Hei onko vamon v5 tulossa millon varastoon?
Hei onko vamon v5 tulossa millon varastoon?
Aika hyvin mennyt noita Tobecon Hammereita ja Kayfun litejä! Ei ole enään kuin muutamia ennakkomyynnissä vapaana. Eli jos omansa haluaa niin kiirettä pitää! Itse olen jo omani tilannut ;)
Milloin tulossa tuota ego-vv t6 akkua varastoon?
Ja ihan mielenkiinnosta mitäs meinaat pössy tehdä ton valviran kanssa? Muutto ulkomaille vai? :(
Noita long ss trip tippejä 2-3 eri mallia voisit ottaa valikoimiin!:-)
Toimitukset aina ajallaan, kiitos taas kerran, karkkikin maistui =)
Tru Flow tyyliset lyhyet muovitipit menis varmaan kans kaupaks, tosi vaikee löytää mistään, ainakaan yksivärisinä!
Vaikka posti yrittää hidastaa pakettien kulkua, niin Puffin paketit tulevat takuuvarmasti ajallaan :cheer:
Eli kiitos jälleen kerran kaupoista ja kiitokset myös extrasta :cool:
Tuleeko noita Tobecon Hammereita ja Litejä vielä ennakkomyynnin jälkeen lisää myytäväksi? Jouduin ikävästi vielä perumaan Hammer-klooninkin ennakkotilauksen :crying: Joulukuussa olisi parempi tilanne..
Tuli minidreamin tuubi... Kiitokset tästä.
On se yks saatana tuo puffi kun pakettia tulee ennen kuin kerkee tilaamaan. Sitäkin nopeammin protank 3 unboxaus. Lopullinen tulee jahka kerkee tulla tutuksi tämän kanssa:
http://youtu.be/cGgE91XGxG0
On muuten mahtavat rätinät tässä tankissa. Mekaanisella modilla tai alle 10W vekottimella ei saa kuin pahan mielen. Kunnon pelillä rätisee kuin vanhat kunnon boget aikanaan. Maku näin alustavasti on just kohdallaan. Ensivaikutelman perusteella veikkaan että tuote on loppuunmyyty ennen kuin saan koko revikan ulos tuubiin...
sama täällä.. pitäis 3 pakettia tulla, mutta ei näy... Itella ..Kele!!!
Mulla kesti paketti Tampereelta Turkuun viikon. Työtaistelu Itellalla huhusivat linnut.
Eli en varmaan saa pakettia huomenna :'(
e: ja kun ylihuomenna Se tilaus on jo turha :D