Aargh :eek: äkkiä takaisin nukkumaan! Tuo ajatus tietää rahan menoa.
Printable View
Minkäs takia niissä pitäs hiilihappoja olla? Töissä mukana 1,5 litran puteli Novellen jotain sinkki plussaa. Maku ihan ok ja koska vichy pohjainen, niin ei sisällä sokereita.
No oli kuplia tai ei, mutta emmä lähtenyt siinä horkassa kauppaan vaan siksi että vichyä saisin. Ihme nööseilyä :D
Tuota aina kaapissa Osmosal® | Leiras Takeda
Tollasten tilanteiden varalta defu voisit pitää vaikka gatorade jauhetta kaapissa,siinä on sokereita ja suoloja ilman homoporeita.
Minähän en siis vichyä juo, ainakaan ilman kossua! Mutta siitä suolasta mitä veteen laittaa, ei ole mitään hyötyä. Tuossa vichyssä nyt sentään on erilaisia suoloja ja kivennäisiä.
Siinä kevyessä suolavedessä on tiesuolan ja kloorin kipakka yrjön lennättävä Bukee :laugh:
kävin sit lihatiskiltä hakemassa sian niskaa. tiskin toisella puolella oli semmonen nätti reilu kakskymppinen tyttö. en oo koskaan ollu yhtä jäis. lauantainaki olin ku don juan sen korttidealerin kans ku vertaa tänpäiväseen. hyvä ku sain sen verran sanoja peräkkäin et sain kerrottua sille et miks tulin sen tiskille tuijottamaan. "moi... mä... tarvin lihaa". vähän sit lämpenin siinä ja hetki juteltii sen lihan valmistuksesta, ku en ollu iha varma et miten sen teen. joka toinen ajatus oli et PYYDÄ SITÄ SYÖMÄÄ, mut ei. ei uskaltanu.
Spoileri!
Ei välttämättä kannata syömään pyytää kun ekan kerran näät. Käyt säännöllisesti ostamassa lihaa ja juttelet sille ja sitten isket kiinni jossain vaiheessa :D
pointti oli et en enää kykene käymään edes normaalia keskustelua normaalissa tilanteessa :E toki oon aina ollu vähä aardvark mut, mul ei oo koskaan ollu ongelma jutella ihmisille tai sanoa jotain outoa ihan vaan nähdäkseni niitten hämmentyneen ilmeen :p vitun exä vei multa munat lähtiessään.
syömään pyytäminen ois sopinu niin hyvi siihe meijän keskusteluun. tai vähintään kattomaan miten sen ruuan kans käy :F
39.7C. Vaimo mittas ni ei oo lapinlisää. Millä mä pääsen lekurii :(
e. Hoh hoh! Nyt alko Ibumax vaikuttaa ja pystyy jotenkin edes olee. Aivan vitun hirveät olotilat, ei kyllä tällaista ebolaa ole ollut sitten... No enpäs muista, kaiketi sitten intin :D Voi kuolema... Aamusta jos sais mukulan hoitoon ja painuis ite vihdoin lekurille, taitaa olla nielutulehdus.
Pirteenä kuin peipponen! Lähtisköhän "aamu"lenkille! :cheer: Tekis hyvää valoisassa kun aurinkokin paistaa, kun on tullut mentyä iltaisin kun on jo pimeetä.
Jaa-a, ite ennen kahdeksaa olin jo liikkeellä, rapsakka 27 asteen pakkanen. Melkein olis pitäny olla pipo mutta pärjäs kun ei kovin pitkään tullu oltua ulkona. :p
-27? :o Siellä teillä on sitten "vähän" kylmempää, tohon aikaan täällä oli pakkasta jotain -13. :D
Ette te etelän hetelmät tiiä pakkasesta mitään. :D