Ensinnäki en mä voi lähteä nyt ajamaan. Toiseks vaikka ois ajokunnossa autolla kestää turhan kauan matkaan.
Printable View
nälöjään on likaa et on jurris ;)
<Höyrypää92 oon nauttinu liika vodkaa--
PERSE!!!
Sori. Jonkun täytyy pitää ketjun tasoa yllä.
http://i1.wp.com/media.boingboing.ne...size=320%2C569
Edit. Laitoin vahingossa tähän eka kuvan sisällissodan ruumiskasasta... LOL
<Höyrypää92 oon nauttinu liika vodkaa--
WTF TUITTU
Ja nyt meen nukkumaan öitä kaikki
höyrypää92 no höh..
Täällä on näköjään mamu keskustelut ollu yöllä [emoji57]
Pieni pöhnä ja keskustelu maahanmuutosta/politiikasta on aina hyvä valinta. Saa tunteiden kuohunnan satavarmasti aikaiseksi.
Rauhallistahan toi oli... Aamupala nautittu pekoneineen & munineen.
Pitää ladata laukkuun lukemista, nestehiä ja akkuja ja painua piitsille köllimään. Tääl on myös kinilonkerua 8% 1,70€ kaupassa [emoji33]
Mhm
Analyysi kesken mutta ihan ok kuraa on kyllä
Väärät sahat
Raivurista tarvis keskustella [emoji106]
Ummistin silmäni haittaaks se ?
Jep onneksi oli simmu kiinni vähän aikaa [emoji15]
Fläpfläp lähtee pian sinnepäin [emoji8]
Aamupala.. Pitsaa ja olutta.
Frapet juotu ajat sitte. Pitäskö siirtää atleettinen ruskettunut anodis-vartaloni viereiseen beach-baariin ja nauttia vaikka gt? Ääh, mythos maistuu paremmin näin kuumalla [emoji106]
Työpöydän siivous operaatio.... Tähän mennessä on löytynyt 13kpl pieniä sinisiä meisseleitä ja 4 kuusiokolo avainta :laugh:
Asiasta kolmanteen, kävikös se ässä siellä puljussa kyselemässä? :blushing:
Jumalavita näitä muuttotouhuja... ei oo vielä edes kohdekaupunkia saavutettu. Jospa viikonpäästä tulis valmista. [emoji23]
Mikä on tämän illan puheenaihe?
Olipas mukavat pippalot uudessa työpaikassa eilen[emoji4] jumankekka niitä ruokia, en ole ennen syönyt simpukoita tuoreena ja vedin lautasellisen, oli melkein parasta mitä ikinä oon syönyt[emoji39] fiinit ruoat ja erikoisia maustesekoituksia mitä ei itse tulisi tilattua.Kannatti maistaa kerrankin kaikkea.Koko illan sai juoda talon piikkiin[emoji2] kaiken tämän lisäksi uudet työkamut vaikuttaa mahtavilta ja meillä oli yllätys esiintyjinä duudsonit[emoji173] ihania tyyppejä ja piti pari yhteiskuvaakin ottaa[emoji8]
Muutto on kyllä P*stä, kamoja ei meinaa saada mitenkään järjestykseen ja kaapistot, no niitä ei vielä ole :(
Käräytin sitten subtankista aton :( ja oli hiukka kaivelemista missä atot ym. tilpehoori on, onneksi löytyi, taas maistuu :p
Tuohonkin olisi varmasti voinut varautua mutta ei se silloin mieleen tullut!
Mitä siirtolaisia te kaikki olette ?
Kokoajan joku muuttaa
Mitä salattavaa teillä on ?
Salaliittoteoria höyryttely laittaa muuttamaan ?
Juu on tämä muuttaminen kivaa puuhaa.
Huomenna tulee muuttoauto pihaan ja vielä on pakattavaa.
Nesteet on jossain alimmaisessa laatikossa niin pitää kaadella litran pöntöstä pohjaa tankkiin. No meneepä se vaihteeksi näinkin.:laugh:
Hyi en enää ikinä juo.. Saatanan absintti..