Kyllä vaan, mutta mielenkiinnosta halusin kuulla muiden mielipiteitä :)
Printable View
Kyllä vaan, mutta mielenkiinnosta halusin kuulla muiden mielipiteitä :)
Pirkka pumpuli ilman keittämistä tai muuta ihmeellisyyttä. eikä mitään sivumakuja. Perkele meni Tridentin yks tolppa mutteri häviämään ni nyt sit ajellaan caterpillarilla dualilla ja Tridentin singlenä.
Meikä tusaa tällä:
https://www.toknet.fi/muut-hygieniat...openGroup=1514
100% puuvillaa, ei valkaisuaineita. Hajusteeton.
tokmannin plussaa täälläkin :thumbsup:
Huhhuh kun puskee makiaa höyryä kun teki uuden setupin kaikkien noiden ohjeiden mukaisesti.
Nyt alan ymmärtään tätä touhua vaikka pullon kantaminen mukana vielä vähän oudolta tuntuukin :D
Dripperinä tällä hetkellä Catepillar, josta olen kyllä tykännyt. Onko noissa Magmoissa, Zenitheissä ja Castleissa isokin ero tähän? Tuo ilmansäätö on kyllä tautisen hyvä tässä Catepillarissa, mutta mites muissa, kokemuksia?
Onko kellään tuota veritas rda'ta?
Hei, olen hommaamassa ekaa rda:ta, ajattelin ostaa
- Smok Caterpillar (SMOK Caterpillar RDA dual coil korjattava/rebuildable 510 drip atomisaattori ilmasäädöllä)
- Igo-w (IGO-W RDA korjattava/rebuildable drip atomisaattori SS)
- Coil Jig -setup (Coil Jig -setup -teline by Tobeco musta/hopea asennusteline) Jos helpottaisi setupointia (?)
Kysymys kuuluukin, onko kannattavampaa ostaa tuota silicka wickiä vai vanu & pumpuli ? Kumpaa Te kokeneemmat höyryttelijät suosittelette, ja onko nuo ostettavana olevat tavarat hyviä näin aloittelevalle ?
Sori jos tuli väärään threadiin tämä. :blushing:
Eihän se pakollista ole, mutta vakiona tuossa on niin pienet, että imuvastus on todella tiukka ja höyryntuotto kärsii. Itse olen tykännyt n. 1,5mm reijistä.
Kaupan pumpuleissa itse huomannut sivumakuja. Pumpulit olen ostanut apteekista (pharmacare) oliko 3-4e pussi, mutta riittää pitkälle.
Millaisilla välineillä meinasit alkaa drippailemaan?
Apteekkiin siis kattelemaan ja ihmettelemään :P Tota noin, ei nyt ole mielessä mitään laitetta, Vamon seuraksi pitäisi katella jotain. Onko ehdotuksia ? :)
Vamo on ehkä vähän huono varsinkin dual coil drippereille. Vaatii muistaakseni 1.2 ohmin setupin jotta voi tulittaa, joka on liikaa dual coil dripperille, koska hidas lämpeäminen ja pienet tehot.
Itse drippailen mekaanisella modilla taikka dna30 modilla.
Setuppi on siellä 0.6-0.5ohmin tienoilla. Joka tulee siis siten että 2 n. 1 ohmin setuppia kiinni. Dual coil puolittaa vastuksen.
On myös tärkeää, että akut on sopivia, eli tarpeeksi suurella purkuvirralla. Itse käytän sonyn vtc4 akkuja.
Sanoppas joku hyvä mekaanien modi, itellä vaikeuksia päättää puffilasta. Fastechiltä saisi tuon dna 30 modin aika halvalla abouttiarallaa.
tähän lisäten vielä, itsellä käytössä 18350 efestin 3.7V akkuja.
Hmm, tuo SmokTech magneto voisi olla ihan asiallinen, mitä sanot ?
Akut kannattaa vaihtaa heti aluksi, en lähtisi noilla efestin 350 akuilla matalia ohmeja ajelemaan. Suosittelen juurikin vtc4 tai vtc5 ja ovat 18650 koossa. Hyviksi mekaanisiksi on suositeltu ainakin g-tubea ja diablomodsin reaveria. On toki hieman kalliimpia mutta suomalaisia ja aitoja vehkeitä. Fasttechin kloonit jakavat niin paljon mielipiteitä, etten ala sanomaan niistä juuta enkä jaata.
Nyt kun itseäni on alkanut drippailu kiinnostamaan, onko kukaan kokeillut hamppulankaa pumpulin/silican sijasta?
Ja jos on, toimiiko hyvin?