No onhan se näppärä paketti, mutta siinä tulee yksi muuttuja lisää, eli vanu. Jos wikkaus toimii HomoKivalla, en oikein näe syytä laittaa massia tuohon, säästä rahat Somniukseen.
Printable View
No onhan se näppärä paketti, mutta siinä tulee yksi muuttuja lisää, eli vanu. Jos wikkaus toimii HomoKivalla, en oikein näe syytä laittaa massia tuohon, säästä rahat Somniukseen.
Kevyempi, helpompi täyttää, ei tarvitte työkaluja kun laittaa uuden coilin, halvempi hukattava baarireissulla. :P
Peikko takaa pelkää ihan turhaan villalapasta.
No, Somniumia ois tarkotus muutenkin testailla ja antaa viimonen mahollisuus meshivehkeille tässä talossa.. Muuten kyllä mun kirjoissa silicavehkeet vie tällähetkellä meshejä 6-0, kun ainoo mikä vissiin pitäs meshillä olla parempaa on maku ja siinäkin silicat vie IMO voiton. :D
No, paino ei oo ongelma, kun en itsekään mikään keijukainen ole, täyttöhän on Kayfunissa mitä helpoin ja coilin vääntökään ei kuitenkaan ole jokaviikkoista, niin en näe siinäkään mitään vikaa, että vastus on ruuveilla kiinni. :D
Olen vastarannankiiski, mutta eipä näytä meikäläiselle tarjoovan sitten mitään lisäarvoa tuo Spheroid, eli säästyypä nekin rahat. :laugh:
Niin ja mulla ei oo tapana hukata höyryttelyvälineitäni, ryyppäämisenkin olen melkeen kokonaan lopettanut kun en edes kummoiseen humalaan pääse. :D
Mikäs vi*ttu se Somnium nyt sitten on? :D
No shortsien taskussa on kivempi kuljettaa kevyempää, lompakko kun jo painaa niin paljon :D
Ja kayfunissa jos ei tahdo collectoria täyteen niin tarvittee sen miniruuvarin ja passelin pullon / ruiskun,
jalippon vai kenen olikaan vinkillä onnistuu kyllä hätätapauksessa täyttö mutta hieman pääsee kuitenkin ohi.
Ensimmäistä en allekirjo mutta höyry on kyllä aavistuksen viileämpi kuin homohauskassa.
Aika ihmeitä saa kyllä tapahtua että siirtyisin mesh vikineisiin.
Muttajoo, makuasioita sanoi koira kun..
Mä kyllä luulen, että tää homohauska on mulle just hyvä. Tykkään nimittäin lämpöisemmästä höyrystä. Tuo paino ei mulle merkkaa mitään, joten ei haittaa vaikka painaakin Sheproidia tai jotain muuta enempi. Tulispa postipoika nyt äkkiä. :)
No, meikäläinen on kuitenki niin persaukinen, että lompakon painon voi hyvin korvata modilla. :P
Eikä se Kayfun mihinkään tulvi yläkautta täyttäessä, kun höyryttelee ensin tankin tyhjäks. ;)
On se aavistuksen viileämpää kuin homohauskassa, lämmintä kuitenki.
Mutta molempi parempi, kummallakaan ei kovin paljon metsään mene, otti sitte ympyröidin tai homohauskan.
Eiköhän se ennemminki oo itestä kiinni että minkälaisen setupin siihen teet ja millä wateilla ajelet.
Suattaapiha se vaikuttaa..
[size=5pt]Jo riittää luonnonsuojeluvouhotus, öljyä laineille! [/size] :police:
Nämäkin on niin kiinni nesteestä.
Nyt on viimeiset 3 viikkoa tullu höyryteltyä oikeastaan pelkästään Diablolla, jotenkin vaan se tuntuu paremmalta kuin Kayfun ja höyryntuottokin on samalla tasolla kun vaan setuppi on kohdallaan.
Itsellä on nallekarkkia ja muita makeita nesteitä varten kayfun, Diablolla nyt pääsääntöisesti höyryttelee menthol/el toroa ja sitten kun lähden himasta jonnekkin niin mukaan lähtee joko Diablo 18350 moodissa tai sitten jos tuo taifun on yhtään niin hyvä kuin scott kehui niin siitä tulee myös reissumodi (p+18500 ja taifun).
Tota Kayfun + Provari V2 komboa ei kyllä viitsi himasta ulos viedä :)
Kyllä näitä melkein tarvii useampi olla tai ainakin 1 silica-ato ja 1 meshiato jos käyttää useampia eri nesteitä
Onko noita drippailuatoja olemassa leveemmällä pohjalla jollo sais kapasiteettiakin enempi? Kaikki näkemäni RDA:t tuntuu olevan egoleveydellä.
Tarviis jonku suht edullisen, toimivan ja tilavan silica vehkeen baarireissuille ja vastaaviin tilanteisiin.
Tähän asti ollu vivi novaa ja kartoja.
Ehdotuksia?
No edullinen mutta paremmin toimiva ja tilavampi ku perus vivi nova. :esmoke: