Mun mielestä Nautiluksen atot on kaikki kanthalia ??
Sit löytyy myös Triton minin NI200 atoja 0.15 ohmia, jotka kaiketi on lämpösäädölle....
Printable View
Okei, kiitos tiedosta :)
Jokos on Nautilus X:ää porukalla käytössä?
http://oi66.tinypic.com/5pecsm.jpg
Ööh, mitähän tästä kuvasta pitäis ajatella? Otin nautiluksen irti ja tämmönen oli näky...
Liite 27170
Kylläpä vain on hyvä tämä Nautilus X. Maku paljon terävämpi mitä orkkis-naukassa, sekä ylätäyttö ja portaaton ilmansäätö on isoja plussia. Ei paljon pieni tilavuus harmita kun kyseessä on paras MTL-clearo mitä on ikinä valmistettu.
Oma X vasta tulossa.. Saa sit nähdä, mä olen aika kriittinen noiden kanssa :)
Kalliiksi tulee, jos tuo on parempi kuin vanha Nautilus :)
PS. Mun mielestä lukittava ilmansäätö on parempi, tuo portaaton tahtoo aina muuttua täytön yhteydessä :(
Joo ja makukin tuli takasin kun tiputin 11w:stä 8w:iin... lueskelin et joillain sweetspot on 11 wattia mut miulla näyttää olevan vähemmän... jessss tyytyväinen olen taas :)
Ei oo toista modia toistaseks, ehkä ostan joskus jonkun vähän pienemmän ulkoilukäyttöön... Mutta hmph ei loppunut vuoto vaikka kiersin tiukasti baseen atopään :mad: Saatan kohta ostaa toisen clearonkin kun tää on vähän tämmönen... Joyetech Cubis niin ei ainakaan vuoda...
Koitas vielä uudella atopäällä.. Mulla oli joskus yksi huono ato, joka päästi nestettä liikaa läpi.. Ja kannattaa huuhdella basesta ne siellä jo olevat litkut kunnolla pois, ettei tuu heti vuotoa ;)
Cubis oli kyllä vuotamaton, mut mulla ei hermo kestänyt sitä atopäiden kulutusta :(
No, kohta pääsee testaamaan Nautilus X tankkia :)
Onkos Nautilus X mallista kenelläkään mitään mielipidettä? MTL tuntuu taas mukavalta, ja X olis näppärän kokoinen työtankki. Maku samaa tasoa kuin muissakin clearoissa?
Onko joku jo buildaillut nautiluksen rba v2? Oma rbav2 lojunut tuossa pöydällä muutaman viikon. :)
Kerron kyllä kuinka hyvä se on, kun mulle on tollanen Nautilus X tulossa facebookin kautta yksityiseltä. Pakkohan se oli ostaa kun hintakin oli kohdallaan. Voin verrata myös suoraan alkuperäiseen nautilukseen, kun sekin tuossa on :)
Nautilus aksää testattu nyt tämä ilta... En tiedä oikein mitä sanois :(
Jos nyt jotain hyvää, niin makua irtoaa paremmin kuin Nautiluksesta (Red Astaire molemmissa)...
Siinä ne hyvät jutut tais ollakin? Tai no päältätäyttö on plussaa :)
Hemmetin nopeasti tämäkin ottaa lämpöä (sama kuin AIO:n kanssa).. Ei tällä oikein pysty mitään tupakan mittaista taukoa pitämään, välillä pitää jäähdytellä, ettei huulet "pala" :( Aika sama onko 14w vai 20w tai siltä väliltä taulussa....
Höyryntuotto on kans aika onneton, 20w on aika samoissa kuin Nautilus 13w???
Kaipa tuo tuohon jää sellaiseksi maistelutankiksi, imaisee pari kertaa silloin tällöin....
Pitää huomenna duunissa kattoa olisko esim. mustaa pommia hyllyssä, niin sorvais pidemmän tipin tuohon, ettei tarvi ihan naama olla kiinni kuumassa tankissa :)
Jotenkin pieni pettymys taas tämäkin "Nautiluksen seuraaja" :(
Kiitti Arskaxx. Pärjään siis mukavasti tuon nuorikon vanhemmilla sekä Kabukeilla ja Kaiffareilla. Pitää kai se tuokin kuiten jossain välissä testata, kunhan sattuu vöyräs olo kohdalle.
nautiluksen rba v2, misäs näitä oli myynnissä?:unsure:
.
Saapui juuri postista tämä Nautilus X ja tässä odottelen coilin kastumista. Tosi näppärä laite kyllä, oli erittäin helppo putsata, täyttää ja ruuvata paikoilleen. Pittää käydä salilla ja sitten sen jälkeen pistää kova ajo päälle, eiköhän tuo tunnissa kerkeä tarpeeksi imeytyä neste coiliin. Sellanen miinus, että hankala coili kastella kyllä, ei oikein voi kun sivusta kastella, jos ei halua ilmanottoaukkoa täyteen nestettä.
Edit: En malttanut odottaa, mutta pakko sanoa, että kyllä tämä pelittää oikein hyvin. Moonis maistuu moonikselta ja ei mulla ainakaan tämä kuumene ihan ketjuimuttelussakaan 20-watilla. Tuossa vieressä on alkuperäinen nautilus, joka tietenkin on hyvä, mutta kyllä tämä pieni päivitys siihen on, miinus tuo nestetilavuus.
Noniin, nyt on höyrytelty puolisen tankkia ja kyllä minä tykkään tästä. Maku on hyvä, imuvastus aika löysä mtl-imutteluun tosin. Kuitenkin saa säädettyä aika tiukaksi. Maku paranee vaan nyt kun on höyrytellyt kauemmin menemään. 18-21wateilla oon ajellut. Mulla ei kuumene tämä kyllä yhtään lähellekkään eGo Aio:n tasolle, oikeastaan lämpenee vain vähän ihan ketjuimuttelussa.
Sitten jos alkaa vetämään suoraan keuhkoon ketjussa, vasta sitten kuumenee, mutta ei polta. Tuo tipin materiaali on sellainen hyvä. Siitä olen samaa mieltä, että saisi ehkä vähän pitempi olla tuo tippi.
Jotenkin ounastelin et tälläinen saattais olla tulossa.. Eli 4ml adapterisetti äksään :)
Tuon 4ml lasin saa vissiin korvattua sillä Cleiton "möhkö" lasilla, jolloin menis vielä enemmän litkua :)
Tuolla virityksellä ei taida tankkikaan lämmetä niin äkkiä kuin alkuperäinen?
Aspire Nautilus X 4ML Adapter Kit(Delivery in the early of June) [9836(4????)] - $5.00 : Aspire online shopping