Mä voin pitää huolen että Charon voittaa ton eniten "en tykkää" -painalluksia skaban.
Printable View
Mä voin pitää huolen että Charon voittaa ton eniten "en tykkää" -painalluksia skaban.
Mitähän persettä sitä nyt tekis? Viikonloppuvapaa muksusta ja akkakin menee töihin aamusta niin ei ole siitäkään murhetta, mutta antibioottikuuri + edelleen kipeä kurkku + 3vrk 300kcal ravinnolla niin ei tässä ole oikeasti muuhunkaan kuin himassa istumiseen mitään jakoa. Perkele, ja kun mun niin piti tänä viikonloppuna vetää HC treeniä, safkaa ja unta.
toi on perseestä jos on hyvä reeniputki päällä ja pamahtaa kipeeksi :(
ei muutakun safkaa,lepoa,höyryä ja pelit päälle :)
Teetä vois tehdä iltapalaksi, mutta nyt just ei satu olemaan ainuttakaan rakkausromaania, eikä sen puoleen muutakaan kirjaa mitä en olis jo lukenut :(
Mä voin lainata sulle Twilightit.
Mä virittelen jouskarin ja ammun tulinuolia!
Hei, tässähän alkaa kehkeytyä miellyttävää tekemistä :eek:
Jos mä ammun topseja joita oon liottanut mun syljessä, niin saat poikabakteereja samalla :thinking:
Olipahan ihan hauska vääntö taas perjantain kunniaksi tuolla foorumin parannukset langassa. :yeah:
Päätin jättää turhanpäiväisen kommentoinnin väliin, koska en luota kansankauppaan saatika ihmisiin.
Oikein :thumbup:
https://community.qualys.com/servlet...ust-no-one.png
on se komiaa tää internetkeskustelu, eikö? :blink:
mutta tänään käyttäjät puhuivat ja valitsivat tiensä. sillä mennään. veturi löi lopullisen niitin keskustelulle josta olisi kenties kehittynyt sangen mielenkiintoinen.
noin niinkun ylipäätään.
status quo, otan kalian sen kaiken kunniaksi. tsih!
:cool:
Oletko sä Puskamestari hitusen militantti?
Bushmaster lienee tuttu?