itellä tulee täyslatinkisella akulla joskus dryhit tai sitten kun oon just täyttänyt tankin. anna sille hetki aikaa ja kärsi pari dryhittiä. menee varmasti ohi.
muuten en kyllä tiedä mikä setupissas mättää
Printable View
itellä tulee täyslatinkisella akulla joskus dryhit tai sitten kun oon just täyttänyt tankin. anna sille hetki aikaa ja kärsi pari dryhittiä. menee varmasti ohi.
muuten en kyllä tiedä mikä setupissas mättää
Samanlaisia setuppeja tässä väännellyt ja tulin siihen tulokseen että joku vuotaa. Tänään tuli kirkkaat tankit ja rakentelin homman läjään. Basen ja kiristysrenkaan välistä nousi kupla kun tukki 510 liittimen bogekortsulla ja puhalsi. Otin ja hioin lasin päällä 1200 vesihiomapaperilla basen, kiristysrenkaan molemmat puolet sekä nestesäädön pohjan kahdesta oddystä. Nämä tuntuisi nyt pelaavan paremmin. Kolmannessa ei vuotoja ole mutta jahka tankki on tyhjä niin hion nekin varmuuden vuoksi. Placeboa tai ei mutta onpahan peilisileät pinnat. Kiristäessä huomaa että pyörittäminen loppuu heti eikä voi vääntää koko ajan kireämmälle.
E: Ja kannattaa kokeilla höyrytellä vaakatasossa.. siis laite vaakatasossa. Tuntuu että pystyasennossa se yrittää imeä akun 510 liittimestä koko ajan sitä puolikasta pisaraa takaisin laitteeseen.
Onneksi olkoon, oma jäi tulliin :D Tosin täytin sen tullauslapun ja sen mukaan maksut alle 10€ joten ei joudu maksamaan mitään ja paketti lähti tullin sähköpostin mukaan matkaan. En tiennytkään että tullille joutuu maksamaan vain jos summa on yli 10€. Eli periaatteessa 50$ tilaukset tulevat ilmaiseksi, vaikka tulli nappaisi haaviin.
Dodii, sibin kikalla ei kurlaa eikä vuoda mistää, just tankkasin tankin melkei täytee snowmannia ja höyryy piisaa.... tekniikka laji näköjää mulla... veikkaisin et aikasemmin just ton paineen takia puskenu kaiken nesteen akkupäästä ulos ku höyrytelly pystysuorassa.
Kiitokset
Mutta eihän toi kurlaus voi johtua siitä että basen ja kiristysrenkaan välistä menisi nestettä.
Sinne baseenhan se jää eikä sieltä mihkään pitäisi mennä, eikä sinne paljon sitä edes mahdu.
Vai enks mä nyt tajuu jotain ???
Itsellä ei kyllä ole ollut juurikaan ongelmia kurlauksen tai vuodon kanssa muuta kuin omasta sähläyksestä johtuen.
Mulla se long mode käytössä. Korjaantu viat ku purki koko aton, kiristi uusiks kaikki ja täytti puolilleen. Hetke tasotus capin kiinnityksen jälkee ja pikkuse syöttöö auki ja eiku humuttamaan. Nyt rokkas niinku pitiki, ei kurlaa yhtää ja wikkaa hyvin. Satunnaisia dryhittei tulee mut syötöllä korjaantuu.Lainaus:
Alkuperäinen postaaja waakneri
Ei taas mene tasan nallekarkit. Eilen tuli postissa tulliselvityslappu Terminator-C:stä (DiscountVapersiltä) ja tullin nettituonti - palvelu sai aikaiseksi 9,55 euron ALV - laskun 39,83€ ostokselle.
Itse laitteessa ei isompaa moitittavaa, ainoastaan alaikkunasta kurkkiva ilmakupla häiritsee. Imuputken alaosan ja tankin välinen rako on ilmeisesti liian pieni tuolle kuplalle (neste siitä kyllä pääsee läpi). Pitänee hioa tuosta putkesta noi karhennukset pois kunhan saa tankin tyhjäksi.
Näinikkään: http://www.e-cigarette-forum.com/for...ml#post8556894
Joo nyt annetaan setupin olla rauhassa ja vaihetaab tuplalankaan ku alkaa kokoaika maistuu käry tai muuten vaa lakkaa toimimasta. Ei muutaku höyryttelemään ja hommailemaan uusia vaihtoleluja :)
Vaporfreak ilmotteli facebookissa, että piakkoin ois saatavilla Nautilus V2, jossa siis tuo maadoitus on muutettu. :esmoke: Toivottavasti pkstävät varaosiaki myyntiin nii saa päivitystä vanhempaanki malliin.
Mulle laittoivat Vapor Freakilta uudet läpinäkyvät full-tubet postiin, kun tilaamissani oli alapään kierteet porattu kieroon.. eli seinämävahvuus oli muistaakseni 0,7-1,6mm riippuen kummalta puolelta putkea mittailin.
Tosin viikon ajan miettivät ja kuvia lähettelin tönäri putkessa kiinni jne.
Kellään sattus olee ylimääräsenä kirkasta / melkei kirkasta putkee tohon basen ja metalli tuubin väliin? Setupin vaihon yhteydessä helis lattialle se kirkas pötkö, ruuvatessa auki basesta.
Millai muuten ton silican 'pitäisi' käyttäytyä tuossa nautiluksen nestesyöttö vaoissa?
Avasin vaan aikas reilusti tota imukappaletta, eikä silicaa näy noissa vaoissa yhtään (ja on sinne laitettu ja paineltu tiukkaan ;))
Karkaako toi silica siis jotenkin avattaessa nestesyöttöä?
http://img.tapatalk.com/d/13/03/03/enabe3ub.jpg
Silica muuttuu lähes läpinäkyväksi kastuessaan. Kyllä se siellä on. ;)
Itseasiassa tossa kuvassa näkyy paremmin kuin paljaalla silmällä. Kiitos
Tyhmä kysymys: pitääkö tuo nestesyöttö sulkea, kun ei höyryttele?
Mistä uusi clear tankki? Eli siitä isosta mallista (terminator-c) hajosi se muoviputki, ilmeisesti Kir Fanis teki noita, mutta googlella ei osunut silmään. Kierteet ilmeisesti sopivat?
GR-modders.com, tuolta löytyy Kir Faniksen tankkeja.
Minkä kokoinen tuon pitäisi olla? Mahtaako 30mm olla liian iso? jos tilaisi sen ja sitten vaikkapa pienimmän. Ei pysty itse mittaamaan, kun en tiedä missä yläosa muoviputkesta on :D
Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen kauanko (montako milliä menee läpi) teillä keskimäärin kestää yksi setuppi?
Itsellä tuntuu kestävän yli viikon (n. 30ml) ja tuonkin vaihdan vaan ihan varmuuden vuoksi. Ties kuinka kauan kestäis
Mulla Full Mode Nautilus ja tankillinen menee päivässä, uuden setupin teen 1-2 viikon välein ja menee sen 2 viikkoa jos käytössä makuaineena FSUSA Mojito tai PSV Snowmans Kiss ja Inaweran 36mg base. Millejä en siis ole laskenut.
Gorilla Juice, Boba's Bounty ja muut valmislitkuni saa setupin maistumaan pahalta huomattavasti aikaisemmin.
Full modessa vajaa tankillinen päivässä, naturalesia käytettäessä noin 5 päivän välein, vpg+psv combolla 2-3 viikkoa.
Fullmodella kaks päivää, ja setuppi vaihdetaan kerran viikossa. Tuntuu noi Kir Fanis putket kyllä olevan tosi arkoja nesteiden suhteen. Terminaattorin oma muoviputki on kestänyt kaiken mitä sille on tarjottu. Kirin putki halkes kun näytin sille Ectofusion pulloa. :p
Onko muilla tuon kanssa ihmeellisiä ongelmia?
Kuten vamolla ohmit pomppii. Normaalisti 1.8 ohmia, välillä käy 2.9 ohmissa, mutta normaalisti pomppii 2.2-2.6 ohmin välissä. Testattu monella eri setupilla. 2.8 ohmin setupilla kävi parhaimillaan neljässä ohmissa.
Kun teette tuplasilica-setupin, laitatteko sen lyhyen langan alle vai päälle? Itsellä on alla tuo pitkä lanka joka menee keramiikan uriin ja päällä sitten sellainen joka tulee keramiikan reunoille. Voisiko satunnaiset kurlaukset johtua siitä?
Taitaa kusta joko setuppi tai Vamon mittaus, pystytkö tarkistamaan muulla laitteella?
Noin tuon makuwikillisen olen itse kasannut, mutta tuli mieleen, että onko makuwikkiin edes tarpeellista vetää virtaa, siirtyyhän se neste wikiltä vastukselliseen muutenkin.
Mutta eihän ne kummatkin mahdu keramiikan uriin? Paitsi jos toinen menee toiseen uraan ja toinen toiseen? Eli kaksi samanmittaista, mutta hännät menevät eri uriin?
Troll:
Kyllä tuo höyryihin vaikuttaa myös, huomannut putkimodilla sekä vamolla, vamostakin vaihdoin voltit käyttöön juuri tätä varten. Voiko tuo johtua siitä että hopean ja kanthalin liitos olisi löysä? Kuulostaa tosin sekin vähän omituiselta
Eilen tuli ostettua toinen Nautilus ja tein molempiin samanlaiset setupit.
Tänään vaihtelin Nautiluksia päivällä ristiin EAmodin ja Provarin välillä, jostain kumman syystä (tod.näk. ilma/imuvastus) Provarissa molemmat Nautilukset tulvivat tolkuttomasti ja EAmodissa molemmat toimivat täysin moitteetta.
Provarissa ato menee huomattavasti syvemmälle, kuin O-renkaalla tuunatussa EAmodissani ja sitäkautta imuvastus Provarissa selkeästi isompi.
kun minä sain kans pari viiko sitten naut. mut kun vuota kokoajan ja en tiiä mitä teen väärin, imukappalen avan vähen ja sit on kuiva, kun avan pikkusen lisä sit vuota jokapuoleen...
Olisko liian ohutta silicaa ja yläpäästä tiiviste löysällä?
yläpää tiiviste ?
http://i49.tinypic.com/5yys0m.jpg
Elikkäs siis tuo numero 8, yläpään tiiviste, jos se vuotaa tai puuttuu niin varmasti kurlaa. 3mm silica ainakin mulla on toiminu hyvin, muutaman päivän oon Nautilusta käyttänyt.
on see ihan hyvässä kunnossa, ja käytän 2.5 mm silica .. mut silti vuotaa.
Voi käkkärä, oon tehny jo kolme setuppia ja muuten pelaa, mutta EA:n nappi kuumuu, onko tossa nyt sit todennäkösesti joku oikari vai voiko se johtuu siitä, että ohmit on alhaset? Ja kun tää silica-setupin teko kun on ollu olevinaan NIIN helppoo aiemmin...
Putsaa EAn nappi. Hio santapaperilla tai jollain se napin pää. Siis se mikä menee putken sisälle. Se vaan hukkaa voltit siihen lämmittämiseen.
minulla oli vaan liian pieni vastus, see korjas kaiken kun tein uuen ja isoman ! http://i.minus.com/iP7GlntTMVpdJ.gif
Pitää kokeilla tuota nain putsausta, nyt kestää höyryttää muutaman kymmentä kertaa ennenkun kuumuu joten en ainakaan ala setuppia purkaan sen takia.