Ei nyt tekis mieli sanoa pahasti, mutta kyllä se pyöräilyhousuja käy kattomassa.
Printable View
Ne urheilutrikoot jalassa ja nopean näköiset sport-aurinkolasit päässä kesäisin pyöräilevät miehet ovat kyllä joku oma stereotypinen heimonsa/lajinsa.
Kaikki aivan samannäköisiä klooneja toisistaan :D
Kasvonpiirteet kans aina ihan samat.
Kunhan tuli mieleen noista pyöräilyhousuista ylenpäätänsä, saliheruttajat ehkä vielä pahempi ja itsevarmempi kansakuntansa.
Onko niitä muita kuin saliheruttajia nykyään? :D Pitää kyllä ostaa pyöräilyshortsit ihan vaan protestikiksi naisille, jotka käyttää niitä salihousuja joka paikassa.
Onks Ekillä kireet trikoot... :thinking:
Varsinkin se on oho kun lähestyy autolla takaa päin kokonaista ryhmää miesten tiukkoihin trikoisiin verhoiltuja perseitä. :facepalm:
Nyt aloin miettiä liikaa kun sanoit että ne on kaikki klooneja toisistaan, ja niillä kaikilla muuten on samanlaisten perseiden lisäks samanlaiset kasvonpiirteetkin! :eek: Hmm...
Tarjoilija! Yksi Eki - mieluiten raakana.
Mulle on tärkeintä, että kaikki osaa nauraa itselleen. :)
Mun mielestä tuo akkojen fitnessmallijuttu on muutenki hiukan yliampuvaa. Kyl nainen sen poenen rasvakerroksen tarttee
Jos kerkee salilla katteleen miehiä (tai naisia), niin sit ei kyllä treenaa kunnolla! Mulla ei salitreenin jälkeen oo minkäänlaista mielikuvaa ketä salilla oli mun kanssa samaan aikaan :D
Mä en edes salilla käy. Kuntoilupuoli tulee hoidettua mettähommilla ja hevoslauman hoitamisella.
Kuntosali, mikä se on, kuullut kyllä joskus.
Pienestä räkänokasta tehnyt fyysistä työtä, syö vähän, mutta usein, liikkuu ulkona eikä juuri juo, sillä menty.
Leuanvetotanko ja vatsapenkki (tjsp) kyllä harkinnassa.0
12 päivää jalkapallon MM-kisoihin :yeah:
No sepä se! Itteeni ei talvisin oikeen kiinnostas ees sängystä nousta, mutta tossa kun oli hetki lämmintä, valosaa ja aurinkoista, niin johan rupes taas reenit maistumaan.
Nyt kun on taas vähän koleempaa ja pimeempää, niin saa oikeesti ruoskia itteensä puntteja nostelemaan. :banghead:
Siinäpähän kyyläävät kunhan kädet pysyy kurissa.
Motivaatiota se vain itse tai ylemmyydentuntoaan ilmi toi.
No eipäs nyt heittäydytä turhaan itseruoskintaan, et sä kuitenkaan mikään "Suurin pudottaja" kait ole?
No en ole ihan suurin pudottaja :D Mutta jotain lihasta pitäis saada aikaseks, on vaan niin ykstoikkosta ku pystyy van lähinnä jalkoja ja keskivartaloa treenaamaan. Sitten kun saan kirurgilta luvan, alan käsiä kans pumppaamaan :)
Naiset, pyh.
Miehillä tulee toi käsitreeni kuin sivussa luonnollisena osana parisuhdetta.
Tai sen puutetta.:D
Hienoa Eki :rolleyes:
Mä en oo koskaan oikein löytäny kipinää kuntosalilla käymiseen. Teininä tuli usein pyöräiltyä kesäisin päivässä yhteensä 35-40km hevosten perässä. Ajokortin myötä pyöräily vähän jäi. :lol: Mutta käy tallihommien lisäks se ratsastuskin liikunnasta, keskivartalon lihaskorsetille tehotreeniä, reidet, pohkeet ja perseen kipeyttää kivasti estetreenissä. Pitäis taas aloittaa pyöräilykausi kun tulee kesäisemmät kelit, talvella kun ei oikein ollut inspiraatiota käydä lenkillä. Parasta kotitreeniä laiskalle on erilaiset lankut, kehittää kehonhallintaa ja voimaa koko kropassa. Olis mielenkiintoista mennä salille kokeilemaan että miten voimaton paska sitä nykyään on. :D
Tuli tossa potkupallohehkutuksista mieleen: Puhelinkoppi - Jalkapallo Jeesus (hardcore punk Finland) - YouTube
kuulemma intersport ketju on erikoistunut noihin urheiluvälineisiin.
Kuka nuija nyt suomesta enää mitään ostaa vuonna 2014?
Höpsis.
Haaparannalta saa halvemmalla ja parempaa.
En tiiä löytyykö jostain halvemmalla mutta: Osta Basic Gym Glove, black osoitteessa Fitnesstukku.fi
Muistakaa sit mätsäävä käsilaukku.
http://www.dejavubuffet.fi/wp-conten...-iso-kassi.jpg
Olis vähän paskahätä.
Ja oispa kaljaa.
Pistetääs tänneki:
Extrusion and Revolution Solids - A Dildo Generator
Heppagifin aika
http://i.imgur.com/Yt9ZXDm.gif
Tarvitaan jo vähän ponnua :laugh:
Tuleekohan Eki tänä iltana vielä :love: