Tätä just kans mietin. No, tulee kun ehtii...
Tätä just kans mietin. No, tulee kun ehtii...
Kyllä Itella aika ajoin onnistuu pilaamaan ahkeruutemme hedelmät eli toimituslupauksemme. Hatuttaa vääntää pitkää päivää (välillä iltaa) jotta kaikki lähtee niinkuin on luvattu ja sitten ne hyväkkäät unohtelee niitä pitkin poikin.:crying:
tobeco lite tilattu, kiva kun lisäsit mua varten viel ennakkotilattavaksi :D
Pystytkö pössy tarkistamaan, että onko fogger v3:ssa tankin lasi tosiaan paksumpi kuin v2:ssa.
Itse pistin jo v2:n eteenpäin v3:n tieltä, ja foggerin ketjussa joku kirjoitti ettei v3:n lasitankit käy v2:n..
omasta mielestäni eroa ei ole, mutta olisi hyvä saada vahvistus asialle, kun en voi enään itse asiaa tarkistaa.
Tiistaina saamani irtotankki on selvästi v2:n omaa paksumpi. Mutta v2:n ison tiivisteen alta löytyi kaksi ohutta tiivistettä, niistä kun otin toisen pois niin uusi tankki sopi v2:een hyvin. Korkeutta tosin on sen verran enemmän ettei pohjatäyttöiseksi kiristettyä hattua saa riittävän kireälle. Aion hioa lasia hieman lyhyemmäksi, saman operaation tein alkuperäisillekin, tosin otin niistä vain aika vähän pois.
Itsessään jo tuossa kolmosessa tuntuu että tankki on tiukempaa kiinni kuin mitä kakkosessa oli.
Huomasin kanssa tuon että höyryputki ja kierteet jäävät vähempi näkyviin kolmosessa, mutta itsellä pohjatäyttö onnistuu edelleen ihan hyvin.
Onko muilla ollut puhelimilla puffin sivut rikki. Aukeaa etusivu ihan normaalisti, mutta kun klikkaa jotain esim,vaikka rba vehkeet ynm. Niin hyppää auki www.puff.fi/login.php
Syötän siis tilitietoni painan Login ja tämä sama sivu pomppaa esiin :D Tietokoneella toimii ihan normaalisti. Tätä jatkunut jonkun 2 viikkoa. Olenko ainoa (stanan lumia) vai takkuileeko muillakin? :)
Mulla toimii ihan normaalisti. Android/Chrome. Koita tyhjätä välimuisti.
Toimi sen verran, että sai tuon valikon auki ja valkkasin rba jutut ja taas pongahti tuo Login :D
Hyvin toimii android / chromella täälläkin.
Kai Se tästä lumiasta sitten on kiinni, 300e edestä pelkkiä haittoja.
Vähän offtopic sorke, mut pakko sanoa et tein elämäni parhaan päätöksen puhelimien suhteen 2010 kun totesin et ei koskaan enää Nokialaista. Ei ole ollut ikävä.
Tarviiko erikseen ilmoitella että aplen laitteilla kaikki pelaa :thumbup: PCtä käyttäny kertaakaan missään tilauksissa tahi surffailussa ylipäätään nykyään. Toki yleensä kun sanoo että kaikki toimii, hetken päästä ei toimi mikään :eek:
Mitäs, nokian laitteisiin en koske pitkällä tikullakaan. Samsung rules. On noita nokipaskeita via työ laitettu sen verran huoltoon että kiitti riitti.
eGo-vv T6 1100mAh akku manuaali 3,0-6,0V säädettävä passthru
Asiaan... koskahan noita olisi saatavilla. Mahoton kiire ei ole, mutta mullemullemulle heti kun saldo näyttää plussaa:)
Jos kuva on oikeasta tuotteesta ja kyseessä on todellakin Sailebaon tuote niin tossa on sen V2 versio. Ja kysymykseen vastaten ainakaan tämä ei jaksa antaa lähellekään 6V.
http://www.e-savuke.com/vb/ego-ego-t...-ego-v-v2.html
Tuossa se mulla edelleen on, ei mitään hajua kuinka paljon akussa oli virtaa mutta 2ohmin kartolle jaksoi tarjota 5V asetuksella ensin 4.38V ja sitten tipahti parin sekunnin sisällä 4.25V ja lopuksi 4.15V. Niin ja ilman kuormaa tämä 5V oli 4.89V. Eli joku 2A rajotin tuossa on eikä sillä ole mitään väliä onko johdon nokassa vai ei kun ei kyseessä ole mikään "aito" pass-through laite.
Vertailun vuoksi iTaste VV/VW 3.0 5V säädettynä ilman kuormaa 5.07V, 2ohm kuormalla 5V asetuksella antaa aluksi 4.56V mutta sitten tipahtaa 4.38-4.45V väliin.
Otin myös videota tuosta testistä todisteeksi, voin upata sen tuuppiin jos jotakuta oikeasti kiinnostaa.