Harvoin olisi niin paljoin aikaa käytettävissä jos nyt alottaisi. Huominenhan on vasta sunnuntaina.
Printable View
Harvoin olisi niin paljoin aikaa käytettävissä jos nyt alottaisi. Huominenhan on vasta sunnuntaina.
Mut sulla onki "oikeita" lohia. Nuo perkeleen vakuuumimakkarat jo muutenkin täynnä rasvaa, et sais kuivaakki ennenku savustaa...tai tekee mitään. Pannulle noita perkeleitä voi kuvitellakaan. Pitääkö tässä alkaa uisteluvehkeet hommaamaan, et saa oikeit kaloja, ei taho yks viikon virpomisreissu vuodessa oikein pakastinta täyttää:laugh:
Ostakaa Catch ö fish viehe ni se perkaa ja savustaa teiön puolest noi kalat ja täyttää veroilmotuksenki :lol:
Ei se nyt pahaa ollut, mutta en mä osaa syödä lohta pelkkänään ilman mitään lisukkeita/kastiketta muutamaa haarukallista enempää. Sillai se on vaan "ihan ok". En mä hyvää osaa hyvää pihviäkään syödä ihan pelkkänään. :D Tai savupalvia suoraan paketista.
se suolaliuoksen teko vaan vaatii törkeesti suolaa. Ja välttämäti sitä ei yhdelle kalalle viitsi tehdä. Eri asia jos muikkua on ziljoona kiloa.
itehä joskus grillaan pelkän sisäfile pötkön ja syön sen sillee vaa :D
Aah! :drool: Varmaan kuule just jotain tuommoista mitä oon jossain lohen kanssa syönyt ja tykännyt yhdistelmästä kuin hullu puurosta! Itsehän olen kädetön kalaruokien kanssa, arvostelen vain sen perusteella mitä oon toisten tarjoamana syönyt, ja tuo sun resepti kuulostaa juuri sen tyyppiseltä kastikkeelta mitä oon kaiholla muistellut jossain syöneeni.
No kun vielä joku sanoo et tilliä pitää olla niin yök! En tiedä mitään pahempaa, millä kalan vois pilata!
tulipas pahanmakunen röyhy :lol: Nooh lisää viinaa sillä se lähtee millä on tullukki:rolleyes:
Höh. miksen mää saa tykätä Jamon viesteistä, kaikkien muiden kohdalla on nuo tykkää, en tykkää yms jutut, mut ei Jamon:confused:
Kuuluis kyllä toiseen ketjuun, mut se taitaa olla jo siellä minun toimestani. Äärimmäisen hyvä kylmä kastike kalalle: Kermaviiliä purkki, kurkkusalaattia pari ruokalusikallista, tuoretta tilliä, sitruuna mehua. Kaik sotketaan keskenään ja annetaan tunnin verran maustua jääkaapissa. Sopii niin lohelle kuin ahvenellekin.
Ps. Tillin voi myös jättää pois, jos ei maistu. :D
Pitää siinä olla sitä valkoista kirpeää kastiketta jossa on kai juurikin maustekurkun paloja ja sitruunaa tai jotain, Antti E:n kertoma resepti on varmaan semmoista mitä tarkoitan. Vähän vielä salaattia kylkeen niin on niin hyvää että vie kielen mennessään.
Edit. Tai uusia perunoita! :drool: