-
Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.
Vinkki slottaukseen, helpompas kun boge on kiinni jossain, esim egon akussa. Toinen vinkki, jos on kuiva/uusi boge niin tarkista että näppäinlukko on päällä. Vinkki numero kolme, jos välttämättä edellä mainittua haluat koittaa, palohälyttimestä kannattaa nypätä patteri pois jos sen läheisyydessä teet tämän.
Nimimerkki "en minä, vaan joku kaveri, okei minä se olin"
-
No niin sitten karto (boge) tankista (arctic) vaihtoon, alkoi olla aika tukkoinen :(
Mutten vielä viitti kartoa poiskaan heittää, sehän on märkä - teippiä reikien (3) päälle ja sitten imuttelen (posket lommolla) karton kuivaksi, tankissa uusi kostutettu, reijitetty (3 reikää) karto ja tuntuma on ihan erilainen, en enää muista millainen se oli edellisessä kun sen aikana tankkikin on täytetty jo kolme kertaa :P
-
^ Samaa teippisysteemiä olen käyttänyt myös. En ole saita, en :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
kuiponen
^ Samaa teippisysteemiä olen käyttänyt myös. En ole saita, en :D
En minäkään, säästeliäs vain :)
Tätä voisi kyllä verrata tupakointi aikaan kun tumppeja tuhkiksesta sytytteli :P
-
Eijei tässä ole mistää säästeliäisyydestä tai saituudesta kiinni! Mulla ainakin ihan periaatteesta etten halua heittää hyvää litkua pois.
-
Tankki imee ilman muualta kuin slotista. Eli o-renkaan ja putken välistä tulee kuplia. Ratkaisuksi toine slotti? Ei ainakaan nyt päivän jälkeen kauhean huoltovapaa-setti. Tosin silloin kun carto kunnolla kostuu, maku on mahtava.
-
::) Tankki vaihtoon, ei ole tarpeeksi tiivis!
Jos tulee kuplia O-renkaan ja putken välistä, niin kurlaa pian koko hökötys.
Tuon pitäisi toimia alipaineella, eikä millään suoraruiskutuksella.. :D
Tuossa vielä kuva falskaavasta tankista:
http://img196.imageshack.us/img196/7914/arctic4.jpg
Kuvassa Arctic, mutta ensimmäisiä eriä, joissa putken toleranssit oli pielessä tavarantoimittajan mokan takia, eikä ole millään lailla Yakousein syy!
Uudet putket tuli hetkessä ja loistava tankki siis, edelleen pöhisee ja on tiivis alkuperäisillä o-renkailla! Varmasti yksi parhaista tankeista hinta-laatusuhteeltaan.
-
Katsoo jos hakee pikkuisen isomman o-renkaan tai jos keksii jotain muuta. Miten mahtaa toimia jos nyppää pikkaisen vanua ulos cartosta? Kuljettaisiko se nestettä?
-
Suosittelen sitä o-renkaan vaihtoa.
Kapillaari-ilmiöstä on täällä myös puhuttu, eli se neste imeytyisi sinne itsestään. Varmasti näinkin käy, mutta todellinen carton kostutus pitää mielestäni tapahtua pulsseissa, imujen yhteydessä. Ei taida olla sellaista slottia tai kikkaa, mikä pitäisi carton aina optimikosteudessa ilman riittävää alipainetta imun aikana.
Mä oon kyllä haaveillu jostain piezo suuttimesta, joka täyttäis cartoa (tai atoa) aina kun painaa tactilea...
Ei olisi ikinä vuotoja, imuvastuksen voisi säätää ihan minkälaiseksi vain, alipaineesta piittaamatta jne...
-
Asia ratkaistu, ainakin toistaiseksi. Uusi boge, kolmella slotilla. Äsken ei ainakaa 4.7 maistunut palaneelle, ennen 4.3 rupesi olemaan palaneen vivahteita. Katsotaan miten tästä eteenpäin.
Ongelman ratkaisu lähti liikkeelle niinkin yksinkertaisesta asiasta kuin että ilma menee sieltä mistä on helpoin mennä. Joko teen vaikeaksi tai mahdottomaksi o-renkaan välistä menemisen tai sitten lisää reikiä bogeen :D
-
Onko kokemuksia Mini-Sub tankista. Vaikuttaa melko kotitekoiselta, mutta tuo täyttöreikä kiehtoo.
http://youtu.be/uY6HHOJQGtE
-
Nyt tuli tankki neitsyys menetettyä. Ainoana ongelmana itsellä on tossa, ettei oikeen uskalla jättää taskuun pyörimään, kun tuntuu hirveän liukkaasti liikkuvan tankki bogen päällä.. Onko muilla ollut samoja ongelmia? Ainiin ja sit jostain syystä työntää välillä aina ilmareikään nestettä? Johtuuko toi "fuskaaminen" Liian isosta slotista vai vaan yksinkertaisesti valmiiksi sipistä kartosta? :o
Muuten kyllä tosi tyytyväinen ollu vehkeeseen, kunnon tuprut tulee kyllä lavalla!
Nesteen kulutus on kyllä myös huomattavasti noussut tankin + bogen + lavan myötä. :D
-
http://img690.imageshack.us/img690/2484/wp000118h.jpg
Uploaded with ImageShack.us
Aijai, tollanen tuli postissa tänään Finnvapesta, komeet höyryt tulee! Mut hei, mihin kohtaan toi tiiviste tulee? Tankki liikkuu vähän edestakas mut ei vuoda?
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Pikkiz
Mut hei, mihin kohtaan toi tiiviste tulee?
Roskiin... :D
Käsittääkseni tuo olisi tarkoitus tunkea karton sisään, jollain vanu pysyisi kosteampana, mutta itse en ole käyttänyt.
-
Kiitos! Hieno homma tää dct.. :)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
MikaMM
Roskiin... :D
Käsittääkseni tuo olisi tarkoitus tunkea karton sisään, jollain vanu pysyisi kosteampana, mutta itse en ole käyttänyt.
+1
Vanu voisi pysyä teoriassa kosteampana, mutta eihän toi neste mihinkään haihdu ja lisäksi tuo kumitulppa estäisi pitkällä aikavälillä kondensioveden takaisinimeytymisen vanuun, jolloin se voi mennä ainoastaan keskiputkeen (tai suuhun), johon se ei kuulu.
-
Kokonaan delrinistä tehty tankki, kestäisikö lie paremmin nesteitä, toisaalta eikös salmiakki pehmittänyt tuotakin.
http://youtu.be/yR-x8n9SwNI
-
Tarttis jeesiä,tilasin tällaisen: http://www.liberty-flights.co.uk/product.asp?id=157 eli Smoktechin dct,mukana tullut carto kesti 4pv höyryttelyä kunnes meni täysin tukkoon.Putken avausyritys sitten johti koko carton rikkoontumiseen.
Mulla on kotona Bogen 2ohmin cartoja ja kysymys kuuluu,kannattaako tilata lisää noita dct-cartoja just tuohon tankkiin vai otanko dremelin käteen ja lyhennän tota tankkia jolloin saisin nuo Boget mahdutettua siihen?
Bogeihin oon ollut tyytyväinen.
Vai onko jollain antaa infoa mistä saisi tuohon tankkiin sopivia suht edukkaita cartoja?
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Väinämöinen
Tarttis jeesiä,tilasin tällaisen:
http://www.liberty-flights.co.uk/product.asp?id=157 eli Smoktechin dct,mukana tullut carto kesti 4pv höyryttelyä kunnes meni täysin tukkoon.Putken avausyritys sitten johti koko carton rikkoontumiseen.
Mulla on kotona Bogen 2ohmin cartoja ja kysymys kuuluu,kannattaako tilata lisää noita dct-cartoja just tuohon tankkiin vai otanko dremelin käteen ja lyhennän tota tankkia jolloin saisin nuo Boget mahdutettua siihen?
Vai onko jollain antaa infoa mistä saisi tuohon tankkiin sopivia suht edukkaita cartoja?
Mun mielestä oisi parempi ottaa se dremeli ja lyhentää tai napata http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=7951 tuosta pidempiä bogeja.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Väinämöinen
Tarttis jeesiä,tilasin tällaisen:
http://www.liberty-flights.co.uk/product.asp?id=157 eli Smoktechin dct,mukana tullut carto kesti 4pv höyryttelyä kunnes meni täysin tukkoon.Putken avausyritys sitten johti koko carton rikkoontumiseen.
Esim täältä http://www.nikotiiniton.fi/product/9...isaattori-5kpl jos modia käytät ja jos tavallinen ego akku, niin noita lr mallisia.
-
Kiitos neuvoista,tilasin noita pidempiä Bogeja nikotiiniton.fistä.Finnvapelta kuikuilin eka mut olivat loppu.
-
Nyt on Smoktechiltä tulossa shorty dct, pbusardon headsup:
http://www.youtube.com/watch?v=H25g4...d0FUAAAAAAAAAA
Nyt suomalaiset toimittajat, koskas näitä tulee varastoon?
+ mielenkiinosta vois kokeilla myös noita dual coil short cartoja et miten ne pelittää...
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jipatsu
Noita eGo DCTankkeja meillä on ollut jo monta viikkoa hyllyssä. Short DCT:t tulossa.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
FinnVape
Noita eGo DCTankkeja meillä on ollut jo monta viikkoa hyllyssä. Short DCT:t tulossa.
+1, pidänpä silmällä.
-
pysyykö teillä se vanu kosteana ihan ylös asti höyrytellessä? varsinkin tuolla Midnigh Applella huomasin miten maku muuttuu todella paljon riippuen siitä onko vanu ylös asti kostea vai pelkästään sieltä alhaalta reikien kohdalta. Auttaisiko isommat reiät useampi reikä vai auttaako mikään?
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
FinnVape
Piti muuten tarkemmin kysyä, että tarkoitatko Short DCT:llä sitä tankkia, cartoja vai molempia? :)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jipatsu
Piti muuten tarkemmin kysyä, että tarkoitatko Short DCT:llä sitä tankkia, cartoja vai molempia? :)
Molempia, kaikki eivät jaksa itse reijitellä. Nyt varastossa olevat DCT 1.5 Ohmiset vaihtokartot ovat muuten jo kolmella reijällä varustettua mallia ja 2.5 Ohmiset "3-holet" lähtevät tulemaan tehtaalta ensi viikolla.
Tuohon eGo DCTankkiin ei muuten nuo laipalliset cartot käy...
-
Miten tuo Ego tankki eroaa normi 3.5ml dcteestä? Eli ymmärsinkö oikein että alacäpissä on tuo cone kiini, muuten sama irtoputki jne...???
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
PalleX2
Miten tuo Ego tankki eroaa normi 3.5ml dcteestä? Eli ymmärsinkö oikein että alacäpissä on tuo cone kiini, muuten sama irtoputki jne...???
Periaatteessa kyllä, mutta ei... Onhan nuo cäpit erilaiset: alhaalla metalli, ylhäällä Delrin ja putki on lyhyempi, tuohon sopii normipituinen Boge!
Ideanahan tuossa on, että tuo "cone" peittää eGo-akun ulkokierteet, kosme... eikun estetiikkaa siis O0
-
Pari kuukautta pössytelly tankilla ja bogella, ja nyt on kurlannu koko päivän. Ensimmäistä kertaa. Boge ollu tankissa runsaan viikon, ja aikasemmin toiminu ongelmitta. Maku ja höyryt entisellään, outoa.
-
Taidan siirtyä pois DC Tankeista, niissä e-neste maistuu AINA pahalta. VMaxilla niitä sauhuttelen, kaikki tehot kokeiltu mutta mikään ei auta, samaa skeidaa. No, tulipahan kokeiltua. Muilla samoja kokemuksia? Mikä auttaisi
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Kessu123
Taidan siirtyä pois DC Tankeista, niissä e-neste maistuu AINA pahalta. VMaxilla niitä sauhuttelen, kaikki tehot kokeiltu mutta mikään ei auta, samaa skeidaa. No, tulipahan kokeiltua. Muilla samoja kokemuksia? Mikä auttaisi
Mikäli olet jo slotattuja Bogen 3ohmin kartoja kokeillut, niin sitten ei ole mitään tehtävissä. Vaihtoehdoksi taitaa jäädä enää HH.357 atomisaattori.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Kiiltokuva
on :esmoke:
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Kessu123
Vaikea sokkona lähteä neuvomaan, mutta arvataan: Kokeile imeä kovempaa, liian laiskalla imulla uutta nestettä ei tule tarpeeksi nopeasti villoille ja ne pääsee kärähtämään.
-
Re: Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja Lonelyrider
Vaikea sokkona lähteä neuvomaan, mutta arvataan: Kokeile imeä kovempaa, liian laiskalla imulla uutta nestettä ei tule tarpeeksi nopeasti villoille ja ne pääsee kärähtämään.
Komppaan edellistä.. ja kaikki kikat korjauksineen tässäkin ketjussa. Jos ei jaksa lukea niin sille ei vaan voi kukaan muu mitään.
Ei nää vaadi kuitenkaan käyttäjältä mitään ydinfyysikon oppimäärää toimiakseen. :D
-
Re: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.
^Niinpä. Tai yksinkertaisesti sattunu (taas) huono carto.
Emännällä toimi yhdestä laatikosta vasta kolmas boge, vaikka oli tuplaslotit. Nesteenä Libertyltä Jekkua. On niin jankkia, et meinasi epäillä syyn olevan siinä, mut minä pidin pääni ja testaillen eteenpäin, kolmas on ok.
-
onkos näissä "halpis"tankeissa jo jossakin materiaali salmiakin kestävää? nuo uudemmat himmeät polypropyleeni-dct tankit kenties?
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Urdu
onkos näissä "halpis"tankeissa jo jossakin materiaali salmiakin kestävää? nuo uudemmat himmeät polypropyleeni-dct tankit kenties?
PP should handle the Salminakki o/
-
eli tankit testiin jahka kusti polkee :esmoke:
-
en tiiä tuliko oikealle osastolle mut löytyykö voorumilta muita c8 kartojen omistajia, itelle saapui kaksi tänään testiin ja nääköjään olin noi tilannu pää perseessä ku en tilannu mukaan noita driptippejä... noh tipit tilaukseen ja taas viikko oottelua. miksiköhän noihin ei voi tuota tippiä sisällyttää pakettiin mukaan???