UD Goblin Mini V2 ja yks LG:n HG2-akku testiin.
Printable View
UD Goblin Mini V2 ja yks LG:n HG2-akku testiin.
Kokkaus- ja vaapotteluluolan. On siinä sit tonttia ja 30m2 autotalli+jotain huoneita ja pari vessaa. :cool:
Royal Hunter RDA:n
Wismec RX200 härvelin ja siihen LG 3000mAh akut
Kyllä muuten höyryää😋Oli muuten ensimmäiset laitteet mulla jotka ei ollu klooneja😒
Pankille vuokralle :D Eurojaska ei kai tullut vielä, en oo tarkistanut... Tuparit on sit varmaan kesällä.
Kiitän. :cool:
Kehtaa ja en helllllvetissä. On aika hyvät hinnat lempäälässä... Valkeakoskiin vie tie. Nyt kun sellutehtaat on tapettu, niin ei haise ja työttömien paperimiesten pakko myydä.
Tuttu ja turvallinen ns. Elämäntapa rintsikka tuli hankittua. Kylppäriremppa ja vesikiertoinen lattialämmitys nyt ens alkuun.
Ja jottei ihan offtopiciksi mene, niin äijäluolaan tulee jääkaappi+pakastin liemille ja omat tasot modeille+atoille jne. Toivottavasti valmistuu parissa vuodessa XD
Aromamizer [emoji1545] kyl mää tykkää!
metalliputkea :)
hinta oli 45e :3
100ml TPA RY4Double
10ml The Black salmiakki
20ml Jalmarin Juissi
10ml Patrikin Pirtelö
5x0.5ohm Starreen
5x0.5ohm Subtankkiin
Tänään saapui kirpparilta ostamani Kanger Subtank mini V2 ja vapetalolta Kanthalia ja pumpulia + Geek vapen Atoja ja 1 neste lisää!
On kyllä ihan eri maasta tämä tankki verrattuna mun aikaisempiin (ego one mega / gs-tank) !!!
Esmokesilta litra niksapohjia plus muutama litra 0 basee päälle.
Saas nähdä mitä 🛃 sanoo.
Mister 510 ja V1 ja ihan vähän muuta siinä sivussa ;)
miltäs ne maistuu :D
ja itse ostin happy juicelta chuff capin + pullon satasta :) ja sit tämmöset tulee ens viikolla geneltä..
Liite 25650
Menin vain kurkkimaan porin kivijalkakauppaa ja ostin sitten kooporin ja tfv4 minin. :D
Tuossa linkkiä sivuille josta osoite myös löytyy:) ScandiVape.eu :: Sähkötupakoinnin asiantuntijasi!
Tarvis kyllä mennä poikkeamaan Porin liikkeessä ja vaikka väkisin ostaa jotain kannatuksen vuoksi
iPV 5 & GeekVape Tsunami ft:ltä tosin lähtee vasta matkaan 2vko päästä.
Tiivareita tpa, CRL, mujia, claptonia. Saa mustard milkit ja RY4D kypsymään. CRL niin kehuttu et testiin. Kovat on odotukset nesteelle [emoji1]
300 ml John Smith's tiivareita Saksasta.
Saa taas PipeSaucen Long Bottom Leaf -kopiota jokusen desin tehtyä...
kangerin minin frendiltä.YES kohtuu hintaan 40e,sigelein kaveriksi
Ipv5, bachelor rta ja tsunami rda
Itse pistin tänään tilaukseen DotModin V1.5 rdan ja Petri 18650 mekaanisen modin. Akuksi tilasin Tesiyin akun. Ja ois jos jotain kiinnostaa 2x18650 fetti-boksi myynnissä.
Jösses mikä setti, mistä tilasit ? ja minkä värisenä? paljon makso?
Omaan käyttöön n. 10 viikoksi niksaa "Storage Base, Bunker Base rein PG 48 mg 10 x 100 ml mit Stickstoffabfüllung 1 53,00 EUR" ;)
Ekaa kertaa DIY nesteitä... Saas nähdä kuinka äijän käy :blink: Nooh, käy miten käy niin jokainen polttamaton nuotio on mun väsyneille keuhkoille tärkeää!
Juu näin on. Ja jokainen neste joka ei onnistu opettaa yhtä paljon kuin ne jotka onnistuu. Ja jos joku resepti ei tunnu aluksi ollenkaan hyvältä niin unohda kaappiin kuukaudeksi. Jos ei sittenkään toimi niin sit saa hyljätä.
Puolisen tusinaa tiivaria ja emännälle uus atopää subtankkiin :D