Keskiajalla naiset ei saanut äänestää. ;) Tosin siitä voidaan keskustella onko kehitys mennyt tossa asiassa parempaan suuntaan...
Printable View
Löysin pitkään etsinnässä olleen linssin, Tokina 11-16mm. Ihanan laajoja kuvia saa ja loistava piirto. Hintakin -60% ovh:sta.
http://u.cubeupload.com/m3iss3li/kamera.jpg
"Ihminen joka lukee Dostojevskia on oikeutettu löytämään edukkaasti etsimänsä tuotteen". - Vanha Hämeenlinnalainen sanonta
Itellan ninja tuli ovelle ja kerkesin avamaan :wheee: Oli perkele pois päin jo kävelemässä vaikkei kuulunu kun 1 kopautus ja samalla sekunnilla menin ovelle. Piti sitten mennä pihalle vastaan ottamaan paketti kun kuulemma pelotti toi 20kilonen lihapulla liikaa ettei voinut tulla ovenrakoon.
Ihan sama huomenna kokkaillaan inan testipaketin maut kypsymään :)
Humutellaans täällä kun FB:ssa ei voi (pari asiakasta kavereissa ja vielä oltava hyshys)... Se on siis bye bye tissikiikkujen myyntityö ja hello opiskelu 7. tammikuuta. Täydellinen alan vaihto. Jotensakin ihanaa. :smoke:
Rintaliivejä :D
Niin ja kiitos :) Laskin jo, että enää 31 työpäivää jäljellä..
Eilen: :(, tänään: :D
Kiitos mielentilan muutoksesta YV:n lähettäjälle. ;)
Iloisenhaikeat tunnelmat, joku aloitteleva vapottelija halusi ostaa Danin ja Kayfunin. Nyt voisi sillä pari huntilla ostaa jotain huikeaa, mutta päällimmäinen ajatus on että mennään Nautiluksella.. Myyntikrapulaan pitää joku halpa dripperi ostaa, niin on ees jotain setupoitavaa. Kattelis kunnon aton ajan kanssa.
Joo, oikein harmittaa kun kolmatta päivää on saanut olla miettimättä että koskahan setupit alkaa kusta.. Pitää tolle ostajalle vielä tuore coili ja pumpulit laittaa sisään, mutta siinä oli mun tarina kaiffarin kanssa..
Kyllä tässä on vähän katsellut jotain rba-kamaa, mutta jos vielä malttais :)
Joku kun vielä kertoo jonkun dripperin, millä höyryttely on edes sinnepäin tankkiaton kanssa.. Suoraan keuhkoon ei toimaa mulla :)
Mulla taitaa olla Fasttechiltä tilauksessa Origen, jos en väärin muista. Tekeekö sillä mitään vai laitanko kiertoon kun joskus saapuu?
Nopeesti katsoin että siinäkin taitaa olla imuvastuksen säätö. Itsellä ei kokemusta.
Nice. Taidan tilata Reaverin tänään sen tulitukseen.. Ja taas karkas touhu :D
Jaa tuleekos siinä reaverin mukana kimpassa joku ato :whistle: :D