Kyllä mullakin on pari kertaa savu tullut korvista tuitun vittuilun takia enkä ole takavasemmalle poistunut. Enkä sen puoleen anteeksipyyntöjäkään pahemmin saanut :whistle:
Printable View
Kyllä mullakin on pari kertaa savu tullut korvista tuitun vittuilun takia enkä ole takavasemmalle poistunut. Enkä sen puoleen anteeksipyyntöjäkään pahemmin saanut :whistle:
Ja edelleenkin, mä poistin sieltä wikistä ne tuitun dissaukset. Toki ne näkyy myös siellä historiassa, mutta tarvittaessa voin ne tietokannasta poistaa käsin.
Mutta eipä tuo tosiaan ole näyttänyt kiinnostavan, yksi pieni juttu sinne on kirjoitettu muun kun mun toimesta. Ens viikon lopulla heitän bittiavaruuteen jos tältä näyttää.
Pienenä vinkkinä, lisää wikin linkki allekirjoitukseesi niin porukka näkee sen useammin ja mahdollisesti kiinnostuu kirjoittamaan. Kannattaa myös katsoa nyt ainakin vähintään heinäkuun loppuun että käykö tuolla kukaan, ei tälläkään sivustolla ole käyttäjiä ollut parin viikon jälkeen kuin 5kpl.
No nyt pitäs olla.
Onkohan tuossa wikissä joku asetus sivussa kun ainakin itselläni herjaa:
Not Found
The requested URL /wiki/Toiminnot:Kaikki_sivut was not found on this server.
Melkein jokaisesta toiminnosta mitä koittaa etusivulla käyttää.
Toimiiko tästä linkistä: Kaikki sivut ? HöyryWiki ?
No onpa outoa... Ens kerralla kun tulee joku virhe niin postaa osoiterivillä oleva osoite vaikka tuonne keskusteluketjuun niin pystyn paremmin selvittämään miks joillain bugittaa, larmalla tais kans olla jotain ongelmia.
Kyllä se näin monessakin paikassa menee. Itse sain tuossa viime vuonna mukavasti todistaa yhden tutun kohdalla miten heikoilla olet jos mielenterveyden kanssa on voimakkaasti ongelmia. Se hoito loppuu käytännössä heti kun hoitovelvoite täyttyy, eli lääkäri arvioi että mahdollisesti todennäköisyys on pienempi että et vahingoita itseäsi tai muita kuin se että vahingoitat. Yllättäen tämäkin tarina päättyi sitten lopulta hautajaisiin.
Voihan sinne käydä aloittamassa vaikka pieniä tynkiä ja joku niitä täydentelee pikkuhiljaa. Jokainen voi käydä vaikka kirjoittamassa edes pari lausetta omasta lempilaitteestaan. Apua on jo siitäkin jos käyt aloittamassa vaikka aiheen mister ja kirjoitat että "mister on suomalaisen vj-modsin suunnittelema ja valmistama rba-hybridi." Kyllä siitä joku jatkaa joskus.
Täälläkin on tunniste (tag) toiminto mutta se taitaa olla vain aihekohtainen, eli hakee vain ketjun ei viestiä ja se ei ole käytettävissä kuin ylläpitäjällä?
mites jos avaa uuden ketjun? jos muidenkin viestejä voisi tagittaa, hm myös nuo tykkää viestit (määrä) voisi olla hakujen perusteena...
Tuo tuli mieleen kun välillä tulee enemmän tai vähemmän kameraa naputeltua niin lisään niihin tageja aina niin "muistaessani" tai löytäessäni kuvasta jotain tagitettavaa, esim. siskon-kuva #systeri #sisko #koira #kusi :lol: sattui koira kusemaan taustalla kuvan otto hetkellä :D
Minäkin tein muutamat muutokset Kanthal-sivulle, siitähän alkaa tulla jo fiksun näkönen kun on kuviakin :lol:
Ei mikään ragequit, tulin vaan aika surulliseksi ja tottahan se oli että mun postauksista ehkä 1% koskee höyryttimiä. Mulla ei ole tarpeeksi höyrytietoutta että voisin auttaa ketään ja olla hyödyksi tällä foorumilla, eikä mulla ole myöskään tarvetta oppia uutta kun hommat menee rutiinilla näiden höyryvehkeiden kanssa jotka mulla on. Harrastus siis keskittyy lähinnä erilaisten nestemakujen kokeiluun, ja eipä niistäkään juuri keskusteltavaa ole koska makuasioista ei voi kiistellä, eikä idea täällä taida olla rasittaa foorumin serveriä pelkällä aiheen vierestä menevällä spämmillä. Toisaalta ei myöskään ole mielekästä viettää aikaansa paikassa jossa läsnäolo närästää porukkaa niin pahasti että pitkään puhutun ja ilmeisen tarpeellisen höyrywikin ensimmäinen artikkeli koskee, kas kummaa, mua! Siispä taka vasen kuulostaa parhaalta suunnalta.
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan? Wiki-juttu meni kieltämättä yli ja siksipä ne sieltä poistinkin, mutta kyllähän sitä vittuilua on sieltäkin suunnasta tullut.
Minähän sen sivun kirjoitin (no yllätys?) ja kieltämättä harkintakyky ehkä hieman petti. Tarkoitus ei ollut loukata ja haluan pyytää vilpittömästi anteeksi, olisi pitänyt miettiä hieman enemmän ennen kuin yrittää hauskuttaa muita toisen kustannuksella. Ehkä luulin että tuitulla myös kestää huumorintaju ja olin väärässä. Tarkoitus ei ollut pahoittaa kenenkään mieltä.
Itsekin olen moisiin ylilyönteihin tällä foorumilla pari kertaa syyllistynyt ja niistä anteeksi pyytänyt.
Kukin tuo foorumille sen, mitä osaa/viitsii/haluaa, eikä täällä oleiluun tarvita muuta kuin se, että on vaihtanut syöpäkääryleet sähköiseen.
Lyökää kättä veljet siskot, raja on ylitetty toistamiseen mutta oppikaamme siitä
Wikiin liittyen...milläs termillä kutsuttiin mekaanisten alalajia, jossa oli napissa johdot, kuten esimerkiksi Bolt?
Niiinpä.:D
Mikä helevetti vaivaa HK:n sinisen pakettia, tuo on jo neljäs paketti peräkkäin missä se AVAA-läpyskä ei tee vittuakaan vaan sen joutuu saksilla avaamaan. Saatana.
Aika monessa eväässä sama homma, ne on niin saatanan tiukassa, että puukolla pitää mennä sisälle.
Tuli mieleen kummelin rälläkällä makkarapakettiin. :D
Aaaaaaargh, mistä vitusta se KVG-hakuruutu löytyi?!?
Oikeasti, nyt joku roti, kun ei edes enää yritetä!
Tämä? :D
Joo.