Jotain.
Mä täällä huvikseni orkestroin Wind Sceneä Chrono Triggeristä. Hauskaa ja oppii samalla, huonompaakin tekemistä voisi olla :)
Printable View
Huomenta, jos vajaan tunnin päästä lähtis ajeleen [emoji6]
On varmasti, 300ml litkuja, 3 modia atoineen + varapäitä. 2 nelipaikkasta laturia... Visakortti ja puhtaat kalsarit [emoji8]
[emoji57]
Mä pärjään vaik yhdellä kunhan Pluidia on riittävästi...
Vittu jaksa yhtään rakenneltavaa ottaa mukaan, muutakin tekemistä riittää ku setupointi [emoji9]
No on se jännä ettei päivässä kulje Kuopiosta Helsinkiin X-(
Mietin vaan jos laitoit ne Jasson tiivarit menemään äSSÄlle, ja sielläkään päin Suomea eivät viitsi jakaa postia ennen maanantaita....
Kuopiosta on lyhyempi matka Ylöjärvelle kuin Hässlinkiin ;(
Alkas olemaan Peurungan extreme run-weekend edessä. Höyryääkös siellä muita?
Tänään on onneks ollu vaihteeks ihan nätti ilma
Huutele Pave kun seuraavaksi tilaat ni otan 100ml tykkejä suoraan [emoji15]
Ei yhtään pahanhintasia nuo 100ml tonkat, 30 euroa ja niistä tekee kuitenkin sen 2 litraa :D Joko SoHoa testasit?
Mä haluun kanssa ensi kerralla kimppaan mukaan!
Taitaa olla Stadin kusteljooneilla rokulipäivä :(
Ja noi perusmaut Fruit-Sweet-Passion 23€ 100ml....
Ehkä otan osaa seuraavaankin kimpaaan. kimpassa aina mukavampaa:laugh:
Kappas perhanaa. "Return to sender" kuoressa näköjään palauttaa Britteihin ihan ilmaiseksi. Postitäti puijasi. En sitten tiedä onko miten reilua pistää posti maksamaan myyjän tyräys.
Tosiaan 30€ tiivarista josta tekee 2.5L valmista kauraa ei ole paha
Ans kattoo eka tämän 500ml satsin jälkee miten maistuu vielä :)
Litran kannuissa olis halpaa ku saippua,mutta kun omien laskujen mukaan mulla ei mene kun 1,5 litraa 18mg:tä vuodessa,niin yksi maku litrassa on liikaa. No. Toisaalta mulla on 100ml pottuja vaikka kuinka...
Noihin 250ml lasipottuihin helppo tehdä kun yksi 10ml tiivari pottu ja loput pohjaa
Samaa kastiin kuuluu kun AL nämä oikeesti on tiivisteitä eikä mitään +20% laimennuskuraa :)
Jahans. Foorumilla (ehkä) tulossa poppari-ilta kun muutamaa ketjua katselee. 😃
Mää laitoin jo öljyt kattilaan
Veikkaan ettei tuosta mitään kehkeydy mutta varoiks
Samalla voisi testata uudet tiivarit :)
Toi toinen kuolee argumenttien puutteeseen, mutta tossa toisessa voi olla vielä hauskaa luettavaa. 😃
Olutta ja Ylex Parasta ennen :thumbup:
Täällä taas.
Juur menee dripperistä läpi Atmoksen Habanaa näin työpäivän päätteeksi :cool: Cinnamon Cookieta on muuten kanssa useampi pullo laskettu höyrynä taivaalle :love:
Vitun Stihl trimmeri
Kiukuttelee sedälle no minähän sen palasiksi laitoin ja näytän kuka määrää
sellasia ne tilhit on... Pura&putsaa kaasari ja tarkista bensaletkun kunto.