Aaa anteeksi, korjaan. Siis pg pitosempia. Menee nää vg:t ja pg:t välillä sekasin :D
Printable View
Aaa anteeksi, korjaan. Siis pg pitosempia. Menee nää vg:t ja pg:t välillä sekasin :D
Mikähän siinä on kun mikään litku ei oikeen maistu miltään. Ostin eGo CE4 setin ja sen lisäks Liquan banaania. No alkuun polttelin poskeen varmaan sen clearon jotain suoja aineita ku maistu nii helvetin pahalle. Sit yks kaks loppu kaikki maku ja nyt kun oon koettanut 100% VG pohjaista green applea ja peachia sekä tota banskua nii ei mikään oikeen maistu missään. Kaikki litkut on nikettömiä ja nikellisiin en koske.
Toi tuli hankittua makujen takia. Tarkoitus olis vähän koettaa huijata aivoja pahimpien ahmimiskohtauksien aikana et jos höyryllä sais aivot ajattelemaan että syökin jotain vaikka vaan saa makua hermopäille. Mutta täl hetkel huono menestys kun makuja ei tunnu tulevan. Banaanissa on joku ihan _pieni_ imelyys jossain siel seassa mut muuten ihan mautonta. Tuntuu turhauttavalta ostaa nesteitä jos ei saa mitään makua aikaseks.
Tarttenko mää jonkun drippi systeemin vai minkä et sais sitä makua enemmänkin peliin. Vai onks ongelma siinä kun kaikki tulee enemmänkin vedettyä vaan poski henkosina?
Oootko vaihtanu atopäitä tuohon CE4:n? Vai mahtaako siinä edes olla vaihdettava ato? Jos se on päässyt kuivaksi kun olet sillä höyrytellyt niin varmasti maistuu pahalle.
Atomisaattorin vaihdolla vois olla suurikin muutos parempaan toki.
Ei saa tohon CE4 vaihettua atoa. Ja en usko et se on kuivaksikaan päässyt kun on ollut kokoajan nestettä sisällä. Se mauttomuus on ollut alusta asti, eli ekalla kerralla pistin litkut sisään pesemättä clearoa (malttamaton....) ja sitten höyryttelin hetken ja mietin et vittu ku maistuu pahalle. Sit yks kaks katos se paha maku ja sit ei maistunut enää mikään oikeen. Hyvin olemattomia makuja tulee ulos mutta ei tod. mitkään selkeätä. Ei millään noista litkuista. Höyryä tulee ku höyryjunalla ja jos tosta ei mitään muuta iloa saa irti nii ainaki pahimpien paniikkien aikana voi tuijotella savupilviä :D
.
Saako tohon eGo-T akkuun mitään toimivaa kaveria kiinni. Tällä hetkellä kun ei ole varaa pistää ihan tuhottomasti kiinni tähän "kokeiluun". Nikkeen en lähde testaamaan, kun on tullut tähän ikään asti oltua ilman nikotiinia niin saa olla tästä eteenpäinkin. Muuten varmana olis oiva apu noihin ahmimisiin.
Onkohan noissa mauissa sit jotain joka oikeesti puskis noilla heikoilla kamoillakin esille. Tyyliin minttu? Tunkisko se esiin paremmin, vai onko mulla vaan yksinkertaisesti paskat kamat? Jossai välissä kattelin et joku eGo-C atomisaattori ainakin menis yksiin noiden kierteiden kanssa, mut onko tosta 650mAh'n akusta sen kanssa mihinkään? Kauheesti olis opiskeltavaa kun kaikki sanastot yms tuntuu ihan vieraalta :D
Suosittelen kyllä sijoittamaan kympin lisää, ja ostamaan jonkun edes vähän paremman clearon. Sain polakeilta lahjuksena CE4 clearon, ja testasin. Ei sitten niin mitään makua. Ihme homma että noillakin jaksoi leikkiä aikoinaan. Itse en kyllä osaa sanoa mikä olis parempi clearo, mutta veikkaan että mikä tahansa. Vaikka mini Nautilus?
Edit: Ja juu, tuo mAh meinaa vain akun kapasiteettiä, suurempi luku meinaa pidempää latausväliä. Ego akkuun käy lähes kaikki nykyiset clearot.
Eli mulla riittää toi mini akku varmaan ikuisuuden, kun tarkoitus on tosiaan vaan pahimmissa ahmimis fiilareissa hankkia makua ja huijata aivoja. Ton Minin hinta vähän pisti yllättämään, kun tosiaan täysin alku vaiheilla ja en viittis ihan miljoonasti pistää rahaa kiinni koko hommaan jos tää ei toimikkaan. Toki pitää oottaa et tulee pari viikkoa täl foorumilla pyörimistä täyteen et pääsee kattoo kauppapuolelta jos jollain on noista vähän enemmän sopuhintaan poislaitossa. Mää oon vaan jostai ymmärtänyt et drippailemalla sais parhaiten maut ulos, mut oonko sit ymmärtänyt väärin et ihan clearollakin sais makuja kunnolla ulos? Kartomisaattoriakin ymmärsin et silläkin sais paremmin makua ulos kuin joillain clearoilla.
Itseopiskelu sucks :D
Dripperiin tarvit järeämmät laitteet. Kyllä hyvä karto paskan clearon hakkaa koska vaan.
Eli olisko joku Bogen 2ohminen karto jo hyvä vai kattelenko yhä liian halpaa ja odotan hyvää?
Tuolle ego-akulle voisi olla menevä peli Aspire K1-clearo. Tätä mainostan oikeastaan koska olen itse tykästynyt noihin atopäihin joita tuo clearo käyttää. 8-12h päivässä käytössä laite jossa moinen aspiren pikkuinen bvc-atopää sisällä ja voin kertoa että yllätti kovasti. Tätä ennen kumminkin kodinkin ulkopuolella kulki 2V rakennettava tankkiato päivittäin mukana ja dripperit kotona.
Komppaan smamia.
Ei kartoja enään kannata ostella, joku Aspiren klearo mieluummin.
Jos nyt ihan välttämättä kuitenki kartoja aiot ostaa niin osta smokin 1.7ohm single coili, parhaita kartoja :)
Smok 510 1,7ohm LR 40mm kartomisaattori -runsashöyryinen
Eli nyt sit ostoslistalle joko toi Aspiren K1 clearo tai sit mahdollisesti tollanen Smokin katro. Heti kun vaan on tarpeeks rahaa ja uskallusta tilata uutta, kun pelko persiissä, et entä jos nekään ei toimi sen maun suhteen. :I Tuntuis turhauttavalta tilata kokoajan jotain et millon se maku iskis.
Jos et henkeen vedä ollenkaan niinku käsitin, niin ei sillon kyl oikeen makua tuu nimeksikään. Voi kans johtua Liquan pa*kanesteistä. Mulla lentäny kaikki roskikseen mitä ollu(OK capuccino ei vielä). Eikä voi kaatua kympin kartoinvestointiin, maksaa ne leivokset ja pullatkin hyvänenaika.
Tsemppiä sinne.Kyllä toi sun valintas kohilleen varmasti osuu ja makua löytyy.Täältä foorumilta löytyy luotettavat asiantuntijat,jotka sua jo tossa auttoivatkin joten et pahasti metsään mee jos ton tilaat.Noista kartoista sen verran että niihin on paha mennä vaihtaa makua jos joku maku ei miellytä.Ovat jotai pumpulihässäkkää täynnä niinpä melkei yhellä kartolla/maku on mentävä.Ei nää nyt niin kalliita oo(raha tiukalla itselläkin)joten rohkeutta peliin ja tilamaan:thumbsup:
MVP 2:sesta 510-kierteet menossa, löytyykö suomen kaupoista jatkopalikkaa ettei uutta modia tarviaisi ostaa?
Tuumola, puhut totta. Se mässytettäväkin maksaa. Tarvii vaan saada joku tieto et mikä olis ns. paras mun käyttöön sit, ettei tulis huti ostoksia. Ja jos kerta poskeen (....) imiessä ei maku tule kunnolla, niin sitten pitää vielä opetella tuo ihan keuhkoihin vetäminen. Sen Liquan lisäks mulla on Höyrypään omia VG nesteitä, mut niistäkään en tosin ite saa mitään oikeen irti. On se sit toi polttotapa tai tarvikkeet.
Ja kiitos masse kannustamisesta! Tällä foorumilla on kyllä tullut hyvä fiilis, ettei ole ihan heti naurettu ulos paikalta tyhmän kyselyn takia.
Siitä vaikka, Adapteri 510-eGo sovite / Adapterit ja tarvikkeet / PUFF