Luonteenheikkous... :D Tosin pitihän sse hake korjaus settinkii..
Printable View
Luonteenheikkous... :D Tosin pitihän sse hake korjaus settinkii..
Onneksi ei tarvi juua kun kerran / kaks vuodessa
Saa silläkin rahalla ostaa vaporoinaa
Itsehän juon vaihteeksi kahvia tässä jospa piristyisi[emoji477] pizzaa kyllä mieleni tekisi..kauppaan en jaksa mennä enää hakemaan aineksia.Poika voisi hakea pikaruokaa[emoji3]
Kyllähän nuo muutot on pyllystä, mutta pakollisia joskus[emoji51] nuorin poika haluaisi muuttaa isompaan cityyn parin vuoden päästä.Kaksoset lentää pesästä silloin ja jäädään kahdestaan joten tämä nykyinen kämppä olisi hyvä vielä silloin.Itse ajattelin muuttaa, kun kaikki ovat pois äidin helmoista ja olen jo vuosia haaveillut muutosta jonnekin kauas...lappikaan ei ole pois suljettu, koska kovat pakkaset ja lumi[emoji173]
Hei ny rillataa
Aah plöröä toopillinen ja tankki täynnä
Mulla on tylsää eikä mitään tekemistä[emoji36] väsyttää pirusti joten mitn jaksa kyllä tehdäkään ja aina ei jaksaisi siivota.Tämä on kyllä harvinainen tilanne[emoji51]
Mulla on kohta tekemistä ku ihmisiä änkee tänne ryyppäämään (siis ruinaamaan nesteitä).. :D ässä joo en minäkään joka viikonloppu jaksa rallattaa. :) Nyt säästelen seuraavaks 3 kuukautta et sais tuon ajokortin takaisin..
Asunto siivottu,oluen avasin ja asensin puhelimeen tinterin. Mittään en tuosta ymmärrä,mutta ihmetellän. On tämä hurjaa touhua.
Mullekin tuota tinderiä ehdotettu muutamalta ystävältä mutten taida uskaltaa[emoji38] sillähän voisi saada kyllä säpinää elämään[emoji52]
No en minä siitä elämästä tiiä niin,mutta mikäs tässä musiikkia kuunellessa katteloo naisten kuvia. 3 kuukautta sinkkuna nyt oltu,niin täytyypi kattoa uskaltaako sitä ennää kellekkään mittään puhua,jos näkkee.
Älä nyt hulluja puhu..ite olen ollut 2 vuotta sinkkuna eikä puhuminen tuota ongelmia, mutta olen sosiaalinen muutenkin.Toki jos kaveri on varsin ujo niin minkäs sille voi[emoji36]
Minä oon kaikkea muutakun ujo. Pittää vaan olla varovainen.
No sittenhän kaikki on ok mut varovaisuutta ei voi koskaan korostaa liikaa[emoji106]
Alkaa käymään loma vähiin.
Mitäs porukalle tänne kuuluu?
Hyvää kuuluu, Sannan Sitruksia Inaxista. Viimein sain tehtyä 100% toimivan setupin ja huhhui kuin hyvä tää ato on..
Jaahas
Uusia jänniä tuulia laturi rintamalla
Jos ottaisi uuden testiin
Onko täällä viellä alkamassa joku mielenkiintonen keskustelu vai joko uskaltaa mennä nukkumaan?
Varmaan tuossa kolmen aikaan yöllä aloitetaan hillitön spämmäys siitä kuinka elintasomamut on perseestä. :p
Onko ketään innostunu auton putsailusta ja vahauksesta? Ite innostuin vähän tilailemaan netistä tavaraa😆
Voi töttöröö.
Mä kattelen telkusta dokkaria sarjamurhaajista[emoji51]
Ei puhelimella onnistu irkissä oleminen,ihan liian hankalaa mulle[emoji52] tosin täälläkin on nykyään niin kuollutta.Läppäriä en itselleni osta [emoji36]
Pilviä mä metsästän tahdon saada suuren.
Tuakaa joku mulle kaljaa