Kaikesta huolimatta edelleen rentoa & raevapaata (juuri nyt tulee niitä) Jussia kaikille! Kiitos reilun viiden vuoden kannatuksesta!
Kaikesta huolimatta edelleen rentoa & raevapaata (juuri nyt tulee niitä) Jussia kaikille! Kiitos reilun viiden vuoden kannatuksesta!
Iso käsi Pössy & co. Hienosti on AINA paketit liikkuneet, erinomaista jatkoa kivijalkojen kanssa! :cheers:
Kiitos puffilalle vuosien hyvästä palvelusta. Harmittaa kun ei kivijälkaa ole lähellä Vaasaa. Kuinka kivijalkojen hintapolitiikka, nouseeko tuotteiden hinnat?
Kiitokset Puffilan poppoolle helvatin hyvästä ja reilusta toiminnasta! Ei ole ollut minkäänlaista kohinaa ja puodissa tulee vierailut jatkumaan suht säännöllisesti.
Hyvää juhannusta!
ps. toivottavasti pääsette nauttimaan siitä hyvissä ajoin.
Tällaisissa tapauksissa kun virhe on selkeästi yrittäjän - eikä siis asiakkaan, vaikka täällä kuinka muuta väitetään - on tapana pyrkiä sovittelemaan asiaa hyvityksen muodossa. Tästä voi lukea erinäisistä lähteistä. Sitä en vaatinut, kuten en vaatinut mitään muutakaan. Tein vain selväksi etten aio asioida kyseisen puljun kanssa.
Sitten tulit sinä armon vajakki lässyttämään ihme paskaa, kuin edustaen yritystä. Yritin vielä sanoa että älä nyt jaksa, mutta ei, herra on niin helvetin tärkeä skenepelle että oli ihan pakko alkaa vääntämään, jonka jälkeen yritys alkoi keskustelemaan sinun kanssasi minun kaupoistani yksityiskohtaisesti, joka on yksikäsitteisesti laissa kiellettyä.
Sen jälkeen tuli sitten loputkin skenepellet ilkkumaan, joten annetaan poliisille duunia. Eipähän Puffila tee hikisestä litrasta senttiäkään voittoa asiaa selvitellessään.
Ja kusipää toden totta olen. Olen sitä koska minulla on siihen varaa, toisin kuin teillä.
Ja vielä siitä kirjanpidosta, joka menee rakentavan kritiikin piiriin. Se on enemmän kuin yksikään teistä vatipäistä pystyy toimittamaan. Beatportilta kerran ostaessani Paypalilla maksu vahvistettiin, mutta Beatportin häiriön takia en saanutkaan kyseisiä kipaleita. Tätä ei tarvinnut alkaa selvittämään aspan kanssa, vaan heidän järjetelmänsä huomasi että nyt on liikaa fyrkkaa tilillä, vittuun tällaiset korvamerkitsemättömät rahat ettei tule sanomista ja maksu peruuntui. Asiakkaan rahat eivät yksinkertaisesti katoa. Se on ihan ehdoton kaupankäynnin edellytys.
^Hohohoh kahvit pitkin näppistä! Lisää pliis?
Ai vitsi miten nokkelaa.
No jatketaan sitten PR:n merkeissä, kun tässä on tätä luppoaikaakin jonkin verran.
Homman nimi on siis se, että Puffilan kirjanpito on niin huonosti hoidettua, että asiakkaan rahat voivat kadota ilman virheilmoitusta. Tämä on vieläpä niin yleistä, että siitä täytyy erikseen mainita, ja vielä huomauttaa, että tästä on erikseen mainittu sivustolla.
Lisäksi lähetyksen epäonnistuessa asian hoitamiseen menee viikko. Ei päivä, vaan viikko.
Tässä Twisted itse voi vielä vahvistaa väitteeni ongelman yleisyydestä. (Ja ei, artikkelilla ei ole nyt merkitystä, vaikka Twisted täytesanoja toisensa perään latoikin. Itse kun en ole aiemmin ongelmaan törmännyt kuin epäluotettavien kauppakumppanien kanssa. Siis sellaisten joille se on yks ja vitun hailee paljonko on fyrkkaa ja mistä se on tullut.)
Itse en anna lastani hoitoon ihmiselle joka ei kykene edes hoitamaan tamagotchia. Your mileage may vary, mutta toisaalta jokuhan nämäkin skenepellet on kasvattanut.
Ihmiset ovat idiootteja, eikä siihen auta kuin mono ja sen käytölle on omat sääntönsä, mutta bugeilla ei ole ihmisoikeuksia ja ne pitää lahdata mitä suurimmalla pieteetillä.
Älkää ruokkiko rölliä🤣
Lähetetty minun SM-G920F laitteesta Tapatalkilla
Kohinalla on jotain henkilökohtaista näköjään meikäläistä vastaan. :laugh:
Senverran nyt sanon että "jonka jälkeen yritys alkoi keskustelemaan sinun kanssasi minun kaupoistani yksityiskohtaisesti". Tsiisus, sinä itse aloitit keskustelun avoimella foorumilla tilauksestasi. Kai osaat lukea kaupan vastauksen vaikka pössy sattui nyt quottaamaan minun postia ?
Luuponen/Rotax voisi vetää viime sivut sileeksi (poislukien Jussin toivotukset). Sitä täältäkin, kaikille.
Ei Puffila kyllä ole eka firma jolla on tuollainen käytössä. Eikä ainut firma jonka kanssa on noin käynyt. Jos asian hoitamiseen menee viikko (ensimmäisestä ilmoituksesta) voi pikkuisen noottia mielestäni antaa, palautteseen/reklamointiin pitäisi pystytä vastaamaan nopeammin. Mutta ei kirjanpitoa (nettikaupassa) yleensä katsota päivittäin ja sitä kautta se voi tulla vasta kuukauden päästä esiin.
Sitten taas sähköpostin vastaanottamisen kellonajalla tai sen kertomisella ei ole mitään yksilöitävyyttä. Puheet lakimiehistä ja poliisista on sitten täyttä egoilua ja paskanjauhamista. Kuten myös puheet "minulla on siihen varaa". Joltain teinijonnelta joka on saanut ensimmäiset ylityörahansa tuollaista voi olettaa, mutta ei kypsältä henkilöltä (ikään katsomatta).
Jotenkin jää sellainen kuva että toivot SJW:den väliintuloa ja kunnollista paskamyrskyä, kun se meni puihin ja saat itse kakkaa niskaasi, ottaa se koville ja lopputulos on tämä. Eikä tuo muiden haukkuminen vajakiksi kauhean järkevää ole, siinä on jopa mahdollisuuksia poliisille ja lakimiehille (herjauksena tuo varmaan menisi).
Ps. Heitäppä tilinauhasta kuva, haluan nähdä että missä luokassa tulojen täytyy liikkua että "on varaa" käyttäytyä kuin täysi kusipää
Ihan muistista vetäen viimeisen about vuoden ajalta suunnilleen vastaava maksuhäiriö tapahtunut itsellä.
- 1 turvaohjelmistotalon (PN)
- 1 moottoriurheiluviihdettä myyvän (US)
- 1 elintarvikekaupan (DE)
...kanssa. Ja kaikissa saatu hoidettua reklamoimalla helposti kuntoon. Jos Kohina ei ole moisiin törmännyt niin onneksi olkoon.
Ei vittu mikä lumihiutale. Otan tuon tulkintasi freudilaisena.
Olin kerran rosiksessa ja syytetyn asianajaja rupesi mussuttamaan että ei me tässä olla hankalia, kun eräs toinen (uhri) heittäytyi hankalaksi. Sanoin hänelle "joillain on sentään varaa olla hankalia".
Ymmärrätkö nyt, apina, mistä puhun?
^ Voisko tolle antaa jo vähän lomaa?
Tai ihan yleisesti: Minkä takia ylipäätään täällä on käynnissä idioottien kesähartaus? Koska sanoin etten tule asioimaan firman kanssa? Vai oliko se se kohta jossa sanoin että olisihan sitä tietenkin voinut varautua aiemmin?
Nyt tietenkin uhriudun (on aika monen vuoden psykologin opinnot takana) se on selvä. Ja tuon asian mainitsemalla asetan itseni muiden yläpuolelle, mutta fakta on se, että minä en tätä aloittanut, enkä minä häviä yhtään mitään tätä jatkamalla.
Miksi Kohina hyökkäät kauppaa kohtaan jos vika on maksunvälittäjässä? Tämä jäi jotenkin epäselväksi.
Kiitos samoin ja hyviä jatkoja. Ensimmäisen tilauksen teille tein 13.6.2012 ja nyt viimeinen on tehty 11.6.2017 eli viitisen vuotta asiakkaana ollut. Tilausnumeroita kun katsoin niin reilu 291 000 kpl on ollut ensimmäisen ja viimeisen välissä, eli nopeaa kasvua ollut. Onko muuten jo 300 000 tilausta rikottu?
Vika ei ollut Paypalin, enkä yrittänyt hyökätä kenenkään kimppuun - päinvastoin. Totesin vain, etten aio asioida puljun kanssa toista kertaa. Sivu täynnä postin kanssa sekoilua ja hävinnyt tilaus on minusta ihan riittävä peruste. En tosin koe olevani tilivelvollinen päätöksestäni kenellekään, mutta kun nyt asiallisesti kysyit...
Pistähän Kohina kone kiinni ja mene nauttimaan kauniista kesäpäivästä. BTW, foorumille on 18 vuoden ikäraja.
Kiitokset minunkin puolestani Puffille ja pössylle, tilauksia yhteensä 68kpl ja jos ongelmia on ollut pössy on korjannut ne pikapuoliin. Harmittaa kun nettimyynti loppuu, mutta toivotaan Kuopioon myymälää pikapuoliin. :hatsoff:
Eli äänet ovat monta tuhatta yhtä vastaan, mutta siitä huolimatta koette yhden negatiivisen palautteen niin uhkaavaksi, että päätätte ihan joukolla tulla hivuttamaan.
Koro-paniikki tästä tulee mieleen.
Kuten sanoin, se ei ole minä joka tämän jatkamisessa kärsii, vaan tämä teidän hilpeä seurapiiri. Väitteelle on helppoa nauraa kun kenestäkään ei tunnu siltä, mutta kollektiivilla ei ole tunteita joita loukata ja jäljelle jää vain ilmapiiri.
Höpö höpö..Twisted hyvää hyvyyttään otti osaa keskusteluun, ei yrittänyt päteä, vaikka niin väitit.Hän mielellään neuvoo ja antaa apua vaikkei pyytäisikään eikä missään nimessä pahaa sillä tarkoita ikinä.Kaikki tällä forkalla sen tietävät.Kohina närkästyi itse tästä ja sanoi töykeästi ensimmäisenä.
Se on heti riittävä syy täällä saada arvosteluja.
Onko muuten turun myymälästä jo antaa jotain tietoa? Koska mahdollisesti aukeaa ja minne päin?
hesaan kirjoitetaan pienellä.......
Ihme hesapoika.
HesaÄijä o Raumalta🤔
Lähetetty minun SM-G920F laitteesta Tapatalkilla
Eipä mulla muuta kuin, kerran ollut postimyyntiasiakas ko. kaupassa, mutta jos joskus tulee tänne Hämeenlinnaan tuo kivijalka, niin voipi olla että tulee minusta asiakas, jos palvelu ja hinnat ok... ei jaksaisi ajella Tampereelle tai Turkuunkaan saakka...
Eikös tuonne Kerava-Järvenpää akselille ole kukaan fundeerannut myymälää pistää? Tai Borgå?
Kuinka paljon puuttuu 300k? Voisi jokainen nyt laittaa tilauksia että tuo saadaan rkkki
Kiitokset Puffilan verkkokaupalle, todellakin olette kaikki kiitokset ansainneet. On tullut aikojen saatossa jokunen tilaus tehtyä ja aina on toiminta ollut kiitettävää! :thumbsup:
Nyt odotellaan sitten Kuopion kivijalan avautumista. :punk:
Juu tiedän. Mulle aivan sama ku ajan Raasepori-Karkkila-Lahti-Loviisa väliä aina silloin tällöin. Mut ne jotka ei aja hurua niin paljoo niin vois esim porvoo olla hyvä paikka.
Esim Povoo suunta Loviisa-Pyhtääläiset tulloo sinne. Nytkin tiedän yhden porvoolaosien joka ajaa Rihimäen venekauppaan. :facepalm: No yksittäistapaus mut enivei ajatuksia ilmaan.