Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
mikoj
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jema
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
mikoj
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jema
Olenkos minä nyt onnekas kun paketti starttasi jo? meinaan sain tämän wysylka otsikkoisen viestin josta en tajua mitään? :) Aamulla pistin tilausta ja äsken tuli sitten puolan kieltä wysulka otsikolla..
Onnekkaaksi sinua voisi sanoa kyllä. Itse laitoin tilauksen menemään 1.12 eikä vieläkään wysylkaa. Oli pakko laittaa jo viestiä sinne että missäs se minun tilaus kuppaa. Kiireestä ei voi olla kyse jos joku saa tilauksensa noinkin nopeasti.
Toki voi johtua myöskin siitä, että otin toimitukseksi melkein 20e maksaneen DHL pikatoimituksen?.
Toki voi olla mahdollista. Itse olen aina ottanut sen nopeimman mahdollisen toimitustavan mikä maksaa 19,68 zl.
Onkohan tuo 20e dhl toimitus jokin uusi juttu koska en aiemmin ole peleonilla sellaiseen toimitustapaan törmännyt.
Siitä en tiedä, kun esimmäistä kertaa vasta tuolta tilasin ja eipä noista mitään saa selvääkään, kun puolaksi. Siinä oli 3 vaihtoehtoa päällekkäin Polska post tjsp 2 ylintä ja alin oli sitten 80puolan rahaa maksanu DHL jonka toki halusin, että kamat kerkee varmasti ennen kuin lähden reissuun.
edit: he following piece has been sent by Tarka from
F.H. Peleon via DHL WorldWide Express on 06.12.2011
Tuommoin tuli myöskin äsken. Eli rapiat 30h tilauksesta ja DHL jo roudaamassa. oiskos jopa huomen aamulla jossain noudettavana. Mitään tietoa ei ole soitteleeko DHL vai miten aikoo tuoda ton koska olen duunissa.