Niin sen itsekin ymmärrän, mutta sitten taas aikoinaan lukenut että Flavor Westin tiivisteitä pitäisi lisätä 10-20 prossaa. Virhe?
Printable View
Tulipas tosta mieleen että oli suht hauskaa jouluna pelailla eteläpohojalaasta aliasta appivanhempien kanssa. Tiesivät sanan mutta oli keelemma liian vaikeaa keksiä kiertoilmauksia kun ne sanat sanottiin just niinku ne oli :D
No en mäkään niitä kaikkia murresanoja jymmärtänyt, vaikka EPllä pitkään kärsinkin.:D
Metka juttu tämä kartojen uusi nousu parrasvaloihin. Kai se sitten on se, että karto on aikas fifty-sixty, joko toimii tai sitten ei.
Mä tuossa parit tankit billetistä bogella tyhjentelin aikani kuluksi ja kyllähän niillä höyryt saa. Ja ihan komiat saakin, mutta kun oma suu sieltä sen saakutan karton kitkerän sivumaun vaan tahtoo löytää väkisinkin. Sehän olisi aivan loistavaa ja saakutan helppoa, jos kartot toimisi itselle.. vai onko se vaan silkkikieli -homostelua? Men ja tiäd.
Mitä paremmalle ihtensä opettaa, sen nuukempi on suu, ei siinä muuta.
Kappas, NaamaKirjassa tylytettiin W-Boxia ylihypetetyksi boksiksi.
JuiceJunkiesin suljetussa ryhmässä, joten ei taida onnistua.
Turhapa tuosta sen enempää, menee sarjaan kaikki ei tykkää samoista peleistä.
No lähinnä tuossa vain linkattiin Waparin FB-sivulle. Saattoi tosin olla kehukin, mutta kun ketju oli vapaasti käännettynä "Ylihypetettyä paskaa"...
Kaleppo, aikas pitkälti noin.
Yksi poikkeus tosin tullut vastaan, nimittäin Diablo ja ei, mulla EI ole kieli Qixxxerin perseessä, se vain oli hyvä.
Miksi ei Zenejä lasketa?:D
Eipä oikeastaan tule.
Olipas muuten hauskaa taas salilla, treenasin tällä kertaa riveä, lattiapenaa ja vähän soutua. Loppuun hakkasin rengasta lyömälekalla :laugh:
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.n...23338688_n.jpg
On muuten helvetin veikeetä puuhaa, parasta HIIT tyylistä menoa mitä tiedän, ja mä vihaan ylipäätänsä kardiotreenejä. :D
Mä vähän luulen, että meijän funkkis tähtää vapaapainiareenoille, toi leka vähän viittais sellaiseen.:lol:
Zenistä muuten puheen ollen, hyvin se ainakin perustelee sen dropin tuossa pusardon videossa.... Haisee hiukan amerikkalaiselta korvaus pelolta :thinking: