Toinen vaihtoehto on ottaa höyryt el toron nestettä, sen verran lähellä aitoa sikaria maku että illalla kun siitä höyrytteli niin aamulla muistan nähneeni unta että poltin kun oli maku suussa
:D
Printable View
Mä tiedän että analoginen maistuu pahalta, viimeks kesällä poltin pari (kännissä) ja sen jälkeen ei ole edes kännissä tarvinut sortua. Ei siitä mieliteosta silti pääse helposti irti, varsinkin kun tupakansavu tuoksuu välillä niin saatanan hyvältä. Ei auta edes 24mg Puros :D
No 9-vuotiaasta on vielä täysikäiseksi aika pitkä matka. Alle yläaste-ikäiset telmii innolla vaikka minkälaisisessa koiranilmassa.
Tuo tupakointikin on jännä tapa kun eräällä toisella kaverilla oli starttisetti, niin vaikka sai puhaltaa höyryt jne. niin se traditio mennä pihalle ja sytyttää rööki oli niin tiukassa. Tyyliin assosioitunu siihen, että aina kun menee röökikoppiin tai pihalle niin pitää kaivaa sytkä/tulitikut ja kessut. Eipä se lopulta sit päässy eroon etenkin kun se ei jaksanu nähdä vaivaa tilailla hyvin varastoon nesteitä ja täyttää laitteita. Tyyliin sit ku vasta oli loppu niin laittoi libertylle tilauksen ja kaikkihan tietää kauanko siinä voi pahimmillaan kestää.
Niin ja röökikopit on yleensä sellaisia savukammioita, et mieluummin meen vaikka pihalle täriseen t-paidalla ku koppiin köhimään. Ja tämä talvisinkin :D
Niinpä. Mun mielestä jos menee röökikoppiin voi saman tien sytyttään oikeen pöllin, ei siinä vaiheessa väliä... Ja jos siellä savukammiossa tulee ravattua höyryttelemässä käryttäjien kanssa niin ei se tupakanhimo pääse niin helposti hellittäänkään kun ei pääse täydellisesti puhdistautumaan niistä myrkyistä. Siinä vaiheessa kun elimistö on puhdistunut ja alkanu oikeesti toipuun ei sinne enää edes kykene menemään savustettavaksi. Ainakaan selvinpäin. :D
Helposti pystyy, jos vaihtoehtoja ei ole.
Yleensä tosin on.
Palauhun matkustavaiset ovat palautettavia. Perille päässeet ovat palautettuja. Kotiin jääneet ovat palauttamattomia.
Mitä, joko on nukkumaanmenoaika.
Nykyisin ei palella ja kastua tarvii ainakaan vaateiden osalta, kun on goretexsia ja kaiken maailman kalvo vaatetta, kerros pukeutumista ja muita juttuja. Itse ostin juuri motonetista tuollaiset akuilla lämpivät pohjalliset! On muuten hyvät, tosin nuo akut oli ihan paskat ne kannattaa vaihtaa laadukkaampiin.
No sitten..
jou jou jou perkelee!!
Meinasin jo hakea popparit kunnes huomasin edellisen viestin lähetysajan... :D
Liite 12279
Eki on ihan tyhmä kun ei se leikkinykkää mun kaa. :(
Onko tässä nyt odotettavissa romanttinen kilvoittelu Ekin ja Barolen välillä Tuitun huomiosta?