Dna20 piiri, parit kytkimet ja vamon korkki....Nyt on kovat piipussa :evil:
Printable View
Dna20 piiri, parit kytkimet ja vamon korkki....Nyt on kovat piipussa :evil:
:thumbsup: Kohta on piipu kuumana :lol:
OT Mullapa olis kerran ollu paikka pistää 11,7g oryxia pikatoimituksena muutamasatakiloisen oryxin kylkeen. En raskinu...
Chi-You klooni Fasttechilta
Pienestä se lapasesta lähtee :eek:
Scenarilla mennään :whistle: Sry OT
Ot edelleen ... työkaveri ampu majavaa silmään ja matka oli Swaron mukaan 207 metriä. Täyttäjä oli pikkasen ihhmeissään, jaa 20 metristä, aika hyvä :eek:
Atmoslabin makuja, pohjia ja 1.5mm vaijeria.
Noin vuosi tuli jahkailtua: "ostan, en osta, ostan, en osta" ... hetki sitten lähti tilaukseen Riva King.
Nyt kun kaapissa on kohta vähintään 6kk:n tarpeiksi hardwarea ja 9kk:n tarpeiksi nesteitä, lupaan etten osta enää mitään ... niin ... no ... ainakaan pariin viikkoon.
Piti tilata uus ego laturi, eikä sitten ihan pelkästään sitä kehdannut niin samaan pakettiin pari evod clearoa :thinking:
Mister v3 ja 30ml swedish fish:angel:
Niin juu ja pe iltana ego2.pl stä diy nesteitä ja vaijeria :unsure:
uk eliguids:iltä muutamia mielenkiintoisia makuja joita ei vielä ole tullu maistelua + 1 tuttu mauku ;)
Fasttechiltä joku startteripaketti ilman akkuja. Jos sais jutunjuurta, vaikka vitutuksen muodossa, höhöö :evil:
Niksaa tuli just ostettua, eiköhän päivä/yö ole paketissa. :sleep:
No sen näkee aikanaan mitä tulee jos tulee. Tossa muuton aikana toi vanhempi katti karkasi ja oli 37 päivää metsäruokinnassa ihan yksinään hukassa. Laitoin ilmoitukset kadonneiden nettisivulle ja facebookkiin. Joku autoilija oli nähnyt kuolemannälkiintyneen kissan pyörätiellä ja muisti mun ilmoituksen ja napautti puhelimella tekstarin mulle. Lähdin ajeleen alueelle ja sieltä monien mutkien kautta toi Lumikki kissa löytyi. Olin sähkömopolla liikenteessä niin nakkasin kissan reppuun ja ajelin kotiin.
Tästä on aikaa jo monta viikkoa niin tuo parin sadan gramman luuviulu on lihoitettu parikiloiseksi, turkki pesty ja nenän iho on parantunut. Just tänään Lumikki saapui vanhemille talvilomalle. Siellä juoksee vapaana ja ohjeena oli syöttää isoksi kissa. :)
Jos näet kissan autoillessasi, ota tuntomerkit ylös, joku kaipaa.