Eiks ollu komee kaupunki tää kaarlebyy :)
Kävitte varmaan kaupunkikierroksella ja sääli ku Ainin grilliäkään enää oo :( Mut onhan meillä suntti ja englantilainen vanha soutuvene oolannin sodasta :rolleyes:
Printable View
Eiks ollu komee kaupunki tää kaarlebyy :)
Kävitte varmaan kaupunkikierroksella ja sääli ku Ainin grilliäkään enää oo :( Mut onhan meillä suntti ja englantilainen vanha soutuvene oolannin sodasta :rolleyes:
Oliko suntti se kusinen oja:confused: Bilismestan alakerrassa kävin aurajuustorullakebulla, finediningia indeed! Jonkunverran tullu pakon edessä pyörittyä, anoppila nykyisin kuntaliitosten myötä SuurKarlebyyn alueella... Miksei muuten Nykarleby ole suomeksi Uusikokkola??? Tai Karleby sitten taas Kaarlepyy???
Missä :D käläviä, lohtaja, ullava on kokkolan itäkeskus :D Ja taitaa olla suomen turvallisimpia kuntia :eek:
Suntti virtaa kokkolan läpi villinä ja vapaana :D
Sina otti tuplajuusto kebab ilma kurkusalati ja sinapi :what:
:D
Sama kusinen oja siis... Käläviälläpä hyvinki. Mina otti Aurajuustokebap ilma aurajuusto tuli.X-(
Boreenin huoltoaseman kautta anoppilaan sitte, eikös siinä oo ruokapaikka samas ;)
Mikäs se boreenin asema on, paikallistuntemus edelleen ulkopaikkakuntalaisen tasolla...
St1 :) Onko siellä muitakin :eek:
Siis se, missä on kotipizza? Siitä on kyllä saanu hyvät lätyt. Lähdetkö oppaaksi Karlebyyn yöhön, kunhan seuraavan kerran tonteille eksyn/pakotettuna saavun?
Kahtellaan, vähiin käyny baarikierrokset. Samat vanhat naamat aina liikkeellä :D Voishan sitä muutamat oluset lähtee imuroimaan hyvään seuraan :thumbup:
Vähiin ne on käyny itelläkin, muttei parane päästää kokonaan loppumaan :evil:
Hyvissä ajoin ilmotusta niin käydään kiertämäs alan mestat ;)
Näin tehdään! Joko huomenna :laugh:
Viikot töissä :mad:
Kesällä on enemmän katseltavaa :sarcasm:
Ihanata, jasso lähetti mulle tarpeettomaksi käyneitä penisrenkaita!
Humutusta :wheee: Desin lasipulloja paukahti amusella 10kpl. Kiitos asianosaiselle :whistle: Pikkupulloja odottelen sekä MS:n kalukukkaroa :(
Joitakin tippejä tuli tilattua greikasta ja jotain muutakin, ei mulle itelle :blink: Iltasella liimailemaan Pluidin tarroja puteleitten kylkeen. Muovipullot on niiiiin out :whistle:
Onko sulla Jasso vielä ylimääräset prive tankin cäpit? yks projekti huutaa niitä edelleen. :D
Heissa åt gamla gubben!
Tuosta pumbulista. Oletkos jo seniili vai miten muistat tuon SINUN episodin silica vs. mesh :p.
Saat vaikka multa lainaan Kaiffari 3.0 jos lupaat kokeilla kunnolla, niin se miele muuttuu. (Tartten ofc någonting i väliin också... vet du ;))
Mä vapottelen parasta aikaa Pluidia sompusta dual coil pumpulilla =D JA on muuten just eikä melkeen sen makusta ku pitääki.
Alkaa oleen sitten jo pyhinhäväistys lähellä :D
Poijaat poijaat :o Juu oli takkusta luopua silicasta :D
Äläkää mulle ees ehotelko mitään homppelibombulisrtöpöitä :banghead: On mul misteris bombuli, ihan ok :confused:
Mut hei tosissaan, oon niiiin katiskakoukussa :D
Niin ja nyt loppu paskanpuhuminen, kansa vaatii kuvia :) Lasipulloja saapui tänään ja saa muoviset tuttipullot väistyä :D
http://img.tapatalk.com/d/14/01/22/gunaza8u.jpg
I like verimmakkara.
Heteromaisella latinotyylillä :D
http://img.tapatalk.com/d/14/01/22/u7ugejuq.jpg
Son pieni!
Ei nyt tarvi julkisesti morkata, eikös se oo jasson yksityisasia?
Ite se jakaa meidän saunaillasta kuvia niin annetaan vähän takaisin ;)
Ja jasso tykää kun sen vehettä kehutaan ja mainostaa jotta pien on soma ja niin vitun oma:evil:ps.siitä tuli sit runo:lol:
Ihmetyttää toi dhl :what: Eilen greigasta kamaa->helevetinmoista kyytiä ateena->Italia->Saksa->suomi tänä aamuna. Sinne tuntu jämähtävän vittu :eek: Saako tota suomen liikennettä seurattua mistään :what: On tää kans yks kehitysmaa kun kuljetuksista puhutaan :banghead:
1kpl kirjahylly/vitriini kasattu tänä iltana. Osaa suomalaiset ainakin tehdä niitä järkevästi. Olikohan tos kauhajoella tehty :D
Ei kai pikkunemppu se siellä yksinään kulje ? :rolleyes:
Kyllä tää on ihme homma tuon postin kanssa. Sastana perustetaanko pikaposti? ;)
Tippejä tulos :cool:
Postihan nyt on tunnettu mut deehooällällä samaa shaibaa :what:
Ei niillä DHL:n roinilla mikään kiire ole.:D Ollut ainakaan silloin kun niitä itse ajoin työkseni..:laugh:
Sulle on muuten työpestiä luvassa: http://www.e-savuke.com/vb/blogit-pa...tml#post341437 :laugh:
Jasdo se novum sulle si jos tuu vkl aikana vaihtoja?
Voin heittää paketin pirkka-bombulia ja muutaman juuron väliin?
Paketista tehty 3 srtöpöitä ja todettu korvikkeeks kunnon värkille :D
Hei älä mee jne. Kaikki kulkee tampesterin karvanaaman polkuja, uskallan olla erilainen enkä lähde suuren virran kuljettavaks :o
Ainakaan vielä :D
H-atty jos jäis? Ihan sun takia :)
Tuut katumaan tota valtavirran seuraamista ;)
Homppeli-atoa ei tähän taloon tuu, oon sen verran hetero ettei taivu :) Mister toimii kyl pumpulilla, silleen latinotyylin miehekkäällä tavalla :D
Kesään mennessä kyllä yks homokiva kokeillaan öh siis kokeilet ;)
Aivan varmasti...