Ei, kyllä tänään muistellaan Andre the Giantin poisnukkumista 1977.;(
Printable View
Ei, kyllä tänään muistellaan Andre the Giantin poisnukkumista 1977.;(
Onnittelut, onnittelut. :thumbsup:
Täällähän on joukkosynttärit, täältä onnittelut ja virtuaalibisset. :eek: :cheers:
:hatsoff:
Onnea synttärisankareille! :cheers: Meinasin eka laittaa pin-up tytön mutta sitten muistin missä ollaan ja etsin sopivamman onnittelukortin! ;)
http://i.imgur.com/dM1h0KU.gif
Juu, onnea sankareille. Otetaan sille, lomalla kun ollaan :laugh:
onnea onnea kaikille kellä on syndet tänään :cheers:
Mä aloin ny oottaa kesää :wheee: Laitoin jo keväthajuvettäki vaikka yleensä alan käyttää sitä vasta maaliskuussa :wheee: Onkos täällä muita ukkosbongareita?
Itse tykkään kattella ukkosta, muutamaan kertaan oon ollu tossa paikallisella "vuorella" kattelemas kun on oikeen kunnolla iskeny vähän kauempana. Toki vähän hankaloittaa tota seuraamista kun 2 muuta tämän talon asukkia pelkää enemmän ku mitään muuta :D
Keväthajuvesi = hajuvesi jota käytetään keväällä. Mun kohdalla keväthajuvesi on aina Escadan, koska ne julkaisee uuden kesätuoksun aina tammikuussa, tosin tietenkään joka vuosi se ei ole sellainen minkä ostaisin, tällä hetkellä mulla on Island Kiss ja Sexy Graffiti. :wheee:
Kyllä minäkin pelkään, siks onkin huvittavaa että mä aina kyttään ukkostutkia ja odotan ja manaan ukkosta tänne... Ja kun kauempana jyrisee ja välkkyy niin lasken koko ajan että onko se tulossa lähemmäs. Sitten kun se oikeesti tulee päälle niin mä pelkään niin paljon että vihaan ukkosta sillä hetkellä ja ihmettelen että miks helvetissä mä toivoin että se tulee tänne. :laugh:
http://i.imgur.com/TCh1rEZ.jpg
Lähinnä meinasin sitä, että miks joka vuodenaikaan pitää olla oma hajuvesi? Sama ku naisilla pitää olla verhotki vuodenajan mukaan, huoh.
Koska miehet on niin huanoja lahjan ostajia? (4-5 tuli vuosittain ostettua kun vielä laivalla olin töissä :whistle:)
Mulla löytyy vain arki/juhla tuoksuja, pitäis vissiin alkaa seuraavaksi miettimään tälläistä vuodenaika järjestelmää :rolleyes:
Aivan, asian ytimessä! Mä käytän syksyllä ja talvella lämpimämpiä tuoksuja. Keväällä kun aurinko alkaa paistaa niin pitäähän sen hajuvedenkin kuplia iloa. ;) Ja kesätuoksun on oltava raikas. Kesähelteillä lämpimät tuoksut on tunkkaisia ja kuvottavia, esim. talvella rakastan Lushin Vanillarya mutta kesällä jos sitä laittaa niin tuloksena on päänsärky ja vitutus. :D
Eiköhän se ukkonen ennemmin osu tv/radio mastoihin ku pikku torniin tai muhun 4rinteen päällä kun autossa istuskelen ;)
E. ~200 000A ja 0,9ohm coili, 36000000000W :) Sais sun dacapo nestekkin jo vähän tarvittavaalämpöä.