Voiko mikään sopia paremmin yhteen kuin :Smok eGo Mega Dual Coil ja PUFF TervaLaku e-neste / tuplamaku 12ml 0mg
Voiko mikään sopia paremmin yhteen kuin :Smok eGo Mega Dual Coil ja PUFF TervaLaku e-neste / tuplamaku 12ml 0mg
hyvin on puffi ajan tasalla laitteista! sain haettua tänään oman tobeco liten ja olin jo pikkasen varautunut kun kuvista kattellut, että tulee samanlaisessa poksissa kuin kimppa oddy... ei tullutkaan kun valkoisessa pienessä kartonki rasiassa ja kiina laitteeksi ihan hyvä viimeistely taso... tipin alla oli jotain ihmenn tummaa nestettä mutta appiukon autoklaavi hoiti asiat pois ja nytten höyryää kivasti virtaa antaa provari ja 2.5 ohmin kuorma :D
Tulee.
siitä en osaa sanoa kun en ole viellä omistanut aitoa :laugh:
Tuo se kikkare tänne joku päivä ni sovitetaan :)
wiitis tule sä tänne kun paranet sulla on auto ja mun puhelin numero johon voi soittaa :D
Ostin Vapefesteiltä Nitecoren laturin (muun muassa) Puffin pöydästä ja vasta yli viikon käytön jälkeen huomasin, että yksi paikka ei lataa. Noh, laittelin nettisivujen kautta yhteydenottopyynnön ja siihen vastattiin nopeasti. Nyt on laturi lähetetty takaisin ja vastausta odotellaan - eli ainakin tähän asti hyvää toimintaa.
Pikku kyssäri olisi: olisinko voinut laittaa tuon jollain "vastaanottaja maksaa" tyyppisellä ratkaisulla? Nyt pulitin postimaksut omasta pussista. Ei ole nimittäin vielä aiemmin osunut kohdalle tarvetta lähettää viallista tuotetta myyjälle.
Oisit voinut laittaa asiakaspalautuksena postin kautta, mutta vain siinä tapauksessa että vastaanottajalla on sopimus tästä Itellan kanssa. Firmat yleensä kyllä palauttaa postimaksut tämmöisissä tapauksissa enkä usko Puffin olevan poikkeus.
Ok. Hyvä tietää. Ja Puffista on kyllä hyvät kokemukset tähän asti, eli ei täällä mitään epäilyksiä ole. Mietin vaan, että olenko itse ollut hölmö.
Tilasin tuossa viimeviikolla puffista aloituspaketin sisältäen SmokWinderin ja tanger Evodin, paketti tuli perille, oli nätin näköinen ja tuotekin on täysin soiva peli. Ei mitään pahaa sanottavaa kaupasta/toimituksesta/laitteista. Paitsi, webshopin päävalikon ulkonäkö on hieman sekavahko ekoilla käynti kerroilla.
Mun mielestä tos valikos ei oo sinällään moitittavaa mut oonki ollu puffilisti jo reippaasti yli vuoden :) Ainut asia mikä vois kiireessä helpottaa on se, et jos tuotetta ei oo saldoilla, niin se lukisi jo ennen kuin klikkaa tuotekuvauksen auki. Toki tuollaisten päivittäminen ja säätäminen on oma lukunsa eikä se sinällää haittaa jos ei oo kiire tilauksen kanssa. Onpa tuota samaa ominaisuutta myös monessa muussa liikkeessä :)
Onko Evod-VV:
http://www.puff.fi/kanger-evodvv-akk...8v-p-1218.html
tai uudesta eGo-VV -akusta:
http://www.puff.fi/egovv-1100mah1300...ru-p-1177.html
ampeeri- ja aton vastuksen alarajoja tiedossa?
Koska lisää kayfun litejä?
onko tulossa provarin sovite renkaita liteen ??? ja varaosa tarvikkeita ??? :D
No hiddo.. kädetänköhän jotain, kun taas lähti Puffille tilaus tuplana.. tai ainakin tuli kuittaus 2 tilauksesta, vaikka tein vain yhden.
Tilausnumero: 51252
Tilausnumero: 51251
Näistä siis voi toisen perua :whistle: