Kiitos infosta ja tuon rst:n melkein tiesinkin, mutta nyt sekin varmistui.Pitääpi alkaa suunnittelemaan ja kiitos vielä avusta[emoji8]
Printable View
Nyt on mentävä nati nati[emoji42] öitä mussut[emoji8]
Tarvis jaksaa vääntää taas pian uudet coilit monsteriin.
Joko muut hiljeni? Mistä nyt puhutaan?
Tänään tullu dna200 modeja hommattua ahneuksissaan kaksin kappalein :eek:
Juu oli viikonloppuna housut pesussa ja otin viikattuna kaapista maanantaina ulos. Sellaset 500 e menny hujahtaen vapokamoihin :D
Saas nähdä minkäaista tulee molinberryn Ryystä.. Olis kiva pitkäst aikaasaaha joku erimaku ;) Mitän se miru sanoo ettei vanhat jaksa :D
ei helvetti kyllä tuo subtankin höyry on liikaa nököjään halvalekkin palovaroittimelle.. minkäköhän kikan sitä keksis tai sit täytyy vaan mennä vessaa höyryämään :D
Josko sitä ottais taas yhden oluen.
höyrypää en tiedä onko tää taas mun tuuria.. mut voiko toi leijuva ns höyry laukasta sit tollasen prkl.. samanlainen varoitin on vapeliikkeissäkin ja siel tuplasti enemmän höyryy.. ja tosiaa puhallan ihan lattian rajaan en kattoon.. Tekis mieli vapaapäivän kunniaks korkata jo kossu..
Stana emmä saa unta[emoji37] nyt kyllä kyrsii!!!!!
Kolmas 26650 kenno tyhjennetty tälle päivää [emoji15]
Höyrypää emt oliko tuo mun ostama optinen 5e maksoi.. en enää tiedä minkä hälyttimen hankin ettei saatana ujella höyrystä :D Mira miksi et saa unta :D
Höyris on vauhti päällä[emoji4]
Apua mun levottomuus nostaa taas päätään, anteeksi [emoji36]
https://www.youtube.com/watch?v=SmC2b4ypsYs :D joo en tiedä mikä palovaroitin nyt pitäs perkele hakee..
Jos kanssa menis pökällee
Kahden nartun väliin :)
Mä niin muistan ton mainoksen[emoji4]
Miru se on legenda mainos ;) mä en pysy hereillä palovaroittimet aiheuttaa tuksaa.. Perkele avasin pilsnerin.