Älä ny ku joku jenkki foorumilla ilmoitti imevänsä 15-20ml päivässä, toi ei oo ku 11ml/pv :D Onnistuu jos istuu koko päivän koneella pilli suussa :)
Printable View
Älä ny ku joku jenkki foorumilla ilmoitti imevänsä 15-20ml päivässä, toi ei oo ku 11ml/pv :D Onnistuu jos istuu koko päivän koneella pilli suussa :)
Ja mä kun luulin, että mulla kuluu tota nestettä, kun ~4-7ml/päivä menee. :p
Ostin jo aiemmin, mutta tänään (siis eilen) odotti postilaatikossa Bliss V3 SS ja kivalta laitteelta vaikuttaa.
Eihän tossa tule kuin 11.1ml/päivä. Menee helposti etenkin, jos suussa napsuu silloin tällöin.
E: Öö olipas hidas. Taidan olla melko jäissä.
Diablo hybridin, pohjia 4dl, tiivareita, dripperin...
pari 306 dripperiä ja muutaman kappaleen tippejä puffilta sekä pohjia ja tiivareita yms härpäkkeitä ego2 :laugh:
n. 5dl erilaisia niksalitkuja
Muutaman 50ml pullon hain apteekista, että saa uusimmat tulokkaat kokattua.
Tiivareita, pohjia, niksaa, pulloja yms. Ekat diy:t mielessä :p
Tämmösiä viimesillä roposilla :esmoke:
Innokin iTaste SVD
Kanger Protank 2
2x Panasonic 18650
Trustfire TR-001
Drip Tip
Hangsen Juicy Peach 12mg (70PG/30VG)
Protank Coil Heads (2.1-2.2 ohm)
Reo mini ja ERA. Pääsee vihdoin kokeilemaan peräsyöttöä :D
Bargainvapourilta 5x 100ml putelia lisää, x10 päälle, jotta notta sain ilmaisen expressin...
...ja charunille tiedoksi, ei kyl kröhöm ole 3kk käyttöä vastaava määrä, vaan toivottavasti riittää ens vuoden toukokuuhun asti kanarialla.
Nuo on sinetöityjä puteleita, omat DIY sekoitukset valuivat ainakin viimeksi 33% taivaallisiin höyryihin... (tai mun kledjuihin oikeastaan..)
;P
;)
:)
Homokivan kloonin FastTechilta.:popcorn:
Dani L greek-mods.comista :thinking:
2 kpl Panasonic akku ja ego-c twist 650mAh akku :whistle:
Nolla pohjaa 3dl
Valmis nesteitä 200ml ja pohjia 500ml ja 100ml niksaa. Taas hetken höyryttelee :)
foggerin ostin tänään käytettynä smami:lta
Bargain Vapoursilta DNA 20 piiri, pari latauspiiriä ja pari Kick 2:sta. Jospa saisi savun sijasta nousemaan höyryä.