Siinä voi koittaa myös ihan snadisti kääntää sitä itse atopesää auki siitä pohjasta. Siis ihan saatanan vähän. Aika monella täällä on ollu kyl hyviä kokemuksia sen kumin poiston kanssa
Printable View
Siinä voi koittaa myös ihan snadisti kääntää sitä itse atopesää auki siitä pohjasta. Siis ihan saatanan vähän. Aika monella täällä on ollu kyl hyviä kokemuksia sen kumin poiston kanssa
Se just tuo sen kumin maun siihen litkuun, kun se makaa siitä wickissä kiinni ja lilluu vielä nesteessäkin
loppu ku otin pois. tänks :) eikä vuoda ainakaan vielä
Ok, ei nyt enää ymmärrys riitä. Ensimmäisellä atopäällä pelitti viikon hienosti, toisella vähän kauemmin ja kolmas on vuorokauden jälkeen heikossa hapessa. Höyryä tulee vaihtelevasti, välillä ihan hyvin, välillä tosi hissukseen. Wickejä on poisteltu, kumitatteja revitty irti, tankkia täytelty eri mittoihin, kuivapolteltu, kuivailtu...
Valtakunta ja puolikas kaakki sille, joka tuo markkinoille toimivan 22-millisen tankkiaton kaupasta ostettavilla setupeilla. Tasanen yläpää, kiitos.
Mulla lepäilee tuossa vieressä hyllyssä avaamaton kanger pro tank 2 paketti, en ole jaksanut avata kun tämä ykkönen pöhisee mekaanisessa niin mainiosti 1.2ohm setupilla.
Ei ole nestettä montaa milliä tankissa enään jäljellä, en ole varmaan ikinä vielä tähän mennessä vetänyt näin tyhjäksi tankkia, eikä iske palaneen makua tms.
Tällä voi todella vetää juissit viimeiseen asti, paras clearo mitä markkinoilla tällä hetkellä on,imho.
Tokkopa tuon kakkosen toimivuus eroaa yhtään tästä ykkösestä, muuta kuin voi käyttää 510 driptippejä ja tankin saa irti.
Menikö nyt oikein vaiko väärin.. :)
Alan taipua siihen uskoon, että tossa mun Protank yksilössä on jotain pahasti pielessä, esim. evodiin verrattaessa puolet mausta katoaa sen ylilöysän imuvastuksen takia ja tilalle tulee kummallista metallin makua. Viitisen atopäätä kokeillut ja pari omaa setuppiakin vääntänyt. En suostu hyväksymään, että Protank olisi tälläsena päässyt suosioonsa. Pitää varmaan tuo Protank kakkonen laittaa joskus tilaukseen mukaan ihan testimielessä.
Ite en prötankkia enää käytä, mut noi vuodot helppo löytää..
Tuki ilmanotto vaikka boge-kortsulla, ime voimakkaasti ja kuplat näyttää sen vuotokohdan.. tai vastaavasti tuki ilmanotto ruuvaamalla ei yhteensopivaan modiin ja puhalla niin nesteet tursuaa jostain ulos.
Tolleen ite testailin bogetankit, evod, protank yms.
Pakko heittää että minitankkiin ei ainakaan montaa milliä mahdukkaan vaikka täyteen laittaa ;) Mutta juu itse höyrytän niin kauan ettei tippaakaan tankissa ja aina vaan tulee hyvin höyryä. Lanka pohjalla imee kyllä hyvin kaikki mitä tankissa on. Ja pysyy hetken kosteana vaikka tankki imetty jo tyhjiin. Ja vielä kun täyttää niin se jostain aton syöveristä nakkaa vähän nestettä yleensä imupitkeen. Täyttö minissä onkin aivan pieni miinus. Joutuu tuon aton nostamaan pois jolloin hiukan nestettä voi lentää. Ja taasen kiinni ruuvaaminen tarkkaa, joskus joutuu hiukan ruuvaamaan eestaas että saa kierrettyä pohjaan saakka. Mutta itse käytössä ei itsellä ollut mitään propleemia. Että clearot mitkä täytetään ruuvaamalla tippi irti ovat täytön puolesta helpompia.
Onkos kellään ollut seuraavanlaista ongelmaa: maku "häviää" nesteestä. Nyt on käytössä tuo atmoksen watermelon, joka välillä maistuu ihan kunnolla mutta nyt uudella atolla ei käytännössä lainkaan. 2,2ohm resistanssit, ajelen evicillä ~7-8W välissä mutta makua ei tuu pienemmälläkään mitä kokeilin. Tossakin atossa eka tankillinen maistu, mutta nyt toi toinen ei niinkään. Höyryä tulee kyllä eikä maistu pahalta vaan ei maistu "miltään".
Sen verran voin auttaa omien kokemusten pohjalta, että tiedossa on paskaa vaikka mitä tekis. Vedä evodilla mielummin. Paremmat iskekööt ideoita.
Wickki karstoittunut! Kuivapolta!
Saattaa olla että se neste on tosi laimeeta.
Protankin omistajat; kokeilkaa evod atopäitä. Itellä maku parani huomattavasti ku laitto väärän atopään. ;)
Pro tankki itsellä aina reisussa mukana. Setuppi 3mm silcaa ja 0,22 lankaa 5/6 ei maku lankaa, poistanut myös tuon kumi tiivisteen yläpäästä ja kuristanut imu vastusta Tops puikon putkella jonka tiivistänyt palalla Meshiä.
Ei kurlaa ja höyry lämpimämpää! Tämä nyt on mun juttu.
Alkaa gurglaamaan nesteen vähetessä noin kolmannekseen hetkittäin.
Jaxa edes omia tehdä kun wanhat vielä toimii.
Nakkasin kumitiivisteen hevonkuuseen ja nyt on ensimmäistä kertaa tullut höyryteltyä ilman minkäänsorttista palaneen makua, kurlaamista tai tulvimista. Tai noh, muutama mikroskooppinen tippa oli akkunavan päällä lepäilemässä, mutta ei sen enempää. Nestetaso on jo tuon alemman metallisen päädyn tasolla, joten tuo tulvimisen ja kurluttelun puute todellakin yllätti. Enpä olisi uskonut että noin simppelillä fiksillä korjaantuu.
Kiva tietää että on jotain höyryteltävää.
Harmi vaan että nesteet loppuu ja ECW:n tilaus tulee varmaan vasta tiistaina. :D
Täällä alkoi Protank kusemaan alle ihan tositarkoituksella ilman kumitiivistettä.