No mä päätin et vitut yhdestä joten kaadoin 0,4 jekkua tuoppiin ja kokista päälle.. ja on siis iso tuoppi :;D
Printable View
No mä päätin et vitut yhdestä joten kaadoin 0,4 jekkua tuoppiin ja kokista päälle.. ja on siis iso tuoppi :;D
Ei pysty, pitää päivällä käydä kaupassa... Hakemassa lisää olutta + muuta elintarviketta :p
Onko VapeTrixin palohälytin pysynyt hiljaa vai onko viellä huutanut?
http://yle.fi/uutiset/stubbin_sivuil...attiin/7981460
Jännä homma [emoji12] Ihan puskista tuli noiden fiksujen lausuntojen jälkeen
Kaipa sitä yhen oluen vois ittekkin ottaa :)
Mulla loppuu kohta oluet
Höyrypää92 dripperilla höyrytty huone tyätee plus eukko höyrynny ni ei oo pärähtäny vielä (koputtaa puuta) on nyt makkarissa tulos ilma venttiilistä 40 cm.. ku en jaksanusänkyy siirtää eli on tuloilman ihan vieres..
ja olutta ja jekkua lisää ja huomenna (tänään launtaina) jatkuu!... pakk ottaa irti ku on vapaata!
Höyrypää92 nytkö se jos nukahti =(
Täällähän on tunnelma katossa! :cheers:
Tervetuloa mukaan
Kauheen hiljasta on... Olut maistuu...
Uskaltaako täällä aukaista maahanmuuttokeskustelua? Tuntuu että Suomi on nykyisellään jakautunut/ jaettu kahtia; suvakit ja rasistit. Mites tämä porukka? Jos noista kahdesta pitää valita, niin luen itteni rasistien porukkaan.
Lyhyesti mun pointti: niin kauan kun suomessa on yhtään suomalaista koditonta, ei tarvi ainuttakaan turvapaikanhakijaa ottaa vastaan. Ja koko euroopan laajuisesti: rajat kiinni ja lykätään ennemmin se summa mitä turvapaikanhakijoihin menee suoraan kohdemaahan, ettei sieltä tarvitsisi edes lähteä
tuittu tervetuloa vaan.. Mitä mahanmuutosta voisi sanoa että painukoot helvettiin.. Miksi? no siksi et omat nuoret on työttöminä ja ei ole edes mahista palkkatukeen.. omalta ukilltakin pienettiin eläkettä 100E no mihinköhän sekin raha menee V'ttu!
Absinttihan on hyvvee... Heh taidan saada vihaajat niskaan jos puhuu maahanmuutosta!
Miettinyt tätä samaa hommaa melko paljonkin. Olen sitten tullut jossain vaiheessa rasisistiksi siinä samalla. En tiedä miksi olen tullut rasistiksi, mutta niin olen saanut käsityksen että olen nykyään sellainen. Tuntuu että nykyään jos arvostelet maahanmuuttoa tai sen järkevyyttä millään tavalla, niin olet heti rasisti. Vähän sama asia, kuin jos sanot että Pertti kurikan nimipäivät on paskaa musiikkia, niin et tykkää vammaisista (vaikka kaikki punkki olis täyttä paskaa sun mielestä, kuten on mun mielestä.)
Omasta mielestäni rasismi on sitä että syrjitään ihmistä sen ihonvärin tai kotimaan perusteella. Se ei ole rasismia että sanotaan, että pitää olla samat oikeudet ja velvollisuudet kuin maan kantaväestöllä ja pitää sopeutua maan tapoihin, eikä vaatia kaikkia yhteiskunnan toimintoja oman uskonnon vaatimalla tavalla.
zkys mut kuitenkin kyllä suurin osa on elintasosurffareita.. jouduttu jopa nivalasta kaataa mettää sen takia et saadaa maahanmuuttoon rahaa.. kyl eka pitäs sada nuoret töihin ja omat asiat kuntoon ku et saada tänne pari jehua sodan keskelta..
Höyrypää92 siinä olet oikeassa mut jos juon tarpeesk absinttii käy näin https://www.youtube.com/watch?v=DRotTTIW1m8
Hyvin sanottu. Hyvin puit munkin ajatukset sanoiks
http://images.tapatalk-cdn.com/15/09...fe0b618ce6.jpg
On on, mutta ei maahanmuutto ole mikään ratkaisu työllisyys/ työttömyystilanteeseen. Kyllä ne ratkaisut pitää tulla jotain ihan muuta kautta, siihen mä en kyl keksi mitään järkevää. Työttömyyskorvausten pienentäminen?
On monet mamut - suurin osa (pl. somalit [emoji13] ) hemmetin ahkeraa porukkaa
Mä en ole oikein kumpaakaan. Mä ymmärrän hienosti ihmisiä jotka ovat vastaan. Suurimmalla osalla se varmasti on kiinni vallitsevasta taloustilanteesta, jota hallitus kiristää entisestään. Onhan se vitun väärin että omaa kansaa raiskataan perseeseen ja samalla otetaan elätettäväksi paljon porukkaa toisaalta. Toisaalta, meidän omistakaan sodistamme ei ole kuin yksi sukupolvi. Silloin lähti 70 000 lasta pakolaiseksi. Ruotsiin menivät, mutta pakolaiseksi kuitenkin.
Mä ymmärrän hienosti niitä ihmisiä jotka tulevat tänne isiksen jaloista, siellä vaihtoehdot ovat: Taistele puolella, kuole ja tule raiskatuksi, ym mukavaa. Jos noin niinku pikaseen ajatellaan tilannetta omalle kohdalle, kyl mäkin pois päin lähtisin. Ne ihmiset on myyneet koko elämänsä pois, päästäkseen pois. Moniko meistä lähtisi omasta kodistaan ja rakentamastaan elämästään ihan huvikseen? Ei varmaan kovin moni.
Näitä asioita ei kandeis kattoo niin kovalla kiihkolla, kumpaankaan suuntaan. Ihan jo senkin takia että se kiihko peittää järkevän ajattelun toiselta suunnalta.
zkys totta! Mut silti.. pitää saada oman maan nuoret ja eläkeläiset jne ruotuun ja järjestykseen ennen ku hyysätään noita paskoja.. putinkin puhuu kerrankin asiaa Putin pakolaiskriisistä: Mitäs minä sanoin - Ulkomaat - Uutiset - MTV.fi
Varmaan sillä suomalaisten keliaakikkojen poistetulla pienellä ruokavaliokorvauksella ostettu banaanit kaupoista niitä uusia vastaanottokeskuksia varten. Ehkä nekin sitten poltetaan roviolla niin kuin muutkin suvakkien lahjoitukset (syynä joko se että "vääräuskoiset" koskeneet tai että miksi ottaa käytettyä kun hävittämällä ne saa upouusia...) kuten Kirkkonummella kävi muutama päivä sitten.
Olen kanssa sitä mieltä että laivat on käännytettävä ja sanottava että takaisin ei ole tulemista ennen kuin lastina pelkkiä banaaneja.
Mäkään en ole rasisti.. Mut vittu ku ollaa koipia myöten velassa jaetaan rahaa kreikalle lainataa eläke kassoilta.. oamn maan osa työttmistä makaa himas ku ei oo duunii vaikka tekis.. toki osa vaan haluaaki norkoilla himassa.. mut silti.. uskokaa tai alkaa 5 vuoden sisään ollaa nii kuses ku kreikka uskokaa mun saoneen sitten!