Tähän väliin muuten voisi sanoa että uskonnot, ja varsinkin niiden ääriliikkeet ovat maailman syöpä! Ne nimittäin ovat maailman suurin sotien aiheuttaja.
Printable View
Tähän väliin muuten voisi sanoa että uskonnot, ja varsinkin niiden ääriliikkeet ovat maailman syöpä! Ne nimittäin ovat maailman suurin sotien aiheuttaja.
Oxfordin joku proffa kommentoi että maahanmuuton taloudelliset hyödyt ovat niin pieniä ettei niista kannattaisi edes meuhkata. Sosiaalinen vaikutus sitten on negatiivinen, koska liian monimuotoinen väestörakenne nakertaa luottamusta kanslasiten välillä ja luo jännitteitä.
Caius Julius Caesar loi hyvän hallintatavan: hajoita ja hallitse, eli laita kansalaiset riitelemään keskenään niin eliitti jää rauhaan.
Kysymys kuuluu: kenen etuihin kuuluu se 30 000 uutta elätettävää Suomeen?
Ja tuossa vielä malliksi kuinka kansalaisdemokratia makaa suomessa:
http://i.imgur.com/b4QtCUE.png
Isis kyllä kuumottaa jonkin verran. Ei enää nimittäin mikää ihan pikkuorganisaatio eikä ketään oikein tunnu kiinnostavan pysäyttäminen. Saataiskohan USA:n presidentiksi joku kunnon gun nut, joka lähtisi öljyn perään.
Mainitse jokin maa joka on ollut itsenäinen pidempään kuin viro ja jossa on käytössä vastaava malli. Any? Jos se olisi pelastus,niin varmaan käytössä kaikissa maissa. Viron mallin heikko kohta on juurikin investoínti haluttomuus. Yksityishenkilöiltä peritään aina verot "jos jotain jää yli" korkeammalla veroprosentilla. Verottajan pelosta piilotetuista rahoista yritystasolla en tiedä kun palkansaajana kyseinen toimi ei onnistu ollenkaan.Lainaus:
Sanoisin myös, että tuo kommentointi Viron verotuksesta on aivan täyttä paskaa. Ei Suomessa ole mitään järkeä siinä, että tilikauden lopussa yritiyksen pitää syytää kaikki pääoma minne vaan verottajan pelossa. Kyllä niitä investointeja yritys tekee, kun niitä tarvitaan. Aivan yhtä paskasti toimisi, jos yksityishenkilöitä alettaisiin verottamaan, jos palkasta on vuoden mittaan jouluna jäänyt yli. Kyllähän silläkin saataisiin myyntiä varmasti enemmän.... mutta nyt vittu oikeasti...?
No Amerikalla oli mahdollisuus..... siitä Afganistanistanista olisi pitänyt tehdä McDonaldsin parkkipaikka ihan varoitukseksi muille.
Mä oon tätä samaa funtsinu. Jos oikeasti haluttaisiin maailmassa hyvää tehdä, olisi tuon järjestön pysäyttäminen ensiarvoisen tärkeää. Se ei vaan vissiin ole viä ajanut riittävästi minkään suurvallan etuja.. Mut onneks isis rupes vissiin hyökkiin just venäjän sotilastukikohtiin. Ehkä sieltä saa vastuksen.
Tuota isiksen iskua venäläiskohteeseen olen ehtinyt jo jonkin aikaa salaa toivoa.Nimittäin. Venäläisillä ei ole vastaiskuissaan samoja diipadaapa jeesusteluja kuin länsimailla,vaan he pystyvät käyttämään tarpeellista ja tarpeetonta voimaa sellaisella tavalla,että tuntuu. Siinä alkaa olla tekemisen meininki jos ja kun he saadaan hommaan täysillä mukaan.
Samaa mieltä että isis poistaa maailman kartalta.
Parhaat ideat tulevat laskuhumalassa yöllä klo kolmen maissa ja nyt kun maailma on parannettu, tai vähintäänkin annettu hyviä ehdotuksia tilanteen parantamiseksi,on aika käydä nukkumaan. Itse asiassa taidan sittenkin katsoa Hercule Porotin areenasta. Aurinko nousee kaikesta huolimatta,niin hyville kuin pahoillekin.
Miksi tähän tarvitsee nyt sitä maata erikseen mainita? Täytyy myöntää myös samalla, että en ole tutustunut asiaa kovin objektiivisesti joka maan kohdalla. Väitän vaan edelleen sitä tosiasiaa, että paska valuu aina alaspäin. Niin myö se rahakin (tai ei valu) siinä samalla. Yritykseltä ne verot peritään myös siinä samalla sillä korkeammalla veroprosentilla (alv sekä monia muita) ja sitten vielä se voitto verotetaan erikseen sillä vieläkin korkeammalla veroprosentilla vielä uudestaan.
Tilanne missä osakeyhtiön pitää miettiä tilikauden lopussa, että "minne helvettiin me nyt työnnetään nämä meidän voitot ettei niitä veroteta pois" on melko kestämätön. Siellä Virossakin kun sitä veroa kerätään jos niitä rahoja nostellaan pois kuitenkin, eli ei ne mihinkään verottajan ulottumattomiin lopulta jää. Niilläkin rahoilla vois sitten vaikka työllistää tai investoida tai mitä vaan.
Lopuksi vielä pitää sanoa, että hilajoen mielipiteitä on erittäin miellyttävä lukea. Ja kiva on koittaa vähän väittääkkin. Tuu joskus käymään niin saunotaan ja otetaan kaljaa. Ja väitetään tietysti. Tai otetaan ainakin kaljaa jos ei väitellä.
Niin, eli pointti oli siis että suomalaiset lahtasivat toisiaan vielä alle sata vuotta sitten ja jos tämä olisi tiiviimmin asuttu maa täältä olisi ollut vielä kusisemman tuliset paikat jolloin oltaisiin varmaan alettu eri malliin laota täältä muualle.
Kuumottaa kyllä. Ja itsekkäästi vituttaa sekin ettei oikein tiedä mihin sitä lähtisi lomalle, Kreikkaan valuu venepakolaisia Syyriasta ja Pohjois-Afrikasta, Turkissa pelottaa niiden omien kähinöiden lisäksi että koska ISIS sielläkin pistää kunnolla ranttaliksi. Turkissa tosin pidetään aika tehokkaasti puolia, siellä ainakin paremmissa vallihaudoilla ja keihäskärkisillä aidoilla ympäröidyissä vartioiduissa hotelleissa epäilemättä terroristi saisi napin otsaansa muutamassa sekunnissa. Hotellien merenrantapätkätkin aitojen ja porttien takana, varmaan sielläkin kopissa rynkky. En tiedä onko siellä aina ollut sellaista vai onko se sitten vasta viime aikoina mennyt siihen.
Uskonnosta ja politiikasta EI saisi puhua humalassa, oon huomannu että noistakun puhelee, niin tulee aina riitaa😀 nyt mä painun nukkumaan. ÖITÄ 😴
Vaikka työntäisin poeukun pyllyyn niin siltis.. meidän oma maa makaa veloissa ku lisko kreikka kensakaan! Ihan sama mita veronmaksajat tekee ni rahat menee kreikkaan ja oletko tyytyväinen et eläkelaiset maksaa lysttin.. on siinä vittu meilla suomalaisia.. ilma rasismia!! Mut vittu et otetaan niitlä ketä rakensi tämänkin ni eih.. ja silti eletään 2000 lukuu silti..
Viron mallissa nimenomaan ne rahat jää maailman tappiin lillumaan ja sieltä otetaan rahaa käyttöön vain sen mitä kulutukseen tarvitsee. Erityisesti vanheneva yrittäjä ei jaksa viitsi enää keksiä mistä saisi lisää rahaa kun sitä kerran on siellä jemmassa nykyiselläkin myynnillä. Tämähän ei ole ongelma itse yritykselle,vaan valtiolle joka koettaa pitää infraa maassa ja jne.
Saunominen ja kaljoittelu käy. Tosin tässä mainittakoon se, että itse en osta kaljaa koska lopetin sen juomisen muutama vuosi sitten silloiseen veronkorotukseen.En suostu ostamaan euroopan korkeimmin verotettua olutta. Tarjotun toki otan vastaan. Nyt nukkumaan tai siis katsomaan tv:tä.
ja pakko sanoa tähän viro hommaan se että meil on aiankin 30000 työtöntä raksaiestö ketö ei voi kilpailla tähän viro touhuun....
Tässä muuten kiteytyy se mitä mä vähän irvistelen. Enkä nyt puhu susta tuittu, vaan noin yleisesti, kun sä et tosiaan ole ainut joka tätä on funtsinut.
Me täällä mietitään että mihin voisi mennä lomailemaan. Toisaalla mietitään että mihin voisi mennä karkuun.
Kait tällä perusteelle meillä on viä asiat kohtuullisen hyvin? Olettaisin. :)
Tosinm ulle on sama ku suomlaiset on niinvitun tyhmii et kitistään kiltisti ja maksetaan.. kiva käydä töissä ja verot meneee kankkun kaivoon.. siinähän maksatte...
zkys ite välitän vanhuksista ainkin omasta mummis ja ukista ja muistakin espoon hopeakuussa oleviksa.. kuskaan pyörätulis olevis ihmistät vaikka kelais et on kussetusta.. silti on väärin et otetaan niiltä ketä tämän rakensi..
Prkl viimonen olut aukes juuri. Harvinainen tilanne että melkein loppuu kesken. Kivaa ajan vietettä riitti taas tälle ehtoolle. Jatketaan höyryilyä! [emoji117] [emoji108] [emoji8]
Sitähän ei mikään estä, eli saat kyllä tulla. Mut mä en hae, kuten kysyit. :D
Saat kyllä. Mut sietäkään en hae.
Väittävät että hiekkateillä saisi ajella kännissä, mut mä en usko. Ja toisekseen, en usko että löytäisin hiekkateitä noin pitkälle molempiin suuntiin.
https://www.youtube.com/watch?v=Ix8ocFEMa1o ja viinaa löytyy