Eilen Pink mulesta ekowool silicaa, 0.3 canthalia, 300 meshiä, 50ml pulloja sekä maisteluun jugo diablo ja trope kris tiivarit :)
Printable View
Eilen Pink mulesta ekowool silicaa, 0.3 canthalia, 300 meshiä, 50ml pulloja sekä maisteluun jugo diablo ja trope kris tiivarit :)
Arrow ;)
Liite 10183
Hmm. :blink: :whistle:
Juu, ei ollu mun visa käytössä :D
Reilulla satkulla tippejä :banghead:
mistä tai mitä tippejä laitoit tulemaan? :) tällä hetkellä must have drip tip itselle on str10 mitä odotan että tulee haluamaani kauppaan varastoon jos joltain löytyy niin voin poistaa pari : ) oon kyllä itse huomannut niin selviä maku eroja riippuen mistä se on tehty/reiän koko, lasia en ole vielä testannut minkä luulen olevan paras, ss tällä hetkellä mieluisin :) dont underestimate the powah of drip tip !
RSM:ltä vähä pyrexiä :thinking:
Paypal huutaa hoosiannaa taas eilisen jälkeen :D
Veljon11 - 30€ Hybbe/510liitinhässäkkä naapurista
28 Vapes Later - £34.65 makuja
Inawera - 252.92zł makuja
Ebay shoppailut (partially ecig related).
Spoileri!
120ml fsusan nallee. hyi vittu mikkä postit :crying:
Biltemasta pieni toho, putkitongit ja kaasua.
Gourmet-poltin - Biltema
E: Tosin ilta on nuori ja tilillä (vielä) rahaa... Kayfun 3.1 on kiva, mutta jonkun muunkin silica aton haluan, jossa ei ole pohjasta täyttöä. :blink:
Jaahans se tais tulla hmnna bilteman reissu. Mahdottomia tohottele, mutta silloin harvoin ku tohottaa on miehekkäämpää vedellä isolla vehkeellä. Pienelläkin kyllä homma aina hoitunu.
:eek:Pulse g kopio, alkaa pian oleen pirkka setit kasassa :D
liistereitä fin vapelta :wheee: