Tällä hetkellä juurikin tuota tuota kyseistä litkua 6ml tankkikartossa ja ei kyllä maistu palaneelle. Aito kahvin maku maistuu ja saundit ja kurkkutuntuma todella hyvä.
Printable View
Wizards Mix RY4 bogen regular cartolla ja reilulla 5 voltilla. Täytyy sanoa, että tässä on sellainen neste joka muuttuu täysin isommilla volteilla. Perus Ego-t akulla ok tason neste, mutta isommilla volteilla oikein namia (Enemmän makeutta ja makua yleensäkkin) :P
Menthol (HealthCabin Style DIY) 50% VG & 50% PG sekä 80% C2H5OH :D Laitteina 1000mah Ego-T + Smok Mega DC. Raikasta ja ihan parasta tähän mennessä :P
PSV:n Golden Apple 18mg. Ei hullumpaa, mutta ei myöskään säväytä. PSV:n nesteeksi makua on normaalia vähemmän.
Taitaa tänä iltana sopia useammankin listaan. :D Mulla pitoisuus on vain jotain 12%. :(
Liberty Flightin Mentholia 14mg jonka sain tänään 30ml pullon. Tilaukseen oltiin laitettu että haluttaisiin VG-nestettä mutta pullossa lukee PG. Aika hyvää verrattuna aikaisemmin höyryttämääni 24mg nesteeseen (löytyy aikaisemmin tästä ketjusta). Jotenkin pehmeämpi maku ja menthol ei puske hullusti esille joka sopii minulle oikein hyvin. Myös matalampi nikotiinitaso sopii paremmin kurkulleni, 24mg alkoi pikkuhiljaa tuntumaan kurkussa...
FSUSA: Mable Walnut 18mg. Ei kauhean pahaa, mutta onneks tätä on vaan 10ml. Pinnoja joku 7-/10.
Decadentin Premier Absinthe 24mg! On kyl hyvää! 8/10
Omatekele energykola.. Nyt on saatu rockstar vangittua esotkuksi
:D
Moro,
14mg neste totally wickediltä nimeltä Mad Dog, ei oikein osaa sanoa vielä tykkääkö vai ei ?. Ei ole paha mutta joku tökkii...
Edit. Vaihdoin karton, nyt sisällä parma viole(n)t 18mg, sopii ainakin mulle paljon paremmin kuin tuo hullu koira :D. Ei niin että väkivaltainen olisin mutta th on tällä jälkimmäiselle paljon parempi ja maku muutenkin parempi. Ja odottelen että kusti polkee kotiin Vermillion Riverin Kentucky applewoodia 10mg niin saa lantrattua tota 25mg alaspäin, todella hyvä neste mutta tuo 25mg on vaan liian vahvaa mulle.
Inaweran ja dekangin mentholia sekaisin. parempaa kun kumpikaan yksin :smoke:
FSUSA Black Cherry 24mg. Tuntuis että aamusta pitää saada vähän jämerämpää, ja tää on vielä hyvän makuista.
Malibu pineapple tietenkin! Eilen illalla sain kuukauden tauon jälkeen tätä käsiini ja on tainnu jo se 6ml mennäkkin ::)
Vermillion riverin Kentucky Applewood 25mg bogen kartosta! On kyllä minun suosikkimehu! :smoke:
Blueberry Mojito mega cartosta, ehkä paras psv neste. :) Harmi kun ei ollut kuin 24mg vahvana versiona, kurkkutuntuma meinaa olla jo vähän turhan miehekäs. :antismoke:
Totally Wicked - Black Label - Marlbury. On hyvä!