Poratuulen verkkokauppa
Laadusta en tiädä mutta luultavasti parempaa kun bilteman 6terää per rööri terät :)
Tuolla on koboltti teriäkin muta ne on tuplasti kalliimpia
Printable View
Poratuulen verkkokauppa
Laadusta en tiädä mutta luultavasti parempaa kun bilteman 6terää per rööri terät :)
Tuolla on koboltti teriäkin muta ne on tuplasti kalliimpia
Ohlsonilta ostamani terät ainakin kairaa hyvin. Black&Decker piranha.
kiitoksia. tilailin tuolta smamin linkistä 2 ja 2.5mm kobolttiteriä.
NOIN pieniä!
Oletin, että hakusessa on jotain katupora-luokan kaira.:D
haha. kyllä toi 2.5 on maksimi :D Tuplana.
Laitetaa tää tähän ni ei tarvi tehä joka asiasta omaa aihetta. Eli... Drawtube V4 mekaaninen modi, AW IMR 18490 akulla(2kpl pari viikkoa vanhat), Protank 3 2ohmin tehdas dualcoil setupilla. Akut on ladattu trustfiren laturilla joka on kans pari viikkoa vanha. Toiselle akulle tais näyttääkki jossain vaiheessa laturi oranssia valoa. Yleismittari näytti molemmille akuille 4.2 volttia ku otti suoraa laturista :confused:. Tulee vähän höyryä vähän makua vähän lämpöä eli ei oikeestaa yhtää mitää. Ego+Evod pesee tällä hetkellä joka suhteessa tän värkin eli olettaisin että joku tässä mättää. En tiedä onko akut sökönä vai mikä mut alkaa ottaa kohta kasettii tää homma X-( :D
Nii siis ProtankIII ja kahden ohmin tehdassetup.Lainaus:
olen huomannut että 3.2ohm vaatii säädettävän akkumodin
Why so serious? ;) Mä lupaan että sit ku mullaki on 1700 foorumi postausta ni osaan käyttää foorumia paremmin :)Lainaus:
..sanoo hän ja avaa uuden ketjun. Voi elämä.
Tarviit tolle dualcoil setupille säädettävän modin et Se saa tarpeeksi virtaa :D
Joo iha normi evodikin 2 ohmin atolla on aika onneton, ja tossa sentään on coileissa vähän enemmän massaa mitä lämmittää... eikös tota mini lavatubee oo kehuttu? ;)
Edit: siis normi ego tikun nokassa
Pikaisella haulla löyty heti Drawtube-ketju -> http://www.e-savuke.com/vb/kaupallis...ube-smart.html
Itse en tuollaista omista, mutta kuten lähes kaikissa itämaisissa-pirkka-tuubeissa niin ilmeisesti tuossakin vakiona mahtavat jännitehävikit ja niistä juttua tuolla ketjussa.
Tottakai samat voi täälläkin käydä uudestaan läpi, mut.. tuolta ne nyt vaan löytyisi nopeammin. :thinking:
Akkujännitteellä ei 2 Ohmin dualeita juuri lämmitellä, 1,8 Ohm alkaa jo pikkuisen toimia. Kuten jo edellä todettiinkin.
Tuossa täydellä akulla ideaalitilanteessa lämmittävää tehoa on noin 4, 4W / coili niin ei mahda hyvin lämmitellä. Olettaen tietenkin, että coilit on identtisiä jolloin suhteet vähän muuttuu. Tosiasiassa ne tuskin ovat identtisiä. Lisäksi putkessakin on jonkinlainen vastus.
Ongelma ratkaisuineen meni näillä vastauksilla meikäläisenki jakeluun kiitos kaikille vastauksista :)
Sanokaas mistä (tai keneltä käytettynä) sais Russian 91÷? Olen löytänyt ainoastaan jotain jenkkipuljuja joissa postikulut satakaksataaa euroa.
Käytettynä saa tarjota vaikka yv:llä jos jollain täällä edes on tuota
Täältä kait niitä on alunperin tilattu http://www.ezig-online.de/index.php itte ostin foorumilta ja olen kyllä tykänny.