osia nurkkaboksiin :3
Printable View
osia nurkkaboksiin :3
Toptank mini, atoja Cubikseen ja Toptankkiin....
16v lipo ja laturi
Surmountilta 50 ml:n puteli kirsikkaa ja toinen piparminttua. Pistivät lahjuksena mukaan 3 ml:n näytepullon omppua. Testataan, kunhan vanhat liemet käytetty.
Horizon Krixus mustana.
en ostanut, mutta vaihdoin erään henkillön kanssa sx-minin+kortsu -> mörkö koon vapor gianttiin, akkuihin, vg-tankkiin, ja coilmasterin ohm-mittariin ja tietenikin uranos dripperiin :)
se olikin sit vaan hei hei reguloiduille ! :3
Happyjuicelta poistin 50ml putelin viettelijätärtä, vähän valmista vgpg pohjaa ja parit tiivarit. :esmoke:
Tiivaria tulossa parista paikasta n.7desiä joten riittänee hetkeksi[emoji4]
Tobecon Origen Genesis V2 mkII 4ml
Askillisen 0.2 Ti-atopäitä Superiin.
Vitutuksen aiheuttamaa migreeniä helpottamaan tilattu Mini Volt, The Black/Banana/Blueberry
Mistä tilasit minin? Tekis mieli tilata vaik eilen tuli istick 60w
Vapetalolta :). Laitteita ei ole koskaan liikaa :thumbup:
Council of Vapor Mini Volt | VapeTalo.com
sata kiloo niksaa
Supertank mini+tritonin clapton,Starre V2+atoja+rba,Velocity,lankaa,pumpulia,cubikseen 0.5 atoja,patrikin pirtelöö 5kpl,the black/banaani/mustikka,ska kontulaa,2dl niksaa.
Cricket ja Indestructible...
Evic vtc mini
Obs crius
Tyhjiä kynäpulloja parikymmentä.
Buddha rda
On ne mahtavia. Povariin mene mukavasti 30ml pottu ja hyvä kärkikin niissä on.
Täytynee testata.
Emäntäki tykkää.. ;)
Semmosesta ei oo ollu vuosiin huolta.
E. Ennenku menee liian pitkälle ni jatketaan vaikka toisessa langassa.
Samasta paketista löytyi myös kätevä teline piipulle sekä orvoille irtotankeille ja toinen toistaan oudommille drip tipeille.
Se ohuempi välipohja nimittäin. Nyt olen virallisesti DIY-mies. Ole sinäkin. Liite 25711
Ostin potun niksaa. Oon oikein Setä-Mies. Onneks tommosta laimeeta 5.4% niin ei jännitä. Paljoa. Ja pari tiivaria ku halvalla sai.
Joyetech vtc minin resepteiltä, jää mitä varmemmin työkäyttöön mikä siis hyvä juttu. Oikein näppärän oloinen laite.
Edit: Modit Sigelei 213W ja Stick 100W tuli tilattua ja Goblin Mini.
Edullinen oli tuo itikku, 25 euroa, saa nähdä sitten mitenkä kestää.
Yhdyn entiseen, homolla tavalla.
EGO2:ta viimeiset M-Type Premiumit, kokeilin ensin kuutta (6) pulloa muttei antanut, 5 lähti tuleen :)
E-Aroma 10ml TPA - Aroma : M Type Premium 13,06 zł x5 65,30 zł (21,04€ sanoo paypal) ehkä se riittää siihen asti kunnes saavat lisää
Tein just 1L:n jossa 3% M-Type:ä on se niin vahva maku https://dl.dropboxusercontent.com/u/...2BF86%7E11.GIF
Parin vuoden varastot pohjanesteitä ja kohtuullinen kasa tiivareita. Toivotaan kuitenkin että pahin mahdollinen skenaario ei toteudu!
Onkohan joku muukin ollut tänään vähän nikotiinikaupoilla kun puljujen sivuja selailee. ;)
eilen 6 litraa pohjia vandaalilta ja rst. tsunamin fasttechista
Reilu litra tiivistettä yhteensä matkalla.
^ Melkein :D ja jonkun verran pohjanesteitä
200ml 3mg niksoja,parikin pirtelöö ja kokeex new york cheese cakea:)
Kilometrin kanthalia ennen kun raja sulkeutuu ja loppuu coilin vääntö. Sähkötupakka akkuja pitäs kanssa ottaa laatikko ennen kun ne kielletään lailla.
Niksaa joo! Vahvuutta ja määrää en kerro ettei tulli pääse jäljille.
Mä tarvin Kanthalia styrox leikkuriin, ja akkuja mun taskulamppuun. Makuja käytän leivontaan ja juomiiin. Tupakkalaki kieltää mun harrastukset ja metsäretket joilla nautin Gummy bears muffinsseja! Apuva.
Ja ettei liikaa lipsu, niin atopäitä ostin mun DIY taskulamppuun ja pari putelia leivonta-aromeja.