Mä oon huono vahtimaan mitään
Printable View
Toinen kissoista nukkuu myös lattialla mun sängyn vieressä ja toinen usein mun jalkojen vieressä tai pään vieressä[emoji173]
miru mut sit mietityttää kö menee maaten jos syttyy jtn :/
Joko miru hankkis juna tai bussi liput turku miittiin?
Muuten Steamy...mites se sun käsi/ olkapää jakselee?
No tämä kuu on nyt tiukka eikä se haittaa[emoji4] ehdottomasti jos hesaan tai lähelle tulee miittiä niin menen varmasti!!
Ed.joku pikkujoulu miitti olis ihuna[emoji173]
Miru totta... :D no perkele laitan aina nukkumaan mentäessä päälle :D Perhana ku ei ittelkään uni tule.. ois voinu salilekki mennä mut perkeleen vesivahinko..
Miru ku somalit oli dumbannu pyyhkeen suihkun lattialle ja jättäny suihkunpäälle,... en tiedä oliko tahallista.. Voihan sinne mennä mut niin karsee käry et eeeih.. Onneks on käsipainot himassa ni voi vähän pitää kestävyyttä yllä.. Toki nyt on hyvä alkaa treenaa ku painoo pudotettu 2 vuoden sisällä 53kg
Mä alotan varmaan taas spinningin..tykkään rääkistä ja siitä kun hiki lentää.Pakarat ja reidet huutaa hoosiannaa ja fiilis sen jälkeen aivan mieletön[emoji173]
Miru itekkin käyny spinningissä just siel tippu toi paino.. no kyl mä nytki juon kaljaaa jne ja pieni pömppis on mut en jaksa silleee et rasva % on 0:lla ja mtn ei saa syödä :D TUlihan täs vedettyy just 27 Hot wingsii :D tosin protskuu on onneks noissa :D Tosin nyt olkapää operaation jälkee saan vasta vähä treenatakki kunnol
Juu ei mustakaan saa ikinä fittnes vartaloista ja pelkkää raejuustoa syövää tyyppiä[emoji38] tekee niin kuin itsestä hyvältä tuntuu[emoji106] en käy edes vaa'assa vaan peili näyttää et on jees...ihan jees on nytkin, mutta tykkään liikunnasta[emoji3]
Ed. 5 kiloa on kyllä tullut lisää kun lopetin tupakan mut en kuole[emoji36]
Tarviskohan sitä koittaa välillä nukkua?
Ei siihen kuole.. ja pitää naises olla muotojakin :D Ei oo kiva sitku ottaa vähä kiinni makuuhuoneessa ni pitää tilata mediheli :D
Ei väsytä lainkaan mut tarvis varmaan rytmiä koittaa pikkuhiljaa korjaamaan
Kyllä miehelläkin saa masua olla[emoji4] makuasioita nämä...toiset tykkää anorektikoista ja toiset kaiken muotoisista ja se on hyvä.
Tarvis ite saada nostettua painoa hieman muttaku ei vaan lihoa vaikka kuinka syö (ja juo [emoji23])
Miru totta :D Mutta kyllä talon emännäs pitää muotoja olla nääs ;)
Miru niin onkin :) mielipide asioita :D Toi bulkkaaminen on kyl iha tarkkaa hommaa :D Oon nähny pari kellä se dietti meni iha överiksi.. sit onki mahaa vähä liikaa.. Ohhoh ei tule uni vaikka kuinka rykii painojen kans.. Pitäsköhän netflixii alkaa tiiraileen.
Höyrypää käsipainot himaan ja sieltä alku boosti ja sit salille :D Tietysit heti tulee mieleen jaksaa jaksaa polkee polkee ja sit pyöräs lukee spike :D https://www.youtube.com/watch?v=6Np4aZsIWmk
Mun poika alottaa taas bulkkauksen, mutta käy salilla ja treenaa vapaaottelua ym...se syö koko ajan[emoji38] tuttua hommaa meillä..on se saanut 15 kg lisää painoa[emoji3]
Miru hieno homma! :) Onko pojallas tähtäys kisoihin? :) mäki syön kyl sillee kokoajan mut oon jättäny perunat ja makaryllit veke.. Kyllä tulee pikkasen vikinää ku syön vaan lihaa ja nautin protskuu ja käsitreeni vasta alussa eli käsissä mittaa juuri mitään. Mut mulle on pääasia et saan nyt alottaa treenaa ja käsi kestää :/ 3 operaatioo samaan kohtaan tekee tiukkaa.
Katos äkänen amppari hellou[emoji4]
Beenari sama homma. Ku itsel oli painoo 142kg ja personal trainer huutaa vieressä jaksaa jaksaa 4 toistoo viel sit tulee nonii happee 10 sec ja sit 20 toistoo perään -.- kerran sanoin ei vittu välttämättä jaksa :D