:popcorn::popcorn::popcorn:
Printable View
:popcorn::popcorn::popcorn:
Kiviä taskuun jokaiselle joka näin heikosta itseensä ottaa.:teaching:
Ja siis mä oon repeillyt tätä ihan silleen ilmiönä.. pari kertaa jo ruvennut rauhottuun meno ja sitte joku menee taas tarkastamaan tulitikun valossa onko bensakanisteri tyhjä.. siis tämä nyt ihan täysin rakkaudella kaikille :)
Kyllä nyt perkele. Jaksa minäkään vääntää enää, kuudelta pirteenä ylös.
Pysy tuittu lujana. :thumbsup:
:blink::lol::popcorn::popcorn::thinking::facepalm: :evil::popcorn: <- Näin meillä meni tämä muutaman viime sivun lukeminen.
Yrittäkää nyt herrajumala kasvaa aikuisiksi ja puhdistaa ne hiekat housuista, niin etupuolelta kuin alapuoleltakin. Miten alkaa tuntumaan, ettei tällä foorumilla enää muuta tehdä kuin tapellaan siitä, kun jotakuta vähän kirpasee tai kun joku menee ja maksaa jonkun työstä enemmän kuin mitä kiinalaiselta kopio maksais. Ja jossain vaiheessa taisi olla kädenvääntöä siitäkin, että onko ne munasarjat vai kivekset paremmat netissä. En ihmettele miten mulla on alkanu kerääntymään lukemattomia viestejä tällä foorumilla (tosin silti luen kaikki, harvoin vaan jaksan vastailla) :facepalm:
Nyt Luupponen se pamppu heilumaan! Vai pitääkö mun alkaa heiluttelemaan vanhaa Ban-patukkaa, jolta tosin voimat on jo viety? :banghead:
En teistä tiedä, mutta itse olen huvittunut:laugh:
Mineraaliöljy rakstan tsinunut puspus
LOL
loop_in pitäis tulla vähän tänne....
https://dl.dropboxusercontent.com/u/...e%20X/loop.gif
Spoileri!
Ei kai tää nyt sentään käärmeenpesä ole, ei kai me niin pahoja olla... :angel:
Voitasko vielä tapella jostain ennenku luuponen palaa? :lol:
Oli pakko hakea tää:
http://img.tapatalk.com/d/13/12/02/ju2uva5e.jpg
Tämä kertoo, erittäin suuresta turhaumasta. Höryttely on inessä, kaikki muu autsaiding.
"Tykkäään" hirmuisesti
http://farm3.static.flickr.com/2648/...1f48954d0b.jpg
Drunken octopus wants to fight you!
Täytyy kyllä sanoa, että vitunmoinen väsymys (yövuorossa vielä)+pari sivua tätä ketjua=huutonaurut :)
Yövuoron piristys. Jatkakaa.
:thumbup:
Tämä summaa aika tehokkasti fiilikset, kun pelisession jälkeen tulin tähän ketjuun lukemaan viimesen 3 sivun tuotokset..
http://www.reactiongifs.com/wp-conte...n-what-gif.gif
Mutta sitä mä vaan ihmettelen, että miten tämmönen paskamyrsky onnistu, kun mä en edes ollut foorumilla.. :confused:
:lol:
Onnea vaan, olette luoneet uuden Suomi24.
Suoli24 on just hyvä. Hali ja pusi ja nus nus
E: Ja jos vaikka toimin suunnan näyttäjänä ja palaan ketjun aiheseen. Vituttaa tällä hetkellä lähestulkoon kaikki. Vielä tunti töitä jäljellä ja silmissä tikut että pysyy auki.
Se tunne kun oot aamulla hirveellä tohinalla lähössä bussipysäkille että kerkiää työmaalle seittemäks ja just ovella oot lähössä ja tajuut että ei perkele eihän mun bussikortissa oo mitään muuta kun kuoret. Kaivat taskut ja käteistä ei löydy, lähet kipittään hirveellä kiireellä automaatille että kerkiää seuraavaan bussiin, hyppäät bussiin ja toteet kuskille että mun pitäis ladata tää kortti EIKÄ VITUN TKL PYSTY LATAAN KORTTIA BUSSISSA. Maksat kiltisti 2.5€ että pääset perille ja toiset 2.5€ että pääset työmaalta keskustaan lataan sitä vitun korttia. Ei muuta hyvää päivänjatkoo.
Maanantai aamun vaihtoehtoina töihin lähtö, tai perinteinen lyijykynät nenään ja pää pöytään yhdistelmä. Valitsin ensimmäisen ja kadun sitä jo nyt.
Misteri jäi pöydälle ja tulitti ittekseen vajaa 5min. Lämpeni aika helvetisti ato ja sylki nestettä ilmarööristä
E: setuppi ei hajonnu \o/ reilu 3ml nestettä katos vaan hetkessä
Ärsyttää kun ois tuo Swanin napin jousi muuten niin hyvä tuossa chiyoussa, mutta tulittaa jos laittaa ilman lukitusta pöydälle :( Tuntuu että tuo vakiojousi hukkaa virtaa jostain syystä.
Ärsyttää se, että foorumia tuhotaan kaikella paskalla. Paksut kyyneleet ja halkeavat verisuonet on täyttäneet sivut ja ne leviää kuin musta surma. Tiedän olevani ärsyttävä puritaani, mutta haluaisin palata siihen aikaan, jolloin kaikki oli OIKEASTI paremmin. En yhtään ihmettele, että vanhat aktiiviset käyttäjät ovat lopettaneet kirjoittelun kun joka asiasta täytyy tehdä paskamyrsky. Ymmärtääkseni kuulun tuohon vanhaan ryhmään, josta ei ole jäljellä montaa :(
Sanat sanat, oon vähän vihreempi kuin arvon puffin mut kyllä viimeaikaiset kirjoittelut kuuluis paremmin tonne suoli24 osastolle. Käyttäjämäärä kasvaa ja lieveilmiöt sen mukana :facepalm:
Ei kai tuo vittuilun taso/määrä ole edes olennaisesti muuttunut, marttyyrit vaan on lisääntyneet, ainakin mun mielestä.