Mites muuten on, toimiiko toi NR-langan käyttö häntinä samaan tapaan, kuin Odysseuksessa/Penelopessa, muissakin mesheissä/silicoissa?
Järki sanoisi äkkiseltään, että joo.
Printable View
Mites muuten on, toimiiko toi NR-langan käyttö häntinä samaan tapaan, kuin Odysseuksessa/Penelopessa, muissakin mesheissä/silicoissa?
Järki sanoisi äkkiseltään, että joo.
Mikä on Pico? En ole koskaan kuullut!?!?!?!
Tämmönen jolla ittekki aattelin alkaa harjottelemaan :)
http://www.esmoke.fi/product/245/phoenix-pico-genesis
Mistäs olis hyvä tilata meshiä ja minkä kokoista?
Laitteina Provari+ Ody, DID ja Penelope.
Pieniä väliaikatietoja on kiva kirjotella. Katotaan jos jollakin muulla olis samanlaisia kokemuksia kun mulla :)
Ykkösvehje maun ja höryn puolesta: Steam Machine VST. Hands down parasta ikinä. Maku on loistavaa, mutta paksu höyry mitä tuosta tulee on jotain maagista. Ykkösvehje kotiin, ehdottomasti. Häviää käytännöllisyydessään muille RDA mitä omistan; todella pitkä, pieni 'tankki' ja täyttö hieman hitaampaa.
Line V2: Alussa coilien teko oli hankalahkoa, mutta kun kerran ymmärsi idean on tuo helkkarin helppo vehje. Toimii varmasti ja luotettavasti. Helkkarin pien tankki, mutta fyysisesti tuo on mukavan siro. Kulkee Mini Provarin nokassa Kir Fanisin tekemän conen kanssa vallan mallikaasti.
bliSS: Tää on yks hienoimmista RDA:sta ja laatukin perhanan hyvää. P+ kanssa pakkohankinta! Imuvastus sopiva, rokkaa niin yhdellä kuin kahdella coililla todella hyvin. Keskitanko toteutettu suht järkevästi ja coilien teko on helkkarin helppoa. Vielä kun kekkais jostain kunnon o-renkaat, niin ykköspeli. Ainut miinus on paino, joten pitäsiköhän laittaa titaaninen tulemaan...
Multa ei kannata kysellä noista mitään ku niin vähän pyörin foorumilla nykyään. Mut kaikkia noita kolmea voin suositella ehdottomasti kaikille, kaikki ei varmasti sovi kaikille joten kannattaa miettiä hieman omia käyttötarkoituksia ja vaatimuksia.
Ihmettelen suuresti, et miten Steam Machine on niin aliarvostettu. Suosittelen jokaista kokeilemaan sitä ;)
Näyttäis esmokellakin olevan myynnissä tuota meshiä, tosin en tiedä onko kuinka hyvää... Kertokaas viisaammat onko tuo hyvää
Edit: http://www.esmoke.fi/product/258/mesh--arkki
Kyllä tämä rakentelu melkoisen hermoja raastavaa touhua on.
Eilen sain ekan täydellisen setupin didiin mutta siitähän tietenkin piti mennä sorkkimaan coileja ja ketuiks meni kun provari alkoi esittelemään vikakoodejaan.
Sitten taas tuli pari fail-setuppia ja nyt on taas hyvin toimiva versio, parempi nyt olla koskematta siihen. :D
Ehkäpä tämän kanssa oppii vielä tulemaan toimeen vaikka välillä tuntuukin että heitän tuon seinään ja tilaan lastin bogeja tankkiin.
Helpottaa huomattavasti kun et käytä provaria setupin tekemiseen vaan jotain mekaanista modia. Hotspottien siistiminen käy paljon nopeempaa ja sen jälkeen on helppo siirtää provariin.
Juu näin ajattelinkin tehä seuraavaksi niin ei tarvi katella E1:stä.
Nii ja kai mä jotain oon tehnyt oikein kun oli pakko niksoja pudottaa 18mg alaspäin n. 12 mg kun tuntui että potki jo ihan liikaa vaikka cartotankissa 18mg ei tunnu missään.. ???
En omista kopiota mutta mitä olen lukenut arvosteluja facebookissa tästä kopiosta niin materiaali on joku halvempi eli ei stainless steel, kierteet huonoja ja ilmareikä on jossain huitsin nevadassa. Ihmiset ovat olleet melko epätyytyväisiä ainakin vapers loungessa. Laatu maksaa :)
Niin maksaa juu. Parempi ollakin DID:n hyvää laatua, jotta kestää lähestyvän seinään lennon. Ei oikein onnistu setupit millään. Sätkäpaperikikat sun muut olen testannut. Jos ei tule hotspotteja, niin sitten höyryää kehnonlaisesti. Nuo wicksysteemit kyllä saan pelaan heti ja toimii hyvin, meshiä en näköjään saa pelaamaan.
Kokeilitko kääriä coilin ensiksi paikoilleen ruuvarin tms. avulla ja vasta sitten laittaa meshin?
Tolla tavalla sain aikoinaan Atomaisteriin toimivan coilin, wikkaus sitten ei ihan toiminut...
http://www.themeshcompany.com/
Tuolta ite tilasin. Mieltymyksen ja nesteen mukaan sitten 325 tai 400 meshiä. Vissiin laittavat joka tilaukseen vielä ekstraa tulemaan, itse sain 2 yhden hinnalla. ;)
Ei tuo nyt niin vaikea laitos sentään ole. Ekalla sain toimivan setin ja parin kk aikana tuohon tehnyt noin yhden setin viikkoon / kahteen, ja aikaa ei mene kuin muutama hassu minuutti. Kauemmin menee Genesis-tyylisten kanssa meshiä tohotellessa kuin ST:n kasaamisessa :)
Steammachine on nopeempi laittaa kasaan kuin esim Ody ja Penelope. Itseasiassa itse käytän tällä hetkellä SM:ää ilman NR:ää drippinä ja on se vaan helppo ja hyvä.
Tota steam machinee vois joskus kanssa testaa... Toimiiko se lämmön säätö VST mallissa?
VST ei ainakaan omaan tuntumaan tuo mitään eroa.
Mutta muuten SM ihan ykköspeli, suosittelen myös :esmoke:
Tohon SM:een olis tarjolla myös Gene päivitys suht edullisesti.
http://www.atmomixani.gr/index.php/e...te-detail.html
Sen NR langan voi jättää pois kun käyttää tota metallista alarinkulaa. Ite en edes yritä saada sitä coilia kuppiin, käytän paksua 3mm wick setuppia niin ei se edes mahdu sinne ja toisaalta se on turha laittaakkaan sinne kun yhtä hyvin voi olla sinä kupin yläpuolella, tuo yhdistettynä aika tilavaan säiliöön drip modessa (pohjalla wick) niin kyl mie vaan tykkään.
Mulla on nyt viikon ollu käytössä Steam Machine ja oon ollu tyytyväinen!
Maku ja höyry on jotain ihan mahtavaa. Coilin tekeminen on vielä vähän harjottelussa kun oon uusi näiden korjattavien kanssa, mutta menee jo suht helposti =)
Tuollaista en vielä ole kokeillut. Josko seuraavaksi koittaisi tätä kikkaa. Tekis kyllä mieli hukata koko DID, mutta olen sen kanssa nyt niin kauan tapellut, että ei voi luovuttaa. Olen käyttänyt DID:n mukana tullutta meshiä, sekä tällaista: WOVEN WIRE MESH STAINLESS STEEL 400 MESH. Coililanka on tätä: Kanthal A-1 32 awg resistance heating wire. En tiedä pitäisikö sitä tilata vielä jotain muuta lankaa kokeeksi.
Viime yrityksissä tohotin meshin 5 kertaa, poltin nesteellä 5 kertaa, coililangan poltin läpi myös viidesti. Silti koko coil on yhtä hotspottia. Sitä kun liikuttelee, nini hotspotit saattaa hieman vähentyä, mutta eroon niistä en näytä pääsevän. Ihmettelin myöskin tässä viimeisessä yrityksessä pientä vastusta. Laitoin lankaa 5/4 kierrosta ja vastus näyttää silti vain 0,9. Mistähän tämä voisi kertoa?
Ei noissa välineissä mitään vikaa ole. Tuo kuulostaa siltä että sun coili on ilmassa, silloin kun se ei ota kiinni kunnolla meshiin se ei pääse jäähtymään lainkaan ja tulee hotspottia. Eli kokeile kietasta coili cähän tiukemmin meshiin kiinni. Vaikka sen sisälle laitettavan rautanaula tai neulan avulla, ettet kanavaa ryttää tukkoon.
Tuo käväisi itselläkin mielessä. Viimeisen setupin tein "sätkäpaperin" avulla ja näytti siltä, että kun paperi paloi pois välistä, niin jäi rakoa coilin ja meshin väliin. Ajattelin myöskin koittaa kääriä meshiä siten, että reikä jäisi isommaksi. Mielestäni edellinen versio ei wickaakaan kunnolla. No se setuppi onkin ihan susi. Illalla taas uutta kyhäämään.
Täälläkin Steam Machine ollut ykköspelinä jo hetken eikä juurikaan pahaa sanottavaa. Maku ja höyry todella hyvät ja VST toimii, mutta vain pieniohmisilla setupeilla tai korkeilla volteilla, jolloin höyry on oikeasti lämpimämpää. Silloin sen eron huomaa selkeästi.
Ite käytän miniegojen kanssa tuota yleensä 1.0-1.3 ohmin setupeilla. Tosi hyvän kokoinen/näköinen paketti ja miniegot antaa ulos paljon enemmän kuin perus tai aidot joyet ;)
Tänään tuli SM:n Genesis update. Sanoisin että nyt ollaan kyllä asian ytimessä, laite joka muotoutuu joko drippailuun, silicalle taikka näin loistavalle genny setupille. Ihan kuningas peli. Setuppi onnistuu ilman työkaluja ja kaikki on kohdallaan. Testailen iltaan asti ja väännän videon samalla kun noi muut videot :D
Mikäs tolle täydelliselle kitille tulee hinnaksi ja saako tuohon muitakin, kuin noita helmallisia liittimiä?
En nyt muista / jaksa käydä katsomassa miten paljon koko kasa maksaa, sellähän ne on Vapistsvaporiserin sivuilla. Helma siinä on aina, ego liitäntä juurikin tekee tosta itelle mielenkiintoisen kun noissa fiksusti tehdyissä piipuissa on ego liitännät jottei puu mene pilalle. Lisäksi tuo liitäntä on niin ettei perus 510-510 jatko kelpaa vaan ego kierteet on oltava.
Itselläkin ajatuksissa hankkia toi Gini update ja drippiadapterit. Vapottelun multityökalu tämä kyllä on :)
Toi SM voisi juurikin olla TEH vehjes, mutta snadin fittin kanssa muilla, kuin egoilla tulee sitten pulmia. Snadilla tarkoitan täysin tai miltei tasapaksua kokonaisuutta, eli iso EI Smokin teletapille tahi muille egokierteisille.
Mites hyvin istuu Piccolon kanssa?
Ihan muikeasti istuu gussin nokkaan, kait se aitoon Piccoloonkin menee yhtä nätisti.
Tilaa tuolta: http://www.atmomixani.gr
Toimittavat kyllä Suomeen, kunhan ensikis lähetät viestin tuolta "Contact Us" täpältä.
Siihen mitä olet tilaamassa, niin sieltä tulee viesti s-postiin mihin (PayPal) voi maksaa. Parhaimmillaan tullut viikossa tuolta tavarat postiin.
Varastossa oli ainakin äsken katsoessani VST, Gini update sekä Drippipalikka.
Tai sitten VWn kautta suoraan Kalafanin kautta.
Täytyypi tutkia tuossa iltasella. Kiitoksia neuvoista! :)