Höpö höpö
Tilhit on hyvii
Tulppa sökö ja putsasin kaasarin ja pakarin noissa myös tukkoon menee sekin rassattu nyt
Nyt laulaa taas kun uusi [emoji106]
Printable View
Mulla on rimmeri & raivuri ja 2 moottorisahaa tilhiä ja kaikki 99% pelaa kuin kuuluukin
Joskus vaan se tulppa tai suodatin menee rikki/tukkoon tänään oli se päivä
Kaikkia kuuluu huoltaa sehän noiden koneiden tarkoitus on
Muorilla on pieni sthil millä se tekee polttopuu hommia, se ei ole tänä suvena tervettä päivää nähnyt. Itsehän siirryin sahassa Jonserediin ja raivuri/trimmeri on hussen klooni :blushing:
Mitäs tänne kuuluu? Enpä kesän aikana tullu käytyä täällä hirveesti lukemassa😊
Alkaa olemaan pikkasen väsyny olo joko sitä menis nukkumaan vai joisko viellä pari olutta?
SoHo jatkoon [emoji106]
Yks testaamatta 2/3 jatkoon jo aika hyvin [emoji106]
sthiilihän on aivan paras.. hugsvarna ihan paska.. tullut todettua jo montakertaa
Oho näköjään 2 vuotta tullu täyteen pelkällä höyryllä
Höyrypää92 onnea! Vapeaniversary! :D
Rautanen "kulloppi" on ainoo oikee sellainenkin löytyy täältä
Ennen sahatkin sentään painoi ja ukot oli rautaa [emoji106] [emoji123]
Heimo mitä nyt 2 vuotta olin huoltomiehenä ja 1 vuoden espoon kaupungilla ni huskun sahat söi bensaa ku mikäkin imuri.. ja siimurin tankki on niin ohutta et kerranki ku kolahtaa ni se oli siinä.. ja sit käy kuumana ku mikäkin..
Mutta missä luuraa semiheijari Erkki nyt kun sahoista jauhetaan :confused:
stiilin saha on vaan paras ja mun mielipide.. ja tuo huskun puhe bensan säästöstä on ihan paskaa :D
Josko pari shottia absinttia ottais
Hö, miesten drinksu eli iso mythos... Kyllä muuten tarkenee...
Ei jasso vaan malta olla erossa meistä [emoji13]
No en kai mä teistä kultamussukoista malta pysyä erossa [emoji173]
Ruoka & juoma maistu taivaalliselta... Nyt nautitaan...
Joku enkku nähty höyryämäs jollain ego-zydeemillä, meikä höyrynny ku veturi [emoji16]
Oikeasti, ei mulla ole mielipidettä puolesta eikä vastaan. Ei ole tarvinnut noita hommia töikseen tehdä enään 15 vuoteen, ei ole ollut tarvetta seurata kehitystä. Nyt ostin tuon Jonseredin kesällä, ku palo hermot noihin loppuun ajettuihin -80 luvun huskuihin. Todennäköisesti halvalla sai taas halvan, mutta eiköhän tuolla muutaman vuoden polttopuut taas tee.
Mihin se ässä hävis?
Joko muutki hiljeni?
Juu no mut nykyajan huksut on iha paskaan.. tehty hätäisesti ku ns kusipäiset kakarat.. Syö bensaa ja tulppa menee heti täyteen moskaa ja tankit on sellasta sentin ohutta kovaa muovia ni autossa ku kolahtaa kerran ni halkee koko tankki.. Tosin ainoo hyväasia ni rypsiöljyä voi käyttää teräöljyn sijasta..
Hiljaista on :cheers:
Hiljasta on juu.. :(
Jos ei pian ala tapahtumaan jotain ni alan nukkumaan.
Hiljasta missä?😁
No minä en nukkumaan kyllä mene :D irkissäkin kaikki sammu! :_D
Höyrypää92 lisää kaljaa koneeseen!
Mä otan viel yhden :cheers: