Hauen nahassa oleva lima tekee sen jänskän tuoksun. Fileoi niin on kuin eri kalaa ;)
Printable View
Ja valmiista haukifileestä lautasella lihan päältä kalvo pois. Siinäki on sitä makua...
Joo olo on kyllä sen mukainen, enpä todellakaan muista koska olisin viimeksi näin tuusannuuskana ollut. Kyllä mä pienen kuumeen ja flunssan kestän ihan normaalisti, mutta nyt en ole pystynyt kävelemäänkään kuin laahustamalla kun jokaista lihasta särkee ja kolottaa :laugh: Onneksi nyt alkaa jo fiilis vähän taittuu, pakastepizza turpaan ja perään iso Daim-tuutti että saa sokereita, sit makuulle.
Kiva jos on treenejä alla , kun pukkaa tommosen taudin. Hiukan kolottaa paikkoja. Joku urheilujuoma ois kova sana kans, sais suoloja ettei ala krampailemaan.
Jokos on alkanu tonttuja tai muita pikku-ukkoja näkymään? :D
Muistan (hämärästi jotain pätkiä), kun inttiaikaan olin tilkassa viikon reilun 40-asteen kuumeessa, niin oli aika jänniä oloja ja näkymiä, vaikka pedistä en mihinkään noussut. :p Muistan mm. katsoneeni seinällä olevaa kelloa, jonka minuuttiviisari teki täyden kiekan noin 10:ssa sekunnissa ja jossain vaiheessa suli ja valui lattialle. :lol:
Ja ei siis edes johtunut lääkkeistä, kun ei siellä mitään buranaa vahvempaa tarjottu, enkä kyllä niitäkään ottanut. Meinasivat kyllä lykätä jääkylpyyn, jos ois vielä 0.2 astetta kuume noussu. :thumbup:
Mä uskon kyllä että tuossa mun mittaustuloksessa on ~puoli astetta pielessä, sen verra hauto tuo kuumemittari kuitenkin. Ja kyllä, hourailuja ollut täällä, olin kuulemma akalle yöllä sanonut jotain "jos sä tapailet sitä eetvarttia ni tapan sen" ja kertonut muksulle yösyötön yhteydessä että "me kiivetään vuorelle, sinä ja minä, heti kun oot 2-vuotias" :lol: Helvetin häröjä aistiharhoja tuossa oli mutta en muista oliko unta vai hourailuja. Intissä kans oli pariin otteeseen ~40C kuume ja olin mä tiputuksessakin sen takia. Siitä on noin ~12 vuotta eli tais olla silloin viimeksi näin kauheat olot.
Join pariin otteeseen ihan suola- ja sokerivettä, kun alko eilen tulee aika holtittomia lihaskramppeja ja tärinää.
Enpä olisi uskonut, että menisi työpäivä näin mainiosti mukana vain Stealth, Smokin 1.7, vara-akku ja pullo nestettä.
Damn, pitäiskö kanittaa korjattavat ja ostaa kilo Bogeja?
Taas?
Ei kun viimeksi ostin eRollin ja Maxin.
Ei huonoja, mutta...persoonattomia.
Kai tuittu sullon pupu tarra siinä lataus lootan kyliessä :D
No, ei mikään ihme jos oksettaa, kun suolavettä juo. Älkää nyt hyvät ihmiset suolavettä juoko, vaikka vichyä niin saatte sitä mitä pitääkin!
Tärisyttää, vituttaa eikä lähe.
Vaihtoehdot: niksa. Näköjään tänään eka päivä kokonaan 6mg (ent. 10)/syöty huonosti töissä (mielestäni ei)/pms.
Enivei X-(X-(X-(
No daa! Tietenkin! :D
Liite 12244
Mullakin särkee päätä ja vituttaa vaikkei oo ees pms, todennäköisesti mulla on syy osittain niksaöverit tai sit se että oon syöny huonosti. Lenkillä mieli parani hetkellisesti mutta alko taas harmittaa uudestaan ku tuli sisälle.
Edit. Kun lisätään vielä tarroilla koristellut höyryhommelit nii ollaan aika samiksii! :thumbsup:
Käpy on jäässä.