098_large.png
- gauge:en voisi ehkä lisätä Googleta "AWG to metric"
- oikari, oikosulku
dirty base taisi olla pohjaneste, jossa on mukana tuo tuhkismaku? Olin jostain tälläistä PG pohjaa kerran ostamassa kun huomasin tuon selityksen jossain ja litku lähti ostoskorista niin että viuhahti.
ali- tai ylipaine ero voi syntyä näissä tankeissa jossa tuota nesteen syöttöä voidaan säätää/sulkea. Suurempi ongelma on imho ylipaine, mikä syntyy kun tankin tilavuus pienenee täytön jälkeen (MISTEr, STEAMer etc) ja ylipaine purkautuu muutaman nestetipan verran ilmarööriin.
Laitetaan dirty base tämän tiedon valossa.
Oliko bellcap jo listoilla, tomassino on ollut kyllä ahkera!
Ei oo vielä mutta pian on
spaced coil
paraller coil
Miten tuo macro coil, olen käsittänyt että olisi sama kuin micro mutta pienempi halkaisialtaan. Voin olla väärässäkin.
Oma käsitykseni macro coilista on iso sisähalkaisija ja vähän kierroksia. Tiedä sitten mikä on se oikea.
Aloitamme keskustelut macron ja spacedin määritelmästä.
Muuten, huomasin juuri että tämä aihe oli liimattu sticky.ksi. Kiitokset Vizi.lle luottamuksesta!
Wikissä löytyi tällainen määritelmä
e: Eli koot menisi nano->micro->macro, jos tämä koskee vain kokoa?Lainaus:
Muunnelmia microcoilista ja erilaisia vastuksia
Nano- ja macrocoil
Nanocoil on rakenteeltaan samanlainen kuin microcoil, mutta siinä käämin halkaisija on pienempi (yleensä n. 1-1,4 mm). Macrocoilissa käämin halkaisija on microcoilia suurempi (yleensä n. 3 mm).
Eli micro olisi tuo 2-2.5mm.
Noin tuon voinee tulkita.